Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich wiem że problem pomp vp 30 jest męczony bo czytałem posty i rozwiązania ale niestety nic mi nie pasuje do mojej sytuacji. Wyjaśniam iż samochód od tak mi zgasł doczytałem się iż mam wymienić tranzystor , tak też zrobiłem auto odpaliło zrobiłem 100km i powtóra okazało sie że tranzystor 100% mocnieszy też upaliło, więc doczytałem się iż mam wymienic na słabszy tez to uczyniłem i tu pojawia się problem auto nie odpala, mało tego jak nie paliło się chek engine tak teraz po rozgrzaniu swiec i męczeniu go ciągle się pali na plaku czy innym czymś odpali , ale to tylko na chwile i gaśnie. Czy ktoś to przerabiał i może ma dla mnie jakaś rade albo powie mi co zregenerować lub wymienić albo sprawdzić , bo wedle tego co czytam to może być do regeneracji zawór dawki czy coś w tym stylu, i jaki koszt to będzie. A i jeszcze jedno pytanie czy moge sobie wrazie czego przełożyć obojętnie jaki sterownik od pompy vp 30 np od forda czy trzeba to będzie ustawiać.
Ostatnio zmieniony przez Cezool Pią Cze 14, 2013 05:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 14, 2013 02:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum