Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Kable zapłonowe - pomoc przy wyborze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Kable zapłonowe - pomoc przy wyborze
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 30, 2013 16:28   [R620Ti] Kable zapłonowe - pomoc przy wyborze
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Siemanko. Gadałem z kolegą Markzoo odnośnie kabli zapłonowych do Ti..

Byłem ostatnio w sklepie (prawdopodobnie moje problemy z silnikiem to błachostka i wystarczy wymienić kable + świece) i spytałem się o ceny kabli do Ti to facet wyrzygał mi cene ~180zł.... Szybka rozkmina i przypomniało mi się, że Marek ? kiedyś mówił abym przerzucił swoje kable z Si do Ti.. Chciałem też tak zrobić ale mam silnik poliftowy i dostęp do kabli jest utrudniony przez dolot i inne pierdoły ale coś mi się nie zgadzają długości kabli.

Markzo ma aparat zaraz przy silniku od przodu tak jak silniki Hondowskie i u niego kable z [H] działają ale do mnie będą chyba za krótkie co ? czy jednak jakimś cudem starczą ? A może pasują z czegoś innego i cena była by jakaś normalna ? Bo do Hond można kupić najtańsze (pewnie badziew) za 60zł ale za 80 - 90 juz normalne a różnica miedzy 180zł a 80zł jednak jest spora..


Z góry dzięki za odpowiedź :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Wto Sty 07, 2014 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 30, 2013 16:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Gru 30, 2013 21:21   

Masz cewkę zapłonową z której wychodzą 4 przewody czy aparat zapłonowy i kopułkę?
Jak coś to mam przewody zapłonowe od Si (do wersji z cewką) BOSCH'a i drugi kpl chyba oryginalnych, więc jak coś to mogę sprzedać po taniości gdyż nie są mi już potrzebne. Przewody Boscha założone miałem przez ok rok, kupione jako nowe.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 30, 2013 21:29   

Ja mam 620Si tylko cały czas tym autem jeźdże i mam czas dopiero jak już jest ciemno..

Mam cewke i ona jest mocno cofnięta względem wersji z aparatem zapłonowym i mam wrażenie, że te kable będą za krótkie..

Bo do wersji z kopułką pasują bo mi to Markzo potwierdził ale niestety mam cewke :(
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Gru 30, 2013 21:37   

Jedyne co to pozostaje ci przerzucić na próbę kable z jednego auta do drugiego, bo żadne Hondowskie kable raczej nie są na tyle długie by pasowały.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 30, 2013 22:17   

a przymierzał ktoś z K 16? na oko powinny być w miarę podobne. :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 09:04   

Pomału, Ty masz cewkę z tyłu czy moduł zapłonowy? takie coś:
??

to kable będą inne, pamiętam, że Greg przy swapie przymierzał i nie pasowały, nie wiem czemu, podpytaj go.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 09:20   

Jeśli jest moduł taki jak pokazał Markzo, to nie ma opcji żeby pasowały kable które są na kopułkę.
Kopułka jest od razu przy wyjściu kabli z silnika natomiast moduł jest z tyłu silnika. Różnica w długości to ok 10cm.
Można szukać i owszem z czegoś innego ale to trzeba by było najlepiej jechać po długościach kabla. Z tym że wejście na świece w T-serii jest dość długie więc nie wiem czy będzie dało się dobrać tak idealnie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 09:50   

Tak.. Taki moduł od tyłu silnika...

Czyli jestem w ...ie i trzeba kupić ori kable do T16... Macie może jakiś sklep z normalnymi cenami do tego ? Bo wyrzygać 180zł na same kable to troche nie za tanio :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 10:06   

a jakiej firmy te kable?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 11:56   

Patrzałeś przewody z Janmora? dedykowane pod tą cewkę z 4 pinami chyba 140zł kosztowały ale głowy sobie nie dam uciąć :)
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:40   

Nic nie patrzyłem.. Poszedłem do sklepu to cena mnie zraziła i zostawiłem to w pioruny haha..

Jakie teraz mam nawet nie wiem ale chce znaleźć jakieś w miare jak najtaniej bo wydać 200zł na same kable to masochizm a jeszcze świece..

Jak skończę robić wjazd do garażu to poszukam czegoś na necie tylko po jakim haśle to szukać najskuteczniej ? Po prostu np. Rover t16 kable zapłonowe czy Rover 620Ti .. Jakieś sklepy polecacie ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:56   

ngk masz za 107zł nr oem 8266, ale Markzo mówił że są słabej jakości ja je sam mam i rzeczywiście jakością nie grzeszą ;) jeszcze podają sentech nr oem 8242 ale widzę że są do silników hondowskich więc odpada, jedynie wziąć stare i jechać dobrać na długość i końcówki dobre ;) Paragon wziąć sprawdzić i jak nie będzie trybiło to oddać :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 07, 2014 21:27   

Dobra a jakie kable polecacie do Ti ??

Kato - Janmora

Jakieś jeszcze propozycje ??

Na necie znalazłem coś takiego jak NGK RC-RV301 (8266) o których mówicie ale nic innego. Zaraz zaczne szukać tych Janmora ale może coś jeszcze znacie ?

Od razu mówię, że zmieniłem prace (gorzej płatna ale normalna) i mam jeszcze wydatek w tym miesiacu więc proszę nie wywalać mi kabli za 180zł :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 07, 2014 23:06   

najlepiej magnecore... 330zł ale dożywotnia gwarancja ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 07, 2014 23:25   

Może kiedyś :) Wiesz jak stoje z kasą haha..

Na razie chce aby to auto po prostu jeździło jak powinno :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 11, 2014 00:28   

greg-si napisał/a:
to nie ma opcji żeby pasowały kable które są na kopułkę.
Kopułka jest od razu przy wyjściu kabli z silnika natomiast moduł jest z tyłu silnika.


taaak ??
to co powiesz na to ??
:D

_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 11, 2014 09:41   

moduł przerzucony ;) hmm, ale to seria? widziałem, że jakiś anglik tak raz to motał, ale jednak lepiej wygląda to schowane ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 11, 2014 17:38   

AndrewS, zasadnicze pytanie.
Czy to R600?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 11, 2014 17:55   

Na pewno nie R600.. widze po zbiorniczkach i układzie wszystkiego pod komorą

To w ogóle ma turbo ? bo ten kolektor wydechowy jakiś inny niż u mnie.. ale jeśli to Ti to raczej 800 bo na 200 tu za duzo miejsca..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 11, 2014 18:25   

To 800 na 99,99% - u mnie komora wygląda tak - https://www.dropbox.com/s...bx/DSC_0747.jpg Turbo też tam nie widać, inny ABS, komp w innym miejscu, jakieś to dziwne :-|
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pomoc w wyborze sprzęgła
lucrah Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Cze 30, 2013 14:16
kruszan
Brak nowych postów [R620Ti] wąż chłodnicy przy termostacie - z czego pasuje ?
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Mar 23, 2016 18:55
tomii620si
Brak nowych postów [R620Ti] Szarpie na niskich + ma opory przy 4tys i więcej
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 15 Wto Gru 24, 2013 15:34
tomii620si
Brak nowych postów [R620ti] problem przy kupnie kolejnego 620ti moc/szpera
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Lis 11, 2014 15:59
tomii620si
Brak nowych postów [R600] Pomoc i porada przy naprawie
lucrah Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Paź 24, 2012 17:51
bubas83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink