Czujnik położenia wału jest w Turbo inny niż w N/A. Działa na zupełnie innej zasadzie. Pisał o tym jeden ze speców K-Serii na forum.
Nie pamiętam teraz kto, ale informacja raczej pewna.
Więc nei wiem jakim cudem auto odpalało po zamianie komputera.
Może się mylę, ale czas zweryfikuje
Nigdy nie słyszałem, żeby się IMMO samo przeprogramowało, ale człowiek głupi się rodzi i głupi umiera Gdyby się tak stało, przyjedź na kompie bez turbo, zrobimy klona jeszcze raz.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Podmienie czujnik, poskladam eR, potestuje jak to jeździ i się pojawię w Wawie (jeżeli dojadę ) . Napisałem maila do BRITISH CARS zobaczymy co Mariusz napisze. Prędzej czy później i tak chciałem eR pod t4 podpiąć.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Jak widać, troche bzdura. Może chodzi o 1,8 kseries w 45/25, ZR/ZS, jednak jak widać w każdym benzyniaku w 75 czujniki położenia wału są takie same.
Pozatym, jesli czujnik byłby temu winny auto by nawet nie pierdnęło, tylko by kręcił i nic pozatym. Analogicznie, jesli po zmocie Marka auto jechało na wiąze n/a na kompie od Turbo, to wiązki sa takie same.
Dla mnie kwestia czujnika i wiązki to ślepy zaułek, dalej uważam, że to immo.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 20:31
Zapewne chodzi o mój post z czujnikami w K-Serii. Miałem na myśli, że w każdym 75/ZT jest czujnik Halla, a w reszcie aut z K16 indukcyjny. Nie mówiłem nic o różnicach między Turbo, a n/a. W każdym razie jak widać wg. rimmerbros czujnik jest ten sam.
będzie w zapasie. Nie mam weny, siedzę z córką a do wymiany mam uszczelniacz na wale bo zaczęło kapać. Kolo od kompa się nie pojawił, dzisiaj nic nie zrobiłem, pogoda marna a mi się leń odpalił. A żona ma z tego powodu chyba większego stresa niż ja Nie będę robił nic na siłę, odpuszczę jeszcze jutro może coś mnie natchnie a może ktoś coś wymyśli, zobaczymy.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Zapewne chodzi o mój post z czujnikami w K-Serii. Miałem na myśli, że w każdym 75/ZT jest czujnik Halla, a w reszcie aut z K16 indukcyjny. Nie mówiłem nic o różnicach między Turbo, a n/a. W każdym razie jak widać wg. rimmerbros czujnik jest ten sam.
Teraz sam się pogubiłem. Jakim cudem w moim R25 zagadał komputer od R75 1.8 N/A
skoro czujniki położenia wału są inne? Dodam, że u mnie siedzi 1.6
Chyba, że komputer który kupiłem na allegro był od 1.8, ale nie od R75...
[ Dodano: Sro Mar 19, 2014 20:16 ]
Podpięte mam tak:
1 z 1 1 z kolektora jest wpięta w 1 w turbinie
2 z turbo jest wpięta w zaworek przy wtyczce
3 z turbo jest wpięta tak jak widać ( ten niebieski wężyk)
Nie odpala. Próbowałem różnych kombinacji, bez efektu.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Dzięki wszystkim za dobre rady i wskazówki. idąc wedle Waszych wskazówek zawiozłem oba kompy do elektro-mechanika, po ok 2h było po zabiegu. Koleś przerzucił kość i pali od strzała.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum