Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, moj problem wyglada nastepujaco , jakis czas temu pojawily sie falujace obroty na biegu jalowym jak i podczas jazdy , po 2 miesiacach nie moglem juz przekroczyc 3000 obr. Pojechalem na T4 powiedzieli mi ze nierowne cisnienie na pompie wtryskowej, przelewy wtryskowe ok , samochód ostatnio nie chcial sie uruchomić, mechanik wymienil pompe wtryskowa, obroty nadal faluja po przekroczeniu 3000 obr samochod odcina paliwo i podczas jazdy musze ponownie uruchamiać,
Zawór na pompie wtryskowej czysty , turbina ok, pompka przy aku. wymieniona, egr ok , czy moze to byc wina pompki w baku ? (Słychać że pracuje), moze druga pompa wtryskowa tez na padnienciu ....? Proszę o opinie.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 02:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 09:20
masz słabe ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia(pompka przy akumulatorze) program pokazuje 2,5 bara a powinno być ponad 4 żeby to chodziło poprawnie
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
No właśnie pompę kolo akumulatora wymieniłem, i nadal to samo a może zająć się pompą w baku, tylko tez nie jestem pewien czy znowu pompa wtryskowa jest sprawna a niemam jak pod kompa juz się podpiąć
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 10:27
no bez kompa w tej kwestii jest ciężko strzelać co jest nietak,jeśli pompka teraz jest ok to jest jeszcze możliwość że pompka nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa lub szwankuje czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
[ Dodano: Sro Sty 29, 2014 13:13 ]
Którą. Inpa można się połączyć? A pompa w baku chyba nie będzie miała znaczenia bo z tego co rozmawiałem to ponoć ona jest przelewowa? Juz sam niewiem co myśleć.
Czujnik cisnienia przy pompie wtryskowej czy tej przy filtrze?
Ja mam taki przypadek ze na jalowym jest ok, ale jak trzymam wyzsze
Obroty albo przyspieszam to faluja, denerwuje to strasznie.
Dziwna sytuacja... pompke przy filtrze wymienialem jakies pol roku temu
Na wrc. A o zwotnosci tych pompek rozne opinie slyszalem.
Pzdr.
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum