Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Cześć,
Już gdzieś tam postowałem i rozkładam ręce. Koledzy, czy możecie wskazać osobę która zna się na elektornice w R75, niekoniecznie z mazowieckiego - moze ktos z was wyciagnalby pomocna reke?
Rover zjada mi 0,48A
Po wyjęciu bezpiecznika przy silniku FL3 pobór prądu znika do 0,04A.
Sprawdzilem za co odpowiada bezpiecznik FL3 i wyjmowałem dalsze bezpieczniki tym razem pod schowkiem
Po wyjęciu F29 - instrument pack, pobór wynosi już 0,24A, wyjąłem więc zegary i pobór spada do 0,24A. Jak wloze inne zegary, to pobor znow rosnie do 0,48, więc to raczej nie wina modułu zegarów.
Takie obiawy,
Ewentualnie czy moglby mnie ktos prosze naprowadzic, jak szukac dalej jakim drutem połączone są zegary z F29 - nowa skrzynka?
Dzięki za pomoc,
TR
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 08, 2014 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Masz tu bezpieczniki po lifcie.
Po wyjęciu FL3 pobór prądu jest prawidłowy, zatem pod schowkiem pasażera trzeba wyjmować po kolei bezpieczniki o numerach od 28 do 36, 38, 40, 42, 44, 47, 49, 51, i 53.
Musisz w końcu trafić, może to być tylko jeden bezpiecznik lub kilka, wcale nie muszą być przepalone! Napisz co z tego wyszło bo jest tu więcej zainteresowanych tym problemem.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Cześć,
czekalem 5minut, ale skoro po 4 dniach siadal aku, to przypuszczam ze ciagle pobieral ok 0,5A.
ZLODZIEJ PRADU jednak ZNALEIONY, po odpieciu zmieniarki pobor po 3 minutach stabilizuje sie na 0,08A.
@Janio: odpinalem wlasnie kolejno te bezpieczniki (w sumie odpialem nawet pozostale) i zaden z nich nie powodowal zmniejszenia zjadania. Co wiecej na przebicie do masy raczej nie wygladalo, bo 0,5A to chyba za malo. Strasznie duzo pomogl mi Mariusz418, ktory wczesniej zdiagnozowal wszystkie moduly w 75 i wydal werdykt - z nimi jest ok.
Co do bezpiecznikow, to wielka ciekawostka bylo, ze jak odpialem bezpiecznik F29 odpowiedzialny za zagary to pobor spadal do 0,24 - za chiny nie rozumiem jaki to ma zwiazek. Jak wyjalem zegary, rowniez 0,24 myslalem ze zmieniarka to F33 - od radio. Dziwne jest rowniez to ze zaden z wyjetych bezpiecznikow nie zatrzymywal doplywu "V" do zmieniarki. Wiecie dlaczego? Jest to jakoś uzasadnione?
Wtyczka do zmieniarki wystajaca z samochodu jest przy niektórych stykach zaśniedziala. Zastanawiam sie czy problemem jest moja zmieniarka czy raczej lezy on po stronie samochodu, ze po zamknieciu na zmieniarke podaje dalej napiecie.
Zmieniarka jest podlaczona na 7 styków z 10stykowego konektora. Za co odpowiadaja poszczególne styki konektora? Moglby ktos podzielic sie wiedzą?
....a i jak jest popieta, to zaburza prace radio, ktore lapie tylko jedna stacje, sama natomiast dziala wysmienicie.
Pisalem na innym posicie, ze czasem po przekreceniu kluczka mam calkowity zanik pradu do momentu restartu. Wydaje mi sie ze po prostu mam luzno przypiety klemre od AKU i to z tego powodu.
Wielkie dzieki wszystkim, ktorzy dolozyli swoje % w mojej diagnozie.
Dziekuje, Tomek
Czy tp jest oryginalna zmieniarka, czy może emulator zmieniarki (mp3) ? Jeśli to drugie to powiem Ci że miałem identyczną sytuację, z tym że łatwo ją było namierzyć bo po zamknięciu auta (przy otwartym bagazniku) nie gasła mi dioda od GPS'a w czytniku. Jak nie było zmieniarki to dioda gasła po kilku minutach. Koniec końców pomogło podpięcie zasilania (+) od "zmieniarki" bezpośrednio spod stacyjki.
[ Dodano: Sob Sty 11, 2014 09:05 ]
Czy tp jest oryginalna zmieniarka, czy może emulator zmieniarki (mp3) ? Jeśli to drugie to powiem Ci że miałem identyczną sytuację, z tym że łatwo ją było namierzyć bo po zamknięciu auta (przy otwartym bagazniku) nie gasła mi dioda od GPS'a w czytniku. Jak nie było zmieniarki to dioda gasła po kilku minutach. Koniec końców pomogło podpięcie zasilania (+) od "zmieniarki" bezpośrednio spod stacyjki.
czesc, jest to emulator zmieniarki (connect2).
Wlasnie chcialbym poprosic o opis pinow wystajacych z wtyczki w smochodzie, moze po prostu wezme power z jakiegos innego "kabla", na ktorym napiecie pojawia sie tylko po przekreceniu stacyjki. Kosta jest z tylu w bagazniku, a radio to symphony bez nawigacji.
Jezeli nie ma takiego, to chetnie przelozylbym zmieniarke do przodu autka przy kostce iso z radio, ale niechcialbym stracic sterowania z kierownicy.
Wiesz moze to pod ktore kable powinienem to podpiąć. Urzadzenie jest calkiem fajne i niechcialbym go wywalac, tym bardziej ze w tej ceinie nie ma alternatywy bez psucia konsoli.
gdzies tam mam cala wiazke od radia z tv i nav, tylko nie wiem czy dam to rade podlaczyc, tym bardziej, ze slyszalem ze oryginalna navigacja od rovera jest slaba i podobno potrzebny jest tuner TV ( Czy to prawda?), ktory juz z zalozenia nie dziala, bo jest analogowy.
Ja mam dużą navi (4:3) ale nie największą Nawigacja ma toporną rastrową grafikę (mapy) ale prawie ich nie używam, jeżdżę głównie na informacjach podawanych w postaci znaków kierunkowych i komendach głosowych. Wg mnie nawigacja daje rade nie jest to szczyt marzeń ale dobrze się spisuje. Do navi 4:3 był dołaczany moduł tv analog - obecnie nie działa, korzystam tylko z opcji kamery cofania (dołożony model "chinczyk" za 99pln).
tylko z wtyczką do R75, wsadziłem do w miejsce oryginalnej zmieniarki, a po kilku akcjach z ładowaniem aku, za radą sprzedającego podciągnąłem sobie plus od stacyjnki i jest spokój już 3 lata, Mi sprzedawca doradził aby przeciąć w kostce emulatora żółty kabelek i do niego dociągnąć "PLUS po stacyjce".
Emulator ma swoje wady potrafi sie zgubic jak za szybko naciska się przyciski (nastepny utwór), czasami sie nie inicjuje i trzeba zgasić silnik i ponownie odpalić żeby cd było widoczne, no i najbardziej denerwujące jest to że po zgaszeniu silnika na właczonym CD nie jest zapamietywany stan. Ponowne odpalenie auta = włączone radio zamiast CD, jest na to sposób, przed wyłączeniem silnika trzeba zgasić radio, po następnym włączeniu silnika a następnie radia, przełacza się automatycznie na CD na ostatnio odtwarzany mp3.
Ok, a czy bez wlozonego modulu TV nawigacja sie w ogole uruchomi?
Jak dopisze pogoda, to moze sobie podmienie, tylko co bede musial poza konsola zdemontowac byzalozyc "nowa" wiazke? Fotele z przodu zostaja bez ruszania?
Ok, czyli ze zmieniarki w bagazniku przecinam zolty kabel z +, (moglbys prosze dla potwierdzenia napisac na ktorym jest pinie)..i w ktory kabel od stacyjki mam sie wpiac by miec napiecie po przekreceniu kluczyka?
Wow i tu chyba skoncza sie problemy, zanim zaczna sie nowe
Ok, a czy bez wlozonego modulu TV nawigacja sie w ogole uruchomi?
Moduł TV nie jest tylko modułem TV. Jest to tak naprawdę modułem Video z wbudowanym modułem TV, czyli modułem który jest konieczny aby wyświetlać grafikę na ekranie. Do niego jest podłączona nawigacja, następnie moduł wideo generuje obraz na monitor w konsoli. Moduł wideo również ma wejście AV, kamery cofania jak również wyjście AV.
Niestety wszystko w rozdzielczości VGA a nawet mniej.
Chciałem taką z diodami IR ale nie przełączała sie PAL/NTSC mimo że była dwusystemowa. Kupiłem diody mocy IR będę w wolnej chwili dokładał, bo w nocy kiepsko jest.
Pieta, a czy jest gdzies zasilanie w bagazniku z tylu, na ktorym podawane jest napiecie po przekreceniu kluczyka. Niechcialbym ciagnac dodatkowego kabla od radio przez caly samochod, poniewaz emulator mam z tylu. Ewentualnie czy moglbys poratowac opisem 10pinowej wtyczki w ktora wpinam swoj emulator
Duzo roboty z przelozeniem symphony bez nav na highline. Mam co trzeba, tylko co oprocz konsoli trzeba zdemontowac, by poprowadzic wiazke. Fotele zostaja?
Pieta, a czy jest gdzies zasilanie w bagazniku z tylu, na ktorym podawane jest napiecie po przekreceniu kluczyka
Zmieniarka na pin 10 ma zasilanie po kluczyku - przewód różowo-fioletowy
masa pin 8 - czarny
k-bus pin 5 - biało-żółto-czerwony
piny 1,2,6,7 to audio kanał lewy i prawy
Punx napisał/a:
Duzo roboty z przelozeniem symphony bez nav na highline. Mam co trzeba, tylko co oprocz konsoli trzeba zdemontowac, by poprowadzic wiazke. Fotele zostaja?
bardzo dużo roboty
radio przy wersji HIGH line jest w bagażniku, to wiele zmienia. Zmieniarka w schowku z przodu. Wszystkie kable chyba idą przy progu więc fotele zostają.
Heh, ale sie czlowiek dowiaduje. Myslalem ze do zmieniary idzie tez kabel ze zmiana utworu, pauza, itp.
Ps. Skoro pin 10to zasilanie po stacyjce, czyli jak wyjmuje kluczyk to zasilania nie ma, wiec czemu zmieniarka pobiera prad?. bierze +z audio, wiec moze jakis przelacznik bym dodal i to obszedl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum