Witam wszystkich i dziękuję za porady, problem z ciężkim odpalaniem rozwiązany. Kupiłem używane wtryski poszły do sprawdzenia i naprawy ( roczna gwarancja po naprawie) wczoraj założyłem i auto pali na dotyk.Przyokazji sprawdzałem ciśnienie w cylindrach wyszło 28 barów niewiem ile powinno być w cdt, czy to dobry wynik??
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 16, 2014 12:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
We wszystkich wtryskach były zmienione końcówki, coś tam w środku też zmieniali, potem jeszcze raz sprawdzanie i regulacja za wszystko z roczną gwarancją bez limitu kilometrów wyszło 1200 zł.
końcówki nowe? W IC jedna końcówka kosztuje ok 1100pln do naszych wtrysków. Oddali ci stare końcówki?
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 21:07 ]
Kurcze chciałbym znaleźć sklep gdzie te końcówki sa w normalnej cenie - gadałem z człowiekiem który pracuje w firmie w Piotrkowie która robi miedzy innymi końcówki dla boscha i cena produkcji nie przekracza ok 20 zl za sztukę...
Czemu takie zdziwienie? Tak pytali się czy chcę Stare części na pamiątkę. Na allegro można kupić fabrycznie nowe oryginalne wtryski za 850 zł. http://allegro.pl/rover-7...034636659.html. A co do końcówek tu może coś znajdziesz. Końcówki wtrysków wtryskiwacze - NEOMAX - Hurtownia Motoryzacyjna - części i akcesoria do samochodów osobowych i ciężarowych - 47-400 Racibórz, ul. Kolejowa 18 - http://neomax.pl/category...ow-wtryskiwacze
z wtryskami to nie jest tak prosto. 5 razy bym sie zastanowił czy wtrysk za 850 zl jest nowy czyt tylko stary po regeneracji i sprzedawany jako nowy. Normalnie nowe wtryski to koszt ok 1500-2000 zl szt. Stad cena 850 budzi moje zastrzeżenie
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 22:04 ]
a masz może inpa ? Jak bys miał to sam możesz sprawdzić co tam masz wsadzone i jak wygląda twoja regeneracja. Wtryski nowe powinny mieć wartość ok 0,2 dobre do 0,5 a powyżej 1-1,5 warto już coś o nich myśleć. Powinieneś tez dostać po regeneracji papier z danymi wtrysku przed i po naprawie. Dostałeś? Nie neguje ze ktoś tam coś u Ciebie naprawił, ale ciekawi mnie czy zrobił to w miarę dobrze w dobrych pieniądzach, czy tylko ci je wyczyścił za 300zl/szt
Co do impy instalowalem różne niby się łączy ale pluje błędami i nieda się sprawdzić parametrów może masz jakąś wersję która w miarę chodzi i można się połączyć? Ja używam Delphi ds150 ładnie się łączy ze wszystkim ale nie da się zobaczyć dawkowania wtryskiwaczy. Co do parametrów przed naprawą i po naprawie to muszę się spytać ojca czy dostał wydruk bo te wtryski przebyły długa drogę aż do Hiszpanii ( tu mieszkam). Zakład napewno jest sprawdzony moj ojciec też tam regenerowal wtryski do scenika jeździ na nich 3 lata i nic się nie dzieje. Tutaj w Hiszpanii za naprawę kompletu wtryskiwaczy trzeba zapłacić 800-900 euro.
u mnie chodzi inpa w wersji 4.4.4 (9.0.7) wersja Ediabas 6.4.3 Inne nowsze inpa np 5.0 chodzi ale nie łączy sie z silnikiem, z innymi modułami tak.
Jaki masz kabel?
Też instalowalem ta wersję ja myślę że to chyba wina kabla kupiłem z stąd http://allegro.pl/interfe...3968638583.html Chyba że jakiś błąd się wkradł przy instalacji. Masz może gdzieś na jakimś serwerze żeby można było ją ściągnąć to bym spróbowała jeszcze raz zainstalować.
mam kabel z viakena i ten z linku. Oba chodzą, chociaż przyznam ze długo nie mogłem odpalić na tym kabelku za 40zl testów. Chyba problem byl ze sterownikami. Po zainstalowaniu kabla z viakena z oryg sterami do viakena ten tańszy tez zaczął łączyć sie z motorem.
Robiłem jeszcze taki sztuki jak inpa sie odpalała ale nie wyświetlała modelow aut (nie wiem czemu - instalka szla bez problemow) to instalowałem nowsza inpa 5.0, później wywalałem wszystkie foldery z dysku c: ktore inpa zainstalowała (bez deinstalacji z systemu) i instalowałem stara wersje inpa. Po takim zabiegu zawsze chodzi. Zarówno na win xp jak i win7 32bit
Impa w koncu odpalona dzieki podpowiedzi Dawidd i ladnie chodzi , korekta wtryskow po regeneracji wyglada nastepujaco
wtrysk1 :0,36
wtrysk2 :-0,13
wtrysk3:0,17
wtrysk4:-0,60
Co o nich myslicie w jakim sa stanie??
dobrym, bardzo dobrym. Robiłeś test na max zagrzanym silniku? Jeszcze jak byś zrobił test przelewowy to byś wiedział wszystko. Ale z samej inpa wygląda ze wtryski sa ok. Nowe wtryski maja mieć ponoć korektę 0,2. Ten 4 ma trochę więcej niż reszta, pierwszy może tez zawyżać przez 4 bo one pracują parami i jak dobrze pamiętam to 1 z 4 i 2 z 3 - ale takie wartości sa ok. U mnie najlepszy wtrysk ma gorszy odczyt niż twój najgorszy
A jakie masz spalanie teraz - powinno spaść jeśli z przeplywką masz wszystko ok
Tak test robiłem na silniku na Max rozgrzanym, spalanie wychodzi 6,5 przy prędkości 130-140 przeplywka odpieta bo padła.Czyli regeneracja zrobiona nie najgorzej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum