Forum Klubu ROVERki.pl :: [Lotus Elise MG ZR] Swap mpi na vvc mems3 i brak iskry.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sob Mar 08, 2014 10:15
[Lotus Elise MG ZR] Swap mpi na vvc mems3 i brak iskry.
Autor Wiadomość
wielki 



Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 5



  Wysłany: Pią Mar 07, 2014 21:56   [Lotus Elise MG ZR] Swap mpi na vvc mems3 i brak iskry.
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witam .
Jestem w trakcie przekładki 1.8 mpi mems 1.9 ,na vvc z Mg zr 160 mems.
Zaczynając od początku .
Auto to lotus Elise z klasycznym 1,8 mpi , silnik poszedł w odstawkę ponieważ siadła uszczelka .
W międzyczasie trafił się silnik od użytkownika MarekGabryś z lotusa 7 .
Licząc że przerobiona wiązka bedzie pasować plug and play zakupiłem silnik ...

i tak stałem się posiadaczem trochę zdekompletowanego vvc .

Teraz w czym tkwi problem :???:
Silnik udało się odpalić , był problem ktôry polegał na długim kręceniu na zimnym silniku, ale jak już zagadał to trzymał obroty i sinik chodził w miarę przyzwoicię, zadowolony z efektu uporządkowałem i pozaklejałem wiązkę i ku mojemu zdziwieniu auto następnego dnia już nie odpaliło. :|

-Paliwo jest,pompa podaje
-alarm odcina
-rozrusznik kręci
-kompresja jest

+brakuje za to nagle iskry ... :evil:

Porozkręcałem wiązkę i sprąwdziłem wszytkie kable i ciągłość połączeń i nic :/

Czujnik położenia wału już wymieniłem ,więc droga urywa się przy dwóch cewkach ,do krórych dochodzą dwie wtyczki dwupinowe .
-przewód brązowo różowy do stałe napiecię /Jest
-biało pomarańczowy ( i biało/czarny) to sygnał z ecu, który nie wiem jak mógłbym pomierzyć?

Czy wie ktoś może jakie wartości powiniem mieć ten sygnał ?
Czy może jakimś cudem dwie cewki się poddały :/
Albo komputer ( ale w srodku nie widać aby był przypalony .

Proszę o pomoc bo już wychodzę z siebie, ewentualnie jak ktoś jest z okolic Legionowa i ogarnia elektrykę zapraszam na Kawkę :wink:

Ps.
Przepraszam za trochę chaotyczny opis ... Ale nie wiem jak to mogę inaczej opisać .
-Nie mam gniazda diagnostycznego / i kiepsko znam się na roverach :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez wielki Sob Mar 08, 2014 10:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 07, 2014 21:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 21:39   

sprawdz czujnik polozenia walu i wtyczke od niego
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wielki 



Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 22:17   

Już Sprawdzałem , jest połączenie z ecu .
Sprawdził bym czy dochodzi impuls przy rozruchu , ale jeszcze nie wiem jak sie do tego zabrac :)
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 22:58   

oscyloskopem :D
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wielki 



Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Sro Mar 12, 2014 07:36   

Mam nowe informacje ,wczoraj udało mi się połączyć złącze diagnostyczne :smile:
Mam 3 błędy
P0300
P0135
PO313
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Mar 12, 2014 08:55   

wielki napisał/a:
Mam nowe informacje ,wczoraj udało mi się połączyć złącze diagnostyczne :smile:
Mam 3 błędy
P0300
P0135
PO313



p0300 - wypadanie zaplonow ( ogolny )
p0313 - wypadanie zaplonow polaczone z brakiem paliwa ( ew niskie ciśnienie paliwa )
p0135 - blad sondy lambda - bank 1, sensor , otwarty obwod, usterka


tak mi się przypomniało, sprawdzales wyłącznik kapotazowy? masz go w lotku?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wielki 



Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Sro Mar 12, 2014 22:51   

hej , własnie wróciłem z garażu i mam nowe newsy :wink:

Kapotażówka jest i kilka razy w tym dzisiaj wyskoczyła.
Dzisiaj podpiołem drugi aku poprawiłem wiązkę i nawet na chwilę zagadał :lol:
Ale trzymałem go na gazie i wypadały strasznie zapłony ,istny traktor ...
Przejżałem wszystko jeszcze raz i już drugi raz nie chciał :/
Sprawdziłem iskrę i była nawet ale słaba i tylko przy pierwszy obrocie wału..
Więcej cisza I już zaraz padł aku . Ehh

Myślę tak sobie o słabej masie, może jutro się za to złapie...

Może jeszcze jakieś pomysły :|

Ps. Dzisiaj już błąd lambdy nie wyskakiwał .
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Mar 12, 2014 23:42   

jak na chwile zagadal ale kijowo to pewnie pompa paliwa nie pracuje a pompa paliwa to ta kapotazowka może być winna - wsadz drut we wtyczke. omin ja ;)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wielki 



Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Pon Mar 17, 2014 11:51   

Flapjck1 dzieki za odzew :) problem chyba rozwiązany mam przebicie na wtyczce przy cewce .
Auto raz miało iskre raz nie .... Taka bzdeta a tyle zamieszania .
Mam nadzieje teraz bedzie z górki .
Jeszcze raz dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MEMS3 -> MEMS3 VVC (ZR160) Modyfikacja komputera
piotrekcrash Tuning mechaniczny 0 Sob Lip 28, 2012 13:09
piotrekcrash
Brak nowych postów [R25] Mapy do komputerów MEMS3
piotrekcrash Tuning mechaniczny 13 Sob Lut 26, 2011 17:28
piotrekcrash
Brak nowych postów MEMS3 + DET3 - Nie działa :/
mlodyolek Tuning mechaniczny 12 Czw Mar 21, 2019 11:58
Markzo
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 16:39
Kozik
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink