Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS/R45] luźny skok pedału sprzęgła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS/R45] luźny skok pedału sprzęgła
Autor Wiadomość
Dahrek1 



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 29



Wysłany: Nie Lut 09, 2014 20:42   [MG ZS/R45] luźny skok pedału sprzęgła
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2005

Jak go skasować?
Ma jak sądzę około 2-3 cm luźnego skoku sprzęgła. Czy da się to jakoś skasować?
Czy da się np. wkręcić sztycę od pompki tak aby luz zniknął?
Foto poglądowe:



Rozumiem, że ta łapka z prawej strony łączy się z pedałem sprzęgła. Zauważyłem też, że tuż przy wlocie tego pręta do pompy sprzęgła mam luźny jakiś pierścionek segera... czy może to jest powodem?
A jak wygląda sprawa płyny hydraulicznego? Jak sądzę to DOT4?
Może przelanie i odpowietrzenie popmogłoby nieco? Jak sądzę, na skrzyni powinien być króciec do odpowietrzenia na wysprzęgliku?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 09, 2014 20:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 15, 2014 08:21   

Tutaj masz trochę na temat prób zmniejszenia tego "jałowego" skoku pedału sprzęgła: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15573 ;) Sam oceń ewentualne ryzyko wprowadzania jakichś zmian. ;)
 
 
 
Dahrek1 



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 29



Wysłany: Nie Lut 16, 2014 20:38   

OK,
tak więc proszę o info: jeśli wymienię kompletne sprzęgło (tarcza docisk i łożysko) to czy pedał wróci na miejsce i zniknie ten luźny skok?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 17, 2014 08:17   

Z własnego doświadczenia Ci powiem: nie wróci. ;)
 
 
 
Dahrek1 



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 29



Wysłany: Pon Lut 17, 2014 21:16   

no więc co jest grane? wymiana pompki z wysprzęglikiiem? czy może włsne patenty typu nakrętki regulacyjne?
Mam ten luxny skok całkiem spory i przyznam, ze gra m na nery...
 
 
Micros 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 15:33   

Ja zrobiłem identycznie jak w ostatnim wpisie tego wątku https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15573 czyli zastosowałem gumowy korek od umywalki i o niego opiera się pedał sprzęgła. Ustawiłem tak, żeby (na oko) pedał sprzęgła był cm nad pedałem hamulca czyli w tym miejscu gdzie ten luz się zaczyna. Jeżdżę tak od 3 lat i jest wszystko OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 1.8] Regulacja pedału sprzęgła
drooid Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Sro Lip 01, 2009 14:18
Stacho
Brak nowych postów [R416] Zła wysokość pedału sprzęgła ?
piozex Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Sob Gru 22, 2007 16:58
piotrek79
Brak nowych postów [R420 2.0di 97r] Luzny lewarek biegów
grisza144 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Paź 05, 2010 15:05
pdasiek
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Luźny drążek zmiany biegów
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Sob Lut 22, 2014 18:10
notokey
Brak nowych postów [R45 iDT] Luźny pasek na pompie wtryskowej, a praca silnika
Jugol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Cze 13, 2010 22:15
Jugol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink