Mam oryginalnie montowane podgrzewane fotele - jak najbardziej polecam. Z tym ze po włączeniu trzeba poczekać za 2-3 min zanim ciepło poczujesz. W mróz dłużej. Po nagrzaniu same się wylaczaja
na początek zdjąłbym panel gdzie powinny byc włączniki może sa wtyczki.. Wiem że u mnie jedna lużna od czegoś jest. co prawda fotele mam podgrzewane ale to albo od rolety albo tempomatu bo nie mam..
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Paź 30, 2013 22:49
Kris napisał/a:
a może są?
to musisz sprawdzić bo w niektórych sprzętach jest instalacja a w niektórych niema,jeśli jest to tylko przełączniki i maty w fotele i wszystko śmiga,ja mam chęć założyć do weluru bo ustawianie elektryczne zrobiłem tylko grzania niemam jeszcze,czekam tylko jak mi sie trafią maty za pół darmo
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Przerobilem ten temat 2 lata temu. Instalacji brak, fotele ktos wsadzil skorke z angola, maty byly. Instalacja zrobiona wg rave. Przyciski kupione i smiga az milo w pupcie grzeje. Przy oryginalnych fotelach grzanie wylaczy sie samo, zdaje sie jest jakis termostat przy macie na siedzisku. Chodzi mi po glowie mysl dogrzania tylnej kanapy wg wzoru z foteli. Polecam autorowi dokonac tego dziela. Nie ma na co czekac
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Sty 15, 2014 20:41
geffi napisał/a:
Czesc, a do weluru mozna zalozyc te maty?
można jak najbardziej (były takie opcje fabryczne)
geffi napisał/a:
Duzo jest zabay i czy trzeba zrywac welur, czy jakos ladnie sie odpina
zabawy troche jest bo trzeba wyciągnąć fotele i je dość rozebrać no i welur odpiąć od gąbki (jest na takie metalowe kółka przypięty do stalowego drutu zatopionego w gąpce)
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Dzieki, wsadzilem i podlaczylem guziki na panelu do wiazki podgrzewania foteli, na razie sie swieca po wcisnieciu . Poblem jednak taki ze pod fotelami nie moge znalezc wtyczek Jest tylko taka duza czarna, a od mat grzewczych eychodzi tylko mala wtyczka. Czy ktos wie gdze fabrycznie sa chowane i gdzie ich szukac, jaki kolor do podgrzewania wychodzi z wiazki.
Poza tematem montujac guziki od podgrzewania foteli, znalazlem jedna niebieska pusta wtyczke, zwinieta razem z zielona wtyczka od rolety. Wchodzi do niej zielony, bialozielony,bialoczerwony i czarny kabel.Od czego moze to byc? Kontrola trakcji? Przeciez w dieslach tego chyba nie ma.
hmmm, ale w duza kostke nie pasuje w zaden sposób mala kostka która wychodzi z mat grzewczych. Kosta która jest pod fotelem, ma chyba 8 pinów, a kostka od mat jest bardzo mala i ma 3-4 piny
PS, czyli kontrole trkcji mozna dolozyc do diesla? jakie moduly trzeba dokupić? i co dalej zrobic + t4?
Kontrola trakcji, to nie jest system stabilizacji toru jazdy. Jedynie kontrola trakcji nie pozwala grzebać. Musisz zmienić pompe ABS na taką z ASR. Mam u siebie ASR i w sumie uważam ją za zbędna. Wolał bym ESP
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ok, czyli rozumiem ze dokladanie ASR do r75 nie ma sensu, jedynie pozwala na bezslizgowe ruszanie po sniegu jak mocniej wdepnie sie gaz. ps.
temat moze byl poruszany, ale nigdzie tez nie bylo napisane co jest potrzebne do tej opcji, moze sie przyda dla innych kolegów. Coś jeszcze poza wymianą pompy abs i wizytą przy t4 (+ guziki) jest potrzebne?
Wróce jeszcze do pytania z podgrzewaniem foteli, - gdzie znalezc mala wtyczke do mat? mozna prosić o forke gdzie ona jest zamontowana?
jedynie pozwala na bezslizgowe ruszanie po sniegu jak mocniej wdepnie sie gaz.
nie tylko. Jak jedziesz np po trasie i wpadniesz w kaluze przez co jedno kolo straci przyczepność to tez zapali sie trakcja i wyrówna prędkość abyś nie wyleciał z trasy. W r75 esp nie było montowane ale ta kontrola trakcji tez dużo daje. Sam sie na A4 parę razy w deszczu o tym przekonalem
co do mat grzewczych
ja posiadam grzane dupcie, elektryczny fotele z pamięcią i jak odpięła mi się duża czarna wtyczka (czyba miała 8 pinów), to nie działała regulacja, ani nie działało dogrzewanie.
Dodatkowo jest jeszcze żółta i niebieska wtyczka (dwu pinowa), jedna od poduszek, druga nie wiem, nie pamiętam i jest jeszcze jedna czarna do napinacza pasów, pokazująca niezapięty pas, ale w roverku nie było to na wyposażeniu, mimo, to można dołożyć, chyba od Freelandera
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
haszczyc, a ty w dieslu masz u siebie TC?
wyczytalem ze dziala do ok 40km/h, korzysta sie z tego w ogóle?
Staram sie zebrac info, co trzeba dolożyc - przepustnica jest obskugujaca tempomat, wiec powinna byc najbardziej rozbudowana z obsluga tc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum