Wysłany: Sro Mar 12, 2014 09:18 [R200] Awaria Pilota
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
Witam posiadam Rover 200 1.4 Si z 1999 roku. Ostatnio mam spory problem. Zmieniłem baterie w pilocie i oczywiście nie mogę dozbroić auta. Niestety w pilocie jest immo, także nie mogę go zapalić. Czytałem na forum różne sposoby ale niestety żaden nie działa. Model pilota to LUCAS 3TXB KEY, MPT 1340. Prosze o pomoc, jestem bezradny w tej sytuacji.
Ostatnio zmieniony przez KapitanAmeryka Sro Mar 12, 2014 14:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 12, 2014 09:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wcześniej pilot bezproblemowo dzialal? nie miałeś akcji ze z otwieraniem albo zamykaniem były problemy?
normalnie to działa tak ze wsiadasz do auta i naciskasz guziki az zaskoczy centralny ( znaczy się naciska albo rozbrajanie albo uzbrajanie - ale ja nigdy nie pamiętam który i daje na przemian )
ale jest szansa ze pilot ci po prostu zdechl niejako przy okazji
Ja zawsze tak robię, ze otwieram z kluczyka auto , wyjmuje baterie z pilota, czekam z 20 s. , potem przy otwartych drzwiach naciskam zamykanie na pilocie i wtedy centralny zaskakuje i wszystko działa po staremu
robsson78 to może masz jakaś dobrą metodę na synchronizacje pilota tego typu? Prosiłbym o radę bo nie mogę zapalić silnika ponieważ immo jest w pilocie a dopóki jest nie sprawny to daleko nie pojadę z góry dziękuje za każdą pomoc
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 12:21
Ja robiłem tak,
Usiądz w samochodzie, otwórz pilot wyciągnij baterię, naciśnij oba przyciski na raz z dwa razy. Włóż baterię i naciskaj przycisk otwórz kilka razy. powinno zaskoczyć i immo się wyłaczy.
Po wyjeciu bateri możesz również odłączyć akumulator na chwilkę, podłączyć i zrobić to samo z pilotem
Kurcze niestety żadna metoda jak na razie nie przyniosła skutku żeby synchronizować ten pilot z autem. Może ktoś w Łodzi zna kogoś kto mógłby mi pomoc?
robsson78 to może masz jakaś dobrą metodę na synchronizacje pilota tego typu?
Pytam bo ani słowa nie piszesz o tym czy robiłeś synchronizację.
Polega ona na czterokrotnym naciśnięciu przycisku zamykania na pilocie przy otwartych drzwiach kierowcy.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Pilot w ogóle nie reaguje na takie polecenia. Nic zupełnie się nie dzieje immo jak było tak jest zablokowane a synchronizacja nie udana. Może ktoś wyśle na forum zdjęcie rozebranego pilota żebym mógł porównać czy mój nie jest uszkodzony. I ogólnie info co mogło się stać.
sTERYD używam cały czas "szukajiki". I cały czas próbuje i nie wiem co mam zrobić, dlatego również szukam pomocy wśród ludzi na forum. Bardzo często podobne problemy występują i można się dużo dowiedzieć.
właśnie. Bardzo często podobne problemy występują i bardzo często są opisywane na forum. Jak twierdzisz, ze używasz szukajki i nie widziałeś jeszcze zdjęć pilota to kłamiesz.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Człowieku dlaczego się mnie czepiasz? bo jestem nowy na forum? bo nie rozumiem Twojego zachowania? Inni potrafią pomoc tak po prostu coś napisać by pomóc. Widziałem już chyba 100 zdjęć tylko nie widziałem żadnej różnicy między moim a tamtymi. Może ktoś jeszcze ma jakieś z zaznaczonymi czerwonymi miejscami gdzie jest uszkodzony albo coś takiego.
Nikt się Ciebie nie czepia ale sTERYD'a rozumiem, bo naprawdę ileż razy można odpisywać na ten sam temat. Często nawet linkować się nie chce do już istniejących tematów. sTERYD to jeden z weteranów forum i pewnie nie raz ch*je wieszał na nowych użytkownikach
Wyszukiwarka funkcjonuje bardzo sprawnie tylko trzeba odpowiednią frazę wpisać.
Wracając do tematu. Powinieneś mieć 2 piloty. Nie masz czy też padł? Używaj drugiego albo sam porównaj ich wnętrza. Powiem tyle, że jeśli jest tam jakiś układ scalony (nie widziałem wnętrza) to nie ma szans na jego sprawdzenie bez oscyloskopu i odpowiedniej wiedzy.
Przeczyść styki, upewnij się, że bateria, nawet nowa, ma odpowiednie napięcie. Zmierz multimetrem wartość rezystorów, pojemność kondensatorów, sprawdź tranzystory itd. Piszę w ciemno, bo nie wiem co tam za elektronika siedzi. Czy ścieżki dobrze przewodzą. Kombinuj.
Re-sync też popróbuj kilka razy.
A może to nie jest wcale wina pilota, he?
PS: Przeczytaj jeszcze akapit Handset Re-Synchronization i też zastosuj jak powyższa synchronizacja zawodzi.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Pią Mar 14, 2014 22:09
Pilot amatorsko można sprawdzić przy pomocy telewizora jako częstotliwościomierza- odepnij przewód antenowy, ustaw częstotliwość na 433MHz i naciskaj guziki na pilocie. Jeśli pilot działa to na ekranie będą pojawiały się poziome paski.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum