Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pią Lut 07, 2014 07:51
[R400] brak mocy
Autor Wiadomość
spychar 



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 4



  Wysłany: Czw Lut 06, 2014 14:26   [R400] brak mocy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam wszystkich. posiadam roverka 400 105 KM od 5 lat. od kilku miesięcy mam problem z mocą. Auto przyspiesza 2x dłużej niż powinno. z 105 koni zrobiło się około 70. Myślałem, że to zapchany katalizator. Wywaliłem go. Kupiłem nowy przepływomierz boscha, nowy komplet węży paliwowych, komplet filtrów, zaślepiłem EGR. silnik jest suchy nie ma żadnych wycieków wszystkie węże od turbiny i intercoolera są jak nowe. Zaciśnięte opaskami jak należy. Wywala mi błąd 29 i 34. kasowałem ale wywala na nowo 34. Ktoś miał podobny problem? ps. odpala dobrze, nie kopci ale po odpaleniu zimnego silnika nie reaguje na pedał gazu - wchodzi na max 2500 obrotów po minucie już się wkręca. proszę o pomoc przemek pomorskie
Ostatnio zmieniony przez spychar Czw Lut 06, 2014 18:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 06, 2014 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 07, 2014 08:21   

no jak ci blad wyskakuje to nic dziwnego ze nie ma mocy, jezdzi na trybie "awaryjnym"
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 07, 2014 08:40   

Wg tabeli kodów błędów, dołaczonej do urzadzenia miniOBDII KOD 29 to Przekaźnik pompy paliwa - niskie napięcie. KOD 34 to Zawór EGR -okablowanie EGR- wysokie napięcie (Simtec, Bosch
Motronic)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
spychar 



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 4



Wysłany: Pią Lut 07, 2014 09:04   

cześć . wiem co oznaczają te kody bo podpinałem się pod kostkę. po zresetowaniu i przejechaniu ok 200 km został tylko błąd 34. dzwoniłem dziś do warsztatu gdzie regenerują pompy i wtryski. Mechanik powiedział, że objawy - słaba moc i brak przyspieszenia to nie wina pompy czy wtrysków. Pali dobrze i nie kopci. Gdyby było coś nie tak maiłbym problem z odpalaniem, chmurę dymu z rury i mógłby kuleć na któryś cylinder. więc poszło ECU i trzeba wymienić chyba
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 07, 2014 09:24   

wooy11, to ja mam inna tabele i inne wyjasnienia kodow.

https://www.roverki.eu/zr...urbodiesel.html

[ Dodano: Pią Lut 07, 2014 09:24 ]
spychar napisał/a:
więc poszło ECU i trzeba wymienić chyba

do takich wnioskow to daleka droga. wystarczy jeden ukruszony przewod i wlacza sie tryb awaryjny i traci polowe mocy.
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 07, 2014 09:25   

....dlatego napisalem wg jakiej tabeli są te kody ;) Zdaje sobie sprawe ze co tabela to inaczej to wszystko wyglada ;) http://www.infohelp.pl/sklep,301,50,0,0,136,1.html
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
spychar 



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 4



Wysłany: Pią Lut 07, 2014 09:30   

poczytałem kilka wypowiedzi i dużo ludzi mówi, że ciężko jest żeby moduł silnika padł tak sam od siebie. nie miałem żadnego wypadku, nic tam nie grzebałem, nic nie spawałem więc powinien chodzić... nie pozostało mi nic, jak iść do garażu i sprawdzić kable w instalacji.zaślepiłem EGR czy to dobrze - są różne wypowiedzi na ten temat
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 07, 2014 10:08   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=18529&highlight=kod+34
 
 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Czw Lut 20, 2014 18:38   

Miałem identyczne objawy . Od ponad pół roku z miesiąca na miesiąc nieznacznie słabł , szczególnie na wolniejszych obrotach ( do 2500 obr. ) . Zaślepiłem EGR i wszystko sprawdzałem ( nic nie pomagało ). Mechanik zwalał na pompę , że nie daje już takiego ciśnienia jak trzeba . Aż zaryzykowałem i kupiłem przepływomierz ( oczywiście zamiennik nienieckiej firmy za 190 zł. ) w hurtowni we Włocławku . Samochód odzyskał drugie tyle mocy . Zapomniałem , że on takie może mieć przyśpieszenie , nawet na niższych obrotach . Przepływomierz musiał szwankować już od ponad dwóch lat , ale następowało to wolno i nie zwróciłem na to uwagi .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1.4 16v] brak mocy
Rabitt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Maj 26, 2010 22:03
PHJOWI
Brak nowych postów [R400] Brak mocy
pepesza Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Gru 02, 2012 18:02
michu027
Brak nowych postów [r400] brak mocy
sk0k Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Lip 28, 2015 16:48
dawidd
Brak nowych postów [R400] Brak mocy
Fala Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Lis 28, 2012 11:26
sobrus
Brak nowych postów [R400 1.6 16V DOHC] brak mocy
Palkerson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Wrz 18, 2010 17:38
Palkerson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink