Wysłany: Pon Gru 30, 2013 23:29 [R25] zmiana silnika
Siemano.Sluchajcie dzisiaj z moją ukochaną żoną dyskutowalismy nad moim roverkiem.mam do wymiany tą nieszczęsną uszczelke pod głowicą.Bede ja wymieniać 4 raz.I moja zaproponowała mi żebym troche zaoszczedził i kupił nowy silnik.I moje pytanie Jaki mocniejszy silnik mogę wstawic do rovera?? Aktualnie mam 1,4 84 konie...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 30, 2013 23:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Gru 31, 2013 03:34
Po wymianie przepustnicy i linki gazu będziesz miał 1.4 103KM.
Wsadzić możesz 1.6/1.8, a także mocniejsze odmiany typu 1.8 VVC (143 lub 158KM) przy czym te dwie ostatnie wymagają kompletnego osprzętu wraz ze sterownikiem.
1.6 wsadzasz właściwie P&P na miejsce 1.4 + kupujesz sterownik z 1.6 z którego zgrywasz wsad (np. przy pomocy Galetto 1260) i wrzucasz do swojego sterownika, żeby nie kombinować z immobiliserem i wszystko chodzi, jak trzeba. Co do 1.8 to sytuacja podobna + wymiana wtryskiwaczy na 0 280 155 825. W przypadku 1.8 koło zamachowe, jak i sprzęgło musisz przełożyć z 1.4.
A co do robienia uszczelki 4 raz, to albo mechanik nie pojęcia o tym co robi, albo silnik nadaje się na złom z racji utraty twardości materiału głoiwcy/bloku.
no i własnie chce go wymienić bo jak znam zycie za chwile go szlak trafi.Dzięki za podpowiedź
[ Dodano: Sro Sty 01, 2014 11:34 ]
A powiedz mi jeszcze jak wymienie tą przepustnice i linke to nic nie trzeba robic z kompem tylko to wymienic i jeździc?? dodam że mam założony LPG w aucie i czy to cos bedzie przeszkadzac??
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Sty 01, 2014 16:29
No jak masz parownik do 90KM to nie da rady obsługiwać 103KM.
Tak, tylko przepustnica i linka, bo przepustnica ma tak skonstruowaną dźwignię by nie otwierała się do końca.
Dzisiaj przyglądałem sie tej przepustnicy i zauważyłem taki plastik blokujący żeby na maksa sie nie otwierała.Czy dało by rade ten plastik usunąć czy uciac jakoś?? robil tak już ktos??
Nie wiadomo czy jak wytniesz ten plastik to czy będzie dobrze działać otwierając się do końca ale raczej firma nie wkładała innych potencjometrów położenia przepustnicy także wszystko powinno być ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum