Ale rewelacje tu czytam na temat TC
TC w R75 to nie jest zwykły ASR tylko działa razem z EBD. działa w całym zakresie predkości i tak jak ktoś napisał jak jedno koło straci przyczepność to trakcja próbuje zapobiec wyrzuceniu z drogi. Sam to przerobiłem przy prędkości ok 90km/h. Niestety powyżej 100km/h TC najpierw zdusza silnik celem obniżenia prędkości a dopiero później wyrównuje prędkość kół. i z moich informacji wynika, że każde koło jest kontrolowane z osobna (bo nieraz auta maja tak ze przód każde koło z osobna a tył cała oś razem, ale nie u nas)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ok, ale w dalszym ciagu nie wiem, czy wystarczy pompa asb z kontrola trakcji, czy cos jeszcze trzeba?
moglby ktos podeslac fotke wtyczki do podlaczenia foteli i gdzie jej szukac (jakie kolory kabli). u mnie pod fotelem jest tylko duza wtyczka 8 pin, natomiast mialem koncowki do podlaczenia ogrzewania w konsoli..musi byc gdzies drugi koniec kabla
drugim koncem kabla jest ta wtyczka 8 pinowa pod fotelem... z niej powinny iść 2 kable i dalej łączone to jest w małej czarnej prostokątnej kostce. polecam ściągnąć RAVE a tam jest schemat, razem z oznaczeniem połączeń 8 pinowe kostki to odpowiednio numery C253 i C255. Odpowiednio w pinach 1 (kabel żółty) i 2 (kabel pomarańczowo biały) to kable odpowiedzialne za podgrzewanie foteli. Z tej kostki wychodzą dalej kable, kolorystyka taka sama tylko przekrój kabla mniejszy, dalej łączenie w małej kostce (C237) i dalej już bezpośrednio do mat i czujnika temperatury
Kris udało ci się zamontować podgrzewanie? Ja mam zt-ka bez grzania oraz elektryki I chetnie bym założył a mam r 75 anglika w full opcji jako dawce tylko ze nie ogladalem jeszcze wtyczek,czekam na jakieś info czy się udało.
WOW, dzieki longer86.
tylko mam pod kierowca duzą wtyczke 8pin (pod pasażerem jest chyba 4 pin). Od mat wychodzi natomiast mala czarna wtyczka i czy dobrze rozumiem, ze powinienem miec kabel ktory z jednej strony wpinam w duza wtycze,a z drugiej w mala wtyczke od mat, by dzialalo podgrzewane?
jak bys byl cierpliwy, to prosba o opisanie ktore kable z duzej mam polaczyc z ktorymi z malej i wiecej mi do szczescia w temacie grzania wystarczy
..no poza demontazem tapicerki, bo to chyba bedzie hardcore,
ps "Odpowiednio w pinach 1 (kabel żółty) i 2 (kabel pomarańczowo biały) to kable odpowiedzialne za podgrzewanie foteli." ..jeden z nich to masa a drugi + po przekreceniu kluczyka?
pomogę ten schemat przeczytam. Zaczynamy od przycisku "Swtch Heater Seat" i wychodzi z niej żółty kabel idący do 8-pinowej wtyczki C0253 (na pin numer 1)
wtyczka (C0253) wchodzi do C0751 tez 8- pinowa
i dopiero jest wtyk C0237 o którym wspominałeś wcześniej 2-pinowy
jeżeli się okaże że nie masz C0751 a zapewne tak jest, to musisz odnaleźć pod wykładziną C0253 (8-pinowa) i podłączyć do PIN1 PIN1 z wtyczki o której mówiłeś. Na PIN2 PIN2 z wtyczki z maty
identycznie jest w obu fotelach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum