Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
Autor Wiadomość
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Nie Lut 23, 2014 11:01   [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu

Witam co o tym myslicie czy podejdzie zawieszenie z innego samochodu.Moze ktos juz cos takeigo robil.Widze w niektorych samochodach podobny sposob mocowania amortyzatorow.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 23, 2014 11:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 23, 2014 20:43   

znajomy przerobił gwint z vw polo classic
coś przespawał i jedną parę lag trochę podtoczył

pytanie jak to jeździ i jak się zachowuje ... ja nie wiem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wiesiek9876 



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 1



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 15:22   

witam
chciałbym dołączyć sie do tematu

może ktoś wie czy z jakiegoś innego auta podejdzie zawieszenie gwintowane do rovera 600
 
 
dawid8906 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: toruń



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 15:52   

Znalazłem coś takiego

http://allegro.pl/zawiesz...4029379688.html

a tu firma ktora produkuje
http://kwpolska.pl/index.php?id=9
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 19:30   

wyglad raczej nie zacheca do kupna :D ja jestem na etapie studiowania tego tematu czyli jak tuners pisał najlepiej z vw bo jest duzy wybór i sa tanie jak barszcz :D ale mi sie wydaje ze gwint od polo bedzie nieodpowiedni bo polo jest duzo lżejsze a do polo clasic ciezko dostać a ja kiedys mierzyłem w MG i ma 50 zato w polo N6 jest 46,5 mowa o mpersonie z przodu zato w golfie 5 jest 55 mozliwe ze przód bedzie od golfa 4 ale niestety nie miałem okazji pomierzyć
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 09, 2014 07:02   

Co do produkowania kw chyba przestało produkować do mg/rover zawieszenie
Ten gwint kw z allegro napewno nie inoxx bo inoxx to nierdzewka a ten wygląda jak wyjęty wczoraj z tytanica przy takiej korozji to niewiem czy tokarz artysta by z tego coś zrobił i jeszcze taka cena xd
Dodatkowo na 90% sprężyny postrzelają w krótkim czasie bo stare kw zaniedbane mają tendencję do tego
Mnie gwint kw v2 w idealnym stanie po odesłaniu mojego zawieszenia i osobnym sprzedaniu sprężyn obniżających wyszedł
600zł :-)


I podstawa czyli konserwacja smarem miedziowym

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 19:07   

u ciebie jak nówka wyglada :D
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Nie Mar 09, 2014 21:08   

tuners jak to cie 600zl wyszedl?
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 10, 2014 05:55   

Normalnie koszt zawieszenia - 1500 zł
odesłanie mojego zawieszenia (+ włożenie sprężyn z 1.4, nie chciał wtedy obniżających a tymbardziej z diesla) + 500zł
Sprzedanie sprężyn obniżających + 300/400 zł
Sprzedanie sprężyn z diesla na przód +100zł
Efekt zawieszenie gwintowane 500/600 zł + koszty przesyłek

:-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Pon Mar 10, 2014 19:19   

no za 1.5 koła to sie jeszcze opłaca w dobrym stanie sam bym kupił :D a masz skrecone do konca?
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 10, 2014 21:49   

Narazie czekam na poliuretany bo niemam na czym postawić samochodu :-) nawet przepalić niema jak bo silnik na ceglach stoi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
m35sie2 




Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 54



Wysłany: Wto Mar 11, 2014 07:14   

Ja tez mam gwint KW. Wyglada tak samo jak Te powyżej (moj model to KW 450 1001). W sumie to jest to zawieszenie sportowe. Nie wiem jakie macie sprezyny ale w moim przypadku chodzi o twardość i nie wyobrażam sobie takiego amora do cywilnego auta.
Moje amory były totalnie zabite. Tokarz bez problemu naprawił gwinty, środek zregenerowalem (w środku jest osprzęt Koni). Ogólnie to bardzo dobry amor (u mnie mozliwosc regulacji twardości). Jednego czego nie rozumiem w nim to to ze skręcającąc gwint podnosze samochod ale jednocześnie ściskam sprężyne i tym samym ja usztywniam. W druga strone odwrotnie - rozkręcając (w dół) obniżać samochod, ale powoduje ze sprężyna w połowie amora jest juz luźna...

Peter
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Mar 11, 2014 10:04   

Zrobione jest to po to by można rozebrać amortyzator bez ściągacza do sprężyn którego tutaj praktycznie założyć by się nie dało, skoro masz regulację twardości to właśnie w tym tkwi przewaga nad v1
Obniżasz samochód odkręcając niżej regulację i luzujesz sprężynę ale jednocześnie skręcasz regulację twardości na większą

Druga sprawa jeżeli rozkręcasz regulacje do takiego stopnia że sprężyna jest luźna to przekraczasz regulacje zalecaną przez producenta
Kw v2 ma chyba około 3 cm zalecanej regulacji
Im wyżej tym szybciej zniszczą się sprężyny im niżej tym szybciej padną amory
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZS] zawieszenie gwintowane
smr13 Tuning mechaniczny 1 Sro Maj 20, 2015 20:50
maniu48
Brak nowych postów [r620 sdi] Zawieszenie gwintowane
Puki66 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 22, 2013 15:53
Puki66
Brak nowych postów [R45] Gwintowane zawieszenie, jakie?
frydrys Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 01, 2016 18:11
Excalibue
Brak nowych postów rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane
Harry Tuning mechaniczny 14 Pią Sty 17, 2014 21:19
Harry
Brak nowych postów rover 200 gwint z innego samochodu
racek Tuning mechaniczny 41 Pon Mar 13, 2017 00:58
herobot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink