A zapomniałem kompletnie o podłączeniu wężyków od/do turbo. Nigdy nie widziałem jak powinno być i zrobiłem to tak na swoją logikę ale nie bardzo wierzę w to by było to dobrze zrobione. Gdyby ktoś mógł mnie z tym oświecić było by super.
[ Dodano: Nie Mar 16, 2014 10:33 ]
Też myślałem o tym. Tylko jeżeli by o to chodziło to by nie łapał wcale nawet, na chwilę? dobrze myślę?
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 16, 2014 10:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dzelo23, przecież po skopiowaniu IMMO na kompie z turbo udało Ci się nawet przejechać kilkaset metrów Więc IMMO na pewno było dobrze skopiowane. Ja bym na IMMO nie stawiał. Może podmieniłeś jeszcze coś?
[ Dodano: Nie Mar 16, 2014 15:57 ]
W tzw. między czasie nie robiłeś nic z autem? Nie zmieniałeś immo, nie byłeś na jakimś T4, na konfiguracji, parowaniu ze sobą modułów... W R75 (ale dieslu) jak nie ma parowania z IMMO, to silnik kręci, ale nie załapuje. Jak jest w benzynach, nie wiem, bo nie miałem takowych do zabawy
[ Dodano: Nie Mar 16, 2014 16:08 ]
Dzelo23 - pewnie widziałeś, ale jakby coś to popatrz sobie na elementy i podłączenia oraz różnice w wersji turbo i bez turbo. Zaczytane z RAVE'a. Dodatkowo widać, że z IMMO (czyli mniemam, że z EWSem) łączy się po magistrali K przez zegary (IKE).
Ciekawe czy na wiązce z wersji bez turbo by zagadał?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Joł
Marek nic nie podmieniałem. Żadnych sesji, konfiguracji i podpiąć pod kompa nie było. Rave widziałem i jedyne różnice jakie tam widzę to dwa czujniki więcej
20 boost control solenoid valve i
25 Oil preferencje switch. Ogólnie dla mnie to taka magia, czarna magia.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
No ale na kompie "nowym" po skopiowaniu IMMO palił i nawet jechał
A może, nie wiem czy tak jest na pewno, ale jeżdżąc wtedy na turbo bez turbo, on ma błąd i dopóki go nie skasujesz to nie pojedziesz... nie wiem, nie znam się na benzynach
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Odpala i gaśnie bo kompy maja inne rozłożenie pinów - w jednym sygnał immo jest na 24 a w drugim na 26 dlatego komp Turbo nie dostaje sygnału odpala i gaśnie.
1.8 N/A komputer bez CAN
1.8 T Komputer tylko z CAN
Po CAN łączą się wszystkie tylko do modułu wskaźników, który jest czymś w rodzaju GATEWAY'a dla reszty. Od zestawu wskaźników do EWS'a idą już po K-BUS. W/g RAVE'a wygląda na to, że nie ma różnicy pomiędzy Turbo/NieTurbo w tym przypadku.
piotrekcrash napisał/a:
Jeżeli masz Immo w Komputerze od turbo a masz na pewno to jedyna opcja to przełożenie kompletu ECU + EWS.
Immo ma skopiowane. Kopia z bez turbo do kompa z turbo. Odpalał na obydwu zestawach przed swapem.
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 12:22 ]
7Tomi napisał/a:
Odpala i gaśnie bo kompy maja inne rozłożenie pinów - w jednym sygnał immo jest na 24 a w drugim na 26 dlatego komp Turbo nie dostaje sygnału odpala i gaśnie.
To czemu na starej instalacji działały oba
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 12:30 ]
W/g RAVE komputery mają wyjście na IMMO z pinu 72
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kurde blaszka, wszystkie przewody przy wtyczce do kompa są identyczne, w te same piny wchodzą. Mam wrzuconą wiązkę od turbo przecież a komp n/a pali normalnie więc przyczyną nie są raczej pozamieniane piny. Zamienianie pinów miejscami nic mi chyba nie da bo gdzie wepnę
20 Boost control solenoid valve i
25 Oil pressure switch ?
Mózg mi się od tego zlasuje
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum