[R25] Przegrzany silnik.
Autor
Wiadomość
colo254
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 66 Skąd: Polska Rover 25
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 15:01 [R25] Przegrzany silnik.
Typ : IDT Rodzaj silnika : diesel Pojemnosc silnika : 2.0 Rok produkcji : 2000
Czy po podwójnym przegrzaniu silnika , w którym wykryto pierścienie i panewki wału do wymiany wystarczy wymienić tylko blok bez osprzętu czy trzeba kupić używany kompletny silnik ?
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 15:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 15:52
colo254 , sorry, wiem że Ci to nie pomoże, ale muszę zdac to pytanie:
jak Ty to zrobiles
colo254 napisał/a: Czy po podwójnym przegrzaniu silnika , w którym wykryto pierścienie i panewki wału do wymiany wystarczy wymienić tylko blok
SEGE
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 94
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 16:42
Szukał bym całego słupka razem z głowicą bo cholera wie czy nie pękła przez takie praktyki
Ale rzeczywiście ciekawe... dwa razy przegrzać silnik? Uparty jesteś chłopie
colo254
Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 66 Skąd: Polska Rover 25
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:23
To nie ja go przegrzałem, tylko mam zamiar takiego kupić
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:29
Szukaj caly silnik slupek oraz glowcia bez osprzętu wystarczy, mniej kosztowne niz robione go od podstaw razem z głowicą
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ukor
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 231 Skąd: Przejdź do mapy Rover 200
Wysłany: Sro Lut 05, 2014 10:15
To da się przegrzać ten silnik?
_________________ Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
SEGE
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 94
Wysłany: Sro Lut 05, 2014 10:24
Domniewam że jeśli mój przez rok użytkowania ani razu nie uruchomił nawet wentylatorów na chłodnicy to ten musiał jeździć bez płynu
Ukor
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 231 Skąd: Przejdź do mapy Rover 200
Wysłany: Sro Lut 05, 2014 11:02
Ja mam prawie 2 lata (ponad 100tys km razem) i też nie słyszałem nigdy swojego wiatraka i nie widziałem wskazówki wyżej niż na połowie skali
_________________ Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 18:18
Ukor napisał/a: Ja mam prawie 2 lata (ponad 100tys km razem) i też nie słyszałem nigdy swojego wiatraka i nie widziałem wskazówki wyżej niż na połowie skali
Amatorka . Daj mi na 15 min i rozruszam Ci wskazówkę od temperatury
Spokój dopiero będę miał jak przerobie cały układ
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumNie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku Wersja do druku Dodaj temat do ulubionych
Podobne Tematy
Temat
Autor
Forum
Odpowiedzi
Ostatni post
[R214]Silnik się dusi ,przegrzany katalizator
adylth
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise
2
Sob Lis 19, 2011 09:04 Kozik
[214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy
orson
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise
9
Sob Kwi 12, 2008 10:40 Abby
[ MG ZR ] silnik
moore715
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise
8
Nie Lis 30, 2014 00:19 MultecFSO
[MG ZR] silnik
ledwy87
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise
27
Pon Lis 07, 2011 10:33 Kozik
[R25] Silnik z SDi, TD do IDT ?
colo254
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise
2
Sro Kwi 30, 2014 21:37 colo254