Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Sdi dokręcenie głowicy i panewek korbowodowych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pon Mar 03, 2014 08:33
[R620] Sdi dokręcenie głowicy i panewek korbowodowych
Autor Wiadomość
darek_rajca 




Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 7

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 03, 2014 08:23   [R620] Sdi dokręcenie głowicy i panewek korbowodowych
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam.

Mam zasadniczy problem. Zaczynając od początku: W moim roverze bez dania racji pękł zawór wydechowy uszkodził nieznacznie głowicę i uszkodził znacząco tłoka, pękła szklanka, zmieliło zabezpieczenia zaworu. Ciekawostką jest to, że kupiłem auto cztery lata temu jako uszkodzone i na dzień dobry robiłem głowicę i wtedy kupiłem nowe zawory wydechowe. Dwa lata temu stało się to samo, pękł jeden z nowych zaworów ale wtedy z głowicy nie było co zbierać, rozwaliło wtrysk dwie szklanki tłoka świece żarową i wtedy musiałem zmienić głowicę, kupiłem używkę, ale z braku kasy wymieniłem tylko jeden zawór, ten pęknięty, a teraz mam powtórkę z rozrywki. Teraz już nie oszczędzałem i kupiłem zestaw zaworów wydechowych (nie najtańszych) bo jestem pewien, że winą jest ich wykonanie z dwóch materiałów (pękały na zgrzewach). Kupiłem szklankę, nową uszczelkę głowicy, kolektora, świece żarowe, olej, filtr, płyn. Kupiłem tłoka (używkę), ale w ładnym stanie i przy wyciąganiu uszkodzonego tłoka zauważyłem, że panewki korbowodowe są w fatalnym stanie, na szczęście główne są ok. Więc kupiłem nowe. Myślałem że szlak mnie trafi jak okazało się że są bez zamków, no ale trudno wykułem zamki i założyłem panewki i niestety z musu nowe pierścienie. Pozakładałem tłoki z nowymi pierścieniami i panewkami i doszedłem do mojego pytanie:

Szanowni koledzy z jaką siłą powinny być dokręcone panewki korbowodowe. I przy okazji jaki jest dokładny cykl dokręcenia głowicy. Ostatnio robiłem 1. 60 nm, 2. 65 nm, 3. 90 stopni, 4. 90 stopni. Czy to jest katalogowo dobrze i jak powinny być dokręcone te panewki. Proszę o szybką odpowiedź. Serdecznie dziękujęa
Ostatnio zmieniony przez darek_rajca Pon Mar 03, 2014 08:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 03, 2014 08:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Uszczelka od głowicy
sammer21 Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Cze 05, 2009 08:26
szoso
Brak nowych postów [R620] Wymiana/regeneracja głowicy
Sqell Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Mar 17, 2010 22:28
kfrankiewicz
Brak nowych postów [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
jeta2003 Rover serii 600, Honda Accord 13 Nie Lis 09, 2008 15:16
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Wymiana szklanek po planowaniu głowicy
zigzag Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Gru 28, 2009 20:15
Konix
Brak nowych postów [R 600] Uszczelka głowicy ?
mario1 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Cze 25, 2015 11:45
mario1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink