Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Przepraszam, że w jednym temacie ale może tak będzie nieco sprawniej:
1. Pedał sprzęgła ma wyczuwalny "wolny skok" zanim pojawi się opór - czy można to w jakiś sposób podregulować?
2. Jak włączyć podgrzewanie lusterek?
3. Czy silnik wymaga jakiegoś szczególnego traktowania - słysząłem o padających UPG - w moim przypadku była wymieniona natomiast nie chciałbym jej szybko załatwić. Czy jazda na podwyższonych obrotach może spowodować awarię tego elementu?
4. Gdzie mogę dorobić kluczyk i ewentualnie pilot alarmu do auta? Czy kluczyk ma wbudowany Immo?
5. Czy mogę diagnozować sobie auto za pomoca kabla OBED II?
6. Widzę, że w moim aucie są tarcze wentylowane z przodu, czy występuje tylko jedne rodzaj, wymiar czy jest ich więcej?
7. Jak mogę zdjąć obudowę konsoli aby wymienić zegarek?
To chyba tyle na początek... proszę o wyrozumiałość i nie usuwanie.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 21:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 23:42
Ad.3 Zanim się nagrzeje nie przekraczaj ok. 3tyś rpm. Po nagrzaniu możesz korzystać bez problemu z całego zakresu. Po ewentualnym pałowaniu daj mu trochę popracować na wolnych obrotach by się schłodził. Dbaj o układ chłodzenia i będzie dobrze.
ad.2
Generalnie lusterka grzeja cały czas, w niektórych wersjach dopiero po właczeniu ogrzewania tylnej szyby, w moim starym R400 grzały non stop, w aktualnym MG tez grzeja cały czas bo ja podgrzewania tylnej szyby nie uzywam a lusterka sie rozmrazają jezeli u Ciebie nie grzeja to moze maty grzewcze padly, może jakis kabelek sie odłaczył ......moze bezpiecznik ?
ad.5
taka podstawowa diagnoze zrobisz ale nie licz na zbyt wiele, poniewaz masz benzyne to nie chce sie zagłebiac bo nie wiem dokladnie a co do diesla mogł bym powiedziec troszke wiecej.....mysle ze błedu odczytasz i skasujesz, uzupełnieniem do elm moze byc scaner u581 ( niedawno testowalem na swoim ) koszt troche powyzej 100 zł , czyta dodatkowo to co nie czyta elm ale cały czas mowie o dieslu. http://allegro.pl/tester-...3888083566.html widziałem też tańsze
ad.2
Generalnie lusterka grzeja cały czas, w niektórych wersjach dopiero po właczeniu ogrzewania tylnej szyby, w moim starym R400 grzały non stop, w aktualnym MG tez grzeja cały czas bo ja podgrzewania tylnej szyby nie uzywam a lusterka sie rozmrazają jezeli u Ciebie nie grzeja to moze maty grzewcze padly, może jakis kabelek sie odłaczył ......moze bezpiecznik ?
hmmm.... dzialaj na jakis czujnik temperatury czy w lecie te grzeja? Masz moze opis tablicy zbezpiecznikow?
4. Gdzie mogę dorobić kluczyk i ewentualnie pilot alarmu do auta? Czy kluczyk ma wbudowany Immo?
Kluczyk w każdym zakładzie który tym się zajmuje. Gorzej z pilotem, bo nie każdy ma sprzęt, aby go dopisać do auta.
Immo jest wbudowane w pilot.
Czyli teoretycznie: moge wybrac sobie w punkcie dowolny ksztalt glowki kluczyk i dorobic grot -zalozmy ten lamany wynalaek nie przypadl mi do gustu i wollbym trdycyjne rozwizanie- i tyle z dorabiania kluczyka.
nastepnie nalezy zakodowac immo ktore znajduje sie w oryginalnym pilocie czy tak?
a co z dorobieniem pilota do oryginalnego alarmu?
czy musze szukac pilota uzywki w serwisch ukcyjnych i usilowac zprograowc w ktoryms z serwisow ajmujacych sie tematem?
moze ktos z Was przerabial temat i poleci kogos sprawdzonego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum