Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sro Lut 12, 2014 14:51 [R25] Głośne lewe tyne koło
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2001
Czołem forumowicze,
jakiś miesiąc temu zauważyłem dziwną rzecz w moim samochodzie.
Mianowicie przy predkościach rzedu 80+ robi sie dość głośno w kabinie.
Zauważyłem, że dzwięk dochodzi z lewego tylniego koła. Dodam, że dzwiek nie jest metaliczny, tylko poprostu jest głośno, oczywiście czym szybciej tym głośniej.
Nie mam wielkiego doświadczenia, jednak w najbliższy wekend będę miał dostęp do kanału i chciałbym w jakiś sposób sprawdzić co to może być. Tutaj pojawia sie moja prośba, jak mogę w domowych warunkach sprawdzić to koło + co może być przyczyną. Dzięki wielkie za wszytskie odpowiedzi. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 12, 2014 14:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Pią Lut 14, 2014 10:11
OK, coraz bardziej podejrzewam łożysko, zastanawiam sie czy trzeba wymieniać całą piaste czy da się jakoś zamo łożysko wymienić.
Ktoś robił może coś podobnego?
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 23:05
cypaw, poszukaj na forum .... szukaj piasty od hondy accord (bez ABS) cena jest powalająca ..... ok 150zł, a sam pierścień ABS jest elementem wymiennym
po 1 min szukania temat do przeczytania KLIK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Wto Lut 18, 2014 12:05
W weekend wykonałem jeszcze jeden test, auto na lewarek i probowałem pokrecić kołem. Efekt, poszło z dużymi oporami - myśle sobie może reczny jest lekko chwycony, ale nie był. No to zmiana, koło z drugiej strony - kręciło sie bez problemu.
Dlatego jest nowy podejrzany tłoczek od hamulca, który może nie działać w pełnym zakresie.
co więcej wczoraj zrobiłem koło 300 km w trasie - przy prędkościach powyżej 60 było głośno, powyżej 90 już naprawę głośno. Mimo oporu na lewym tylnim kole jaki odkryłem, samochodu nie ściągało w żądną stronę
zeby sprawdzic dokladnie to auto na lewarek ( bez recznego), sciagnac kolo i (oklupac mloteczkiem beben )zakrecic bebnem, potem sciagnac beben i zakrecic sama piasta..
moze piasta do wymiany, albo samoregulatory szczek zapieczone...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Jaworzno
Wysłany: Czw Lut 20, 2014 11:53
Ze względu na brak czasu i ograniczony obecnie dostęp do narzędzi zdecydowałem sie zawieść autko do serwisu we Wrocławiu,
okazało się , żę łożysko do wymiany - czyli w efekcie cała piasta
Jutro odbieram samochodzik więc dam znać jak cała sprawa się wyjaśni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum