Wysłany: Czw Mar 20, 2014 19:16 [mg zr 160] Stukanie i mniejsza moc po remoncie ?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam . Kupiłem niedawno MG ZR z rozebraną górą silnika . Zmieniałem w nim głowice bo stara miała pękniecie . Głowice kupiłem uzywaną ale oddalem ją do szlifierza , zmieniłem zawory ssace komplet, szlifowanie wszystkich gniazd, płaszczyzne tez , po złozeniu samochodu przez mechanika silnik chodzi jak diesel, stuka cos po prawej stronie , czytałem troche na ten temat i wiem ze duzo samochodow tak chodzi, ale przeciez robilem remont całej gory silnika...? rozrzad ustawiony dobrze i vvc według mechanika tez bo rozbierał to i sprawdzał dwa razy . ponad to jak porównuje jego osiagi 0-100 km/h z innymi z youtube to wydaje sie byc wolniejszy. rozpedziłem sie nim do 190 km/h i to z ledwoscią, od 150 przyspieszał bardzo wolno w porownaniu do tych filmow z youtube. Na 5 biegu przy 2,5k obrotów dodając gazu słychać ze zaczyna bardziej buczeć i delikatnie zaczyna przyspieszac. Lepiej od niego przyspiesza Fabia 1.4 moich tesciow... co mi doradzicie ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 20, 2014 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak narazie osłuchałem silnik stetoskopem, i wychodzi na to ze jesli stoje na przeciwko samochodu to stuka mi po prawej stronie tylko na pierwszym cylindrze. być moze to szklanka . rano przy odpalaniu gdy olej jest gesciejszy chodzi ciszej, pozniej po około 2-5 minutach juz zaczyna byc glosniejszy, jak diesel. Co do mocy silnika to muze wymienic przewody wysokiego napiecia bo mam gdzies przebicie napewno moze to powod tego ze nie zbiera sie jak powinien, plus do tego pojawiła sie nieszczelnosc ukladu wydechowego . wydech zrobie jutro ale przewody musze zamowic... moze polecacie jakiegos sprzedawce? bo na allegro nie mam pewnosci czy zamowie napewno te ktore trzeba.
Wiesz, glowice odebrałem ze szlifierni po kompletnym remoncie, była cała rozberana i skladana do kupy wiec mysle ze nie było tam oleju .
[ Dodano: Sob Mar 29, 2014 19:10 ]
Sciagnalem sobie aplikacje ktora mierzy przyspieszenie 0-100 km/h i pokazała mi 9.6s, troche mało jak na silnik po remoncie...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Mar 31, 2014 19:55
wirus-exe, jak szklanki Ci stukają to z czasem się uklepią i przestaną. Przewody zanim wymienisz to sprawdź je wieczorem czy napewno mają przebicia bo jak nie to szkoda kasy.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
w Google Play wpisz sobie 0-100 CarPerf lite . Stawiam ze to szklanki bo z rana gdy jest zimny i olej gesty to cichnie te stukanie i pojawia sie po zagrzaniu . Stuka mi juz tak 2 tys. km.
tak sprawdze kompresje tylko musze znalezc czas aby podjechac do mechanika i to zrobic, bo sam nie mam przyrządu do mierzenia . Przewody wymieniłem i na benzynie chodzi elegancko, jak przełącze na gaz to przy dodawaniu gazu ma przebicie (swiece sa dobre na 100%) mysle ze do zmiany są te guny na cewkach bo widać po nich ze są juz zmeczone, wie kros moze czy mozna kupic same gumy ? bo z tego co dzwoniłem po hurtowniach z czesciami to maja jedynie komplet z cewkami po 220 pln za szt. wiec cena jest zaporowa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum