dokładnie tak jak pisze greg zależy od felgi ale założenia podstawowe są takie ze ET nie większe niż ET37 oraz ramiona schodzące sie na płasko... inaczej zacisk będzie o nie szurał jak jest to mala różnica to niektórzy lekko szlifują zacisk.
moje mają ET40, 6J i są ok
Miałem ET35 i nie dało się nawet przykręcić felgi.
Najlepsza opcja to założyć i zobaczyć czy pasuje bo inaczej może być klops.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Znaczy lato to hairpiny 16" więc pewnie problemów nie będzie chodzi o 15 " stalówki na zimę?
Dwutłoczkowe to od Legenda i Coupety ?
niekoniecznie niektóre 16 tez nie wejdą to zależny od ramion bo zacisk nie styka się z górą felgi tylko ramionami wiec nie każdą 16 wejdzie ze stalówkami na bank będzie problem bo wszystkie wyglądają tak samo i maja za małe przetłoczenia już przerabiałem ten temat dałem sobie spokój po 3 różnych kompletach...
musisz przymierzyc trzeba brac pod uwage ze zacisk od pralki 99 np ma takie mocno wystajace jarzmo ja mierzylem do ori 16 brm i bylo spoko do kolegi 16 w streecie juz tarlo trzeba przymierzyc inaczej nie sprawdzisz;;p
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Mar 11, 2014 18:18
Najpierw zorganizuje hamulatory dopiero będę myślał o felgach, a potrzebne są na zimę także nie ma się co spieszyć Foto byłoby bardziej pomocne.
Takie:
http://allegro.pl/opel-fe...4008521739.html
?
300 zł to dobra cena za komplet dwutłoczkowych zacisków ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum