Wysłany: Pią Gru 20, 2013 00:20 [R600 SDI LUX] Rdza oraz skręcanie na boki
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam. Zakupiłem dziś(właściwie wczoraj) samochód Rover 600, w dziale "chce kupić roverka" podawałem link i pytałem dokładnie o szczegóły.
1 problem - rdza; umieściłem zdjęcie. Właściciel powiedział, że to osłona tarcz hamulcowych (jest to lewe z tyłu koło i prawe też ale w mniejszym stopniu). Jest to coś niepokojącego? Czy taka rdza liczy się z większymi kosztami? Myślę, że ta osłonka jest niedroga, ale czy konieczna czy w takim stanie jak jest jeszcze może się trzymać.
2 problem - znosi mnie na boki. Nie wiem czemu naprawdę ale czasami przy hamowaniu tak jakby kierownica sama skręcała (nawet nie pamiętam czy w lewo czy w prawo) oraz podczas przyspieszania. Nawet jak na parkingu dość pustym miałem koła skręcona na maxa w lewo i ruszyłem to takie wrażenie jakby się koła ślizgały. Naprawdę nie wiem jak mam to opisać. Dodam, że do wymiany jest prawe łożysko które już stuka dość intenstywnie (przy prędkości 60km/h nawet). Ale jutro jade zamówić części i naprawić.
Naprawdę tanio kupiłem roverka wyglada naprawdę świetnie. Działa prawie wszystko oprócz klimatyzacji. W środku zadbany na lakierze ma dwie małe korozje które miałem zamiar na wiosne naprawiać, ale niepokoi mnie podłoga jest na niej jakaś tam korozja ale nie w takim stopniu co ta osłonka tylko jakby taki "zaczątek" rdzy, nie kruszy się ani nic oczywiście.
Prosiłbym o pomoc naprawdę bo mam mieszane myśli co do tego samochodu teraz.
pozdrawiam
PS. Ahaaaaa co do tej rdzy, to zdjęcie robione jest na feldze jak są te "dziurki" to u góry. Dodam, że jest to najbliższa część koła. I ma zaokrąglenie jakby to była osłonka.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 20, 2013 00:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeżeli masz pordzewiałą osłone tarczy to możesz bez problemu jeździć.
co do ściągania to masz problem zapewne z zaciskiem hamulcowym albo jeden Ci trzyma i nie wraca albo drugi nie chodzi. a z tym stukaniem to raczej przegub Ci stuka a nie łożysko
Przy ściąganiu na bok sprawdził bym, geometrie kół, bo jak nie ma zbieżności to też będzie ściągało.
Ogólnie zawieszenie na szarpakach czy nie ma luzów itp tez może być przyczyną
Proponuje natychmiast wymienić sworznie, tez mi sciagało koło urwane laweta 350 całosc z naprawa 690 po drobnej znajomosci. wymien dolne sworznie nie popełnaj moich błędów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum