Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620SI] wartość koneserska
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620SI] wartość koneserska
Autor Wiadomość
Joe112 



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 13



  Wysłany: Nie Mar 23, 2014 09:42   [R620SI] wartość koneserska
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1993

Witam
jestem szczęśliwym posiadaczem Rovera 620Si z roku 93 benzyna z gazem. niestety mój roverek jest już dość leciwy i ma kilka mankamentów dość wartościowych w naprawie (np wymiana skórzanych foteli, grzejący się silnik w gorące dni, problemy z gazem i jeszcze kilka innych). stąd moje pytanie czy orientuje się ktoś jak cenowo wychodzi wersja koneserska takiego roverka lub jakie są przewidywania. jestem do niego dość przywiązany i zastanawiam się czy robić go na wersję koneserską czy po prostu dojeżdzić ile się da i go zezłomować?? bardzo proszę o jakieś rady
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 23, 2014 09:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 11:29   

Wartość koneserska raczej znikoma.. Fakt R600 wyszło mało (tyle co A4 w rok) ale jest to auto mało znane a zarazem dosyć młode.. Ani to zabytek ani jakiś cult car .

Wartość zadbanego ori auta tj. nie remontowany w sensie odnowy.. Nie robione kij wie co to seria chodzi około 7 tys w przypadku Hondowskich odmian Roverów..


Ten Roverek stał jeszcze kilka dni temu za 7 tys a ma oznaki rdzy na tylnym błotniku, pół skory i korbotronic z tyłu .. Dobrze wyposażone Ti chodzą około 9tys ..

http://tablica.pl/oferta/...D5-ID4ffGL.html
(a przebieg swój już ma bo prawie 300tys)

Ogólnie taki wyremontowany myślę koło 10tys może troszke powyżej osiągnie.. Jak coś pomodzisz, usprawnisz itd. to możliwe, że 10+.


A teraz inna sprawa. Naprawa tych rzeczy co piszesz to mogą być pierdoły a ja np. miałem/ mam 620Si i szukałem auta nowego bo mój to już trupek (tylko napęd zdrowy chyba) i jedyne co znalazłem to Ti. Jak się przywiązałeś do tego auta to według mnie umarł w butach.. Ja na twoim miejscu jeśli auto jest proste i silnik zdrowy bym ratował..


1. Skóry - 300zł na allegro, na dorwałem komplet beżowych poliftowych itd skór za 70zł - tylko trzeba cierpliwości i znaleźć łosia :P
2. Grzanie się - sprawdź termostat a najlepiej go wywal i może wróci to do normy, jeśli wiatraki działają to raczej nic poważnego nie bedzie :)
Jeśli termostat to ~50zł aczkolwiek do Ti Valeo kosztuje 20zł to do Si pewnie też by się coś niskobudżetowego znalazło :P
3. Problemy z gazem - napisz co to Ci +/- powiem ile może wyjść naprawa bo ja już u siebie w Si z gazem swoje się nawalczyłem :)
4. Napisz te kilka innych i zobaczymy :)

Bo jak na razie to więcej niż 150zł nie ma do wydania na niego.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 11:34   

Wg mnie ciężko określić.600tek z początku produkcji jest bardzo mało, a co do cen to wahania są duże.Dla przykładu : modele z końcówki produkcji czyli 98-99' są od 3.000 do 10.000 zł

[ Dodano: Nie Mar 23, 2014 11:34 ]
tomii620si napisał/a:
Ogólnie taki wyremontowany myślę koło 10tys może troszke powyżej osiągnie

To prawda, tylko pytanie czy ktoś wogóle będzie chciał kupoić wiekowego Roverka :wink:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 11:55   

Ktoś od nas z forum na pewno by sie pokusił odkupić wyremontowanego zadbanego kochanego R ..

Ja powiem inaczej. Kupiłem zaniedbanego Ti .. Walcze z nim już X czasu i raczej dużo rzeczy przede mną ale już jest w planach full remont.. Odmalowanie z konserwacją itd.
Komplet skór beżowych (bo mam szare) już leżą, zawias tez już znalazłem, hamulce większe, markzo mnie wciągnął w świat modzenia mocy Ti, kilka rzeczy mam ugadanych na zamówienie typu jedyne na świecie tuningowe lampy na tył R czy pełen zestaw poliuretanu bo do acco V/R 600 nie ma i bynajmniej nie mam zamiaru go sprzedawać jak go zrobie i będę nim jeździł i jeździł bo tak na prawdę nic lepszego nie znalazłem i jak patrzyłem nawet na młodszą konkurencje to nic nie znalazłem bo np. Ti to i sportowy, rodziny oraz klasyczny samochód i ani passaty ani fordy itd nie mają podejścia według mnie do tego auta i zajeżdżę go i wtedy sprzedam raczej.

Powiem inaczej. Zaczniesz wkładać kase w to auto, to zapomnisz o sprzedaży tego auta a jak doprowadzisz to auto do stanu, że tak to nazwe idealnego to nie bedziesz chciał zamienić na nic innego bo naprawa i serwis Si jest naprawdę groszowy a radość jazdy i komfort jest na dosyć wysokim poziomie.. Rovery są po prostu mega niedocenianymi autami i wiedzą to tylko Ci którzy je mają więc decyzja należy do Ciebie..
1. Sprzedać/zezłomować R i kupić ? Mondeo mkII ? Passata B4 / zaniedbanego zajeżdzonego B5 ? zardzewiałego Civica V ? << Xsare w której wszystko się rozpada i elektryka szaleje (znam z autopsji, że to nie tylko legendy)..
2. zostawić, wyremontować i mieć naprawdę rzadko spotykane, komfortowe, według mnie zaje**ste no i dla mnie R600 ma to coś :)

Ja bym zostawił bo według mnie nic lepszego nie kupisz.. Chyba, że Ti ale tu się zaczyna problem z serwisowaniem lub kupić 623 i silnik przerzucić na H22 ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 13:53   

Swego czasu myślałem nad tym, abym zachował swoja 600tke na zawsze.
U mnie największym problemem jest blacharka i nie wiem ile może kosztowac pozbycie się rdzy, polakierowanie itp, itp.
Silniczek i reszte mam w dobrym stanie.
Jak za jakieś 2 lata będzie mnie stać na remont blacharko-lakierniczy to zostawie sobie R, a jak nie to na handel.
Wtedy jazda "swiateczna" a na codzień inne autko
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 15:23   

Joe112, oczywiście ,że twoje auto będzie miało wartość kolekcjonerską nawet jeśli będzie malowane czy też poprawiane, ale nie teraz, za 5-10 lat z pewnością będzie wart więcej. Dodam od siebie jeszcze,że biorąc pod uwage zamiłowanie angoli do swoich aut, to przyjdzie czas kiedy oni też zaczną szukać tych aut w europie tak jak my dziś szukamy poldków w stodołach... Więc jeśli masz czas troche chęci i miejsce w garażu to próbój.
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 15:41   

Pawkaz załatwiłbym Ci to tanio u teścia ale mieszkasz tak daleko ze taniej Ci wyjdzie zrobić to u siebie... Myślę na około 2-3 tys musisz sie szykować... U mnie Ti zostanie aż nie padnie a jak w między czasie sie dorobie to przesiadka na jaga xj albo rovera 75 v8 :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Joe112 



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 13



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 19:22   

pozostałe wady moje roverka to
1. gaz starej generacji której w żadnym serwisie w mojej okolicy koło brzeska nie mogą wyregulować.zaczyna strzelać na gazie trzeba by było również wyregulować zapłon który niestety sam się przestawia bo jest pęknięty plastik i jedna śrubka cały czas zmienia położenie poza tym butla od gazu w następnym roku kończy się jej ważność i zastanawiam się nad ogólną zmianą gazu
2 . leci blacharka. całe tylnie nadkola maska oraz klapa bagażnika do roboty
3 chłodnica do wymiany wygląda już bardzo kiepsko podejrzewam że to może być problem grzania się
4 bicie na kierownicy podczas chamowania. znajomy mechanik stwierdził że są pokrzywione piasty i dlatego trzeba wymienić obie
5 standardowa wymiana rozrządu za 10 tyś km
6 cieknie wysprzęglik dość częsta wada w tych samochodach
7 falują obroty na benzynie jak jest chłodny silnik i zaświeca się kontrolka check engin

jest tego do zrobienia całkiem sporo i dlatego się zastanawiam czy robić czy zmieniać jeśli coś oczywiście rover 75

tomii620si jeśli miałbyś jakieś namiary na cześci do 620 Si w rozsądnej cenie to daj namiary
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 19:48   

Poszukaj używanych części i zmień mechanika. Bicie przy hamowaniu to krzywe tarcze, a nie piasty, być może da się je przetoczyć.
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
Joe112 



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 13



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 20:17   

przy biciu były wymieniane tarcze chamulcowe i dalej bicie zostało więc niestety pudło
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 20:49   

Skoro to piasty to czemu biją tyko podczas hamowania?
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 23:13   

1. Ja mam gaz którego nikt nie serwisuje w okolicy 100km a mam poważne problemy i się nie łamie :) a wymiana butli itd. może dotknąć każdą inna instalacje gazową w kolejnym aucie także szukaj kogoś kto naprawdę ogarnia gaz a nie tylko robi jeden typ np. BRC i nic więcej. Jak ktoś się zna to stary gaz z palcem w (wiemy gdzie) to zrobi.. Stary gaz to sam byś sobie naprawił przy odrobinie samozaparcia i tutoriali :P (zreszta nowe LPG tylko komputer dokupujesz i tez)
2. to tylko blacha.. Reparaturki błotników ok. 100zł szt. myśle kosztują, maska i klape kupisz za grosze na alledrogo lub tablicy (no tylko blacharz)
3. Chłodnica na tablicy za 120zł
4. Wątpie aby piasty bo biły by Ci głównie podczas jazdy i przy prędkościach powyżej 70km/h tym bardziej im by wzrastała prędkość już naprawdę mocno, a tarcze mogłeś wymienić ale pozostaje jeszcze kilka rzeczy - jarzma - musiałbyś się postarać aby je popsuć, przy wymianie tarczy od razu wymiana klocków bo mogłeś dac nowe tarcze ze starymi klockami i znów się stało to samo, no i same nie tyle jarzma co tłoczki mogą się zacinać i np. jeden klocek sie nie cofa.. nagrzewa Ci cały czas tarcze i przy przejechaniu przez kałuże itp. nagrzana tarcza się znów pogieła.. Przejedź się i zobacz na nakrętki w kołach czy nie są b. mocno nagrzane/parzą.. Ja tak miałem w moim Si ;-)
5. rozrząd to sprawa luźna.. Jak zrobisz np. 20tys a nie 10tys tylko nie bedziesz pałować auta to luźno :P Mój Si ma 237tys+ gdzie powinna być wymiana ori po 100tys, kolejne teoretycznie nie ori się powinno co 70tys ale do 100 jest tolerancja.. ja mam przejechane już 67tys ponadplanowe licząc wymiane po 70tys i jeździł do końca, golfy łykał a lekko ze mną to nie miał także bardziej bym postawił na sprawdzenie optyczne ze tak to nazwe w jakim jest stanie i jeśli nie ma naprawdę tragedii bo czasami się tak zdarza ze stary rozrząd jest naprawdę w dobrym stanie bym jeździł jeszcze dajmy te kolejne ponadplanowe 10 - 20tys i różnicy mu nie powinno zrobić.. No chyba, że masz naprawdę zajechany rozrząd to kilka stówek poleci.. Tylko to też jest koszt eksploatacyjny i kupisz sobie cokolwiek innego i rozrząd bedziesz miał do wymiany za 20tys więc jeden pies..
6. wysprzęglik też robiłem.. Bierz jakiegoś kumpla i sam to wymienisz. Ja to zrobiłem prawie, że w warunkach polowych bo na trawniku na budowie bo garaż itd to jeszcze był nie użytkowy i jeździ śmiga aż miło :)
7. http://www.honda.cba.pl/c...zepustnicy.html oraz http://www.honda.cba.pl/czyszczenie_iac.html a na końcu http://www.honda.cba.pl/regulacja_obr.html. Jakby nie było nowych aut to nie mamy i pewnie proste zabiegi czyszczenia pomogą :)

[ Dodano: Nie Mar 23, 2014 22:50 ]
A no i co do R75.. Te auta już są na częściach BMW.
Znajomy miał 75 i według jego opowieści ceny części były zabójcze.
Sprzedał ojcu tego R75 a sam sobie kupił 620Si. Co lepsze jego ojciec miesiąc później miał delikutnaśnego dzwona z lisem.. Biedne stworzenie wpadło pod kolo, zawineło sie na kole i przy okazji rozwaliło zawieszenie.. Niby pierdoły były do zrobienia typu wahacze pogięte itp. Niby nic poważnego ale koszty części z tego co mówił znajomy były takie, że w R600 cały zawias by za to zrobił także musisz liczyć się z tym, że to może być droga zabawa

[ Dodano: Nie Mar 23, 2014 23:13 ]
Powiem inaczej.. Ja mam gorzej.. od 3 miesiecy walcze z Ti.. Na PB pali czasami na 3 gary.. z LPG problemy.. Pali 20/100.. Termostat do wymiany.. kabel przy kostce muszę zrobić od wiatraków od chłodzenia i już rzygam prawdę mówiąc tym autem.. ALE... Jak pomyślę, że już wiem mniej więcej co mu jest, termostat to pierdoła.. kabel też i wiem, że jak już zrobie jaka będzie radość z jazdy.. jak fajne jest to auto i o całym ogóle to aż mi się chce robić..

Powiem tak.. Nie łam się tylko głowa do góry i jesli Ci sie podoba i w jakimś stopniu pokochałeś Si to nie myśl o zmianach bo to strata czasu bo i tak się skonczy na Si i będziesz go robić.. My Ci tutaj zawsze pomożemy bo nas zapalonych roverowców jest dosyć mało i tworzymy swojego rodzaju rodzinke.. Myślę, że po kilku miesiącach obecności tutaj będziesz kojarzył większość Roverowców który się tutaj udzielają i wzajemnie.. Pomagamy sobie. Jak ktoś ma części do oddania lub sprzedania za grosze to pisz śmiało i myślę każdy Ci pomoże.. Powiem Ci, że ja nie byłem jeszcze niestety na żadnym spocie od nas z Roverków ale mam nadzieje, że w tym roku uda mi się zrobić Ti aby go pokazać światu i pojechać bo jest klimat tak samo jak w tych autach.. Rovery to są naprawdę, że tak to ujmę auta z duszą i pewnego rodzaju auta które potrafią rozkochać własciciela w sobie, że jak zmienisz R to na R :) Zresztą naturalnej konkurencji na R600 nie ma..
Jest to największe auto w swojej klasie, komfortowe a zarazem przez pokrewieństwo z hondą łatwe i tanie w serwisie ale też ze sportową nutką.. A jak Ci kiedykolwiek braknie mocy to można zrobić jak ja przesiadka na Ti lub jak zrobia to inni swap na H22 (185 - 220kM (zależy od podwersji silnika)) i wtedy zabawa trwa dalej.
Zresztą narzeczony kuzynki ma Acco V 2.0 odpowiednik mojego Si i totalnie inne auto dla mnie mimo, że w sumie to to samo.. Jeśli się wkręcisz to zrozumiesz :)

Także przyklej uśmiech na twarz i rób Si :)

Pokaż jakieś fotki jak on blacharsko stoi.. Bo dla jednych tragedia jest coś co dla innych jest do zrobienia przy piwie :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Joe112 



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 13



Wysłany: Pon Mar 24, 2014 07:13   

oki dzięki za pomoc jak tylko jakieś zrobie to na pewno wrzucę i raczej mnie przekonałeś żeby go naprawiać

[ Dodano: Pon Mar 24, 2014 07:13 ]
a jakieś rady co do gazu i wskazówki?? komputer od gazu voila. mam też interfejs do tego komputera ale w żaden sposób nie mogę podłączyć go do regulacji wogóle nie łączy się z komupterem.
a co do wysprzęglika to w grę wchodzi tylko wymiana na używany?? tego nie idzie w jakiś sposób zregenerować??
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 24, 2014 16:10   

No nic lepszego wedlug mnie nie kupisz..

Co do synchronizacji możliwe ze masz nie taki kabel. Czasami tak jest, że kabel coś wariuje i nie łaczy lub zrywa połaczenie a wystarczy kupic taki sam kabel od innej firmy i juz bangla. :)
Coś może sie zorientuje odnośnie Twojego gazu i cos podpowiem ale nie obiecuje :P

Wysprzęglik kup nowy.. Nie jest to droga zabawka w sklepie .. 60zł dałem za swój jak dobrze pamiętam :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Mariusz27 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 116

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 24, 2014 22:38   

Wysprzęglik 60-70zł jakieś rzemiosło oczywiście (musiałem dłuzsze o 5mm śruby dać) ale 2 lata wytrzymał bez wycieków,
aż brat skasował mi R-ke:( 618Si.

Teraz mam 618i i pół roku temu kupiłem zestaw naprawczy wysprzęglika ok.22zł oraz pompy sprzęgła ok.25zł. Jak narazie nic nie cieknie. Tylko teraz czeka mnie wymiana tarcz przod 260mm
Co sadzicie o tym:

http://allegro.pl/klocki-...4041230123.html
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 21:38   

Mariusz27 napisał/a:

Co sadzicie o tym:
http://allegro.pl/klocki-...4041230123.html


a no tyle ze firma Japan zrobiła tarcze za ~40 zl, ja bym się bał na tym jeździć
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 29, 2014 10:37   

zrobi się OT ale trudno.. Te tarcze to sobie odpuść.

Same tarcze powinny kosztować minimum 100zł a klocki prawie drugie tyle. Ja dałem za średniej jakości klocki 80zł i powiem Ci, że się okazały kiepskie i na gwarancji mi je zamienili na kolejne i też nie jestem z nich zadowolony..

Ogólnie idź do sklepu, powiedź, że masz 20Si i Ci dopasują tarcze i klocki.
Całość Cie wyjdzie maks 200zł a to co dałeś + przesyłka prawie to samo więc to tyle ..



Joe112 i jak tam temat ? Ratujesz Si ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Joe112 



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 13



Wysłany: Sob Mar 29, 2014 13:05   

tak ratuje :mrgreen:
trochu to wyjdzie ale trudno żonę już przekonałem
najpierw robię mechanikę a później pomyślę o blacharce. Mam znajomego który się tym zajmię ale jeśli chodzi o mechanikę ro chyba sam będę robił bo jakoś mechanikom nie do końca wierze. więc na pewno często będę się pojawiał i pytał o jakieś poszczególne rzeczy na początek muszę zmienić chłodnice
 
 
Mariusz27 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 116

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 29, 2014 18:40   

tomii620si napisał/a:



Ogólnie idź do sklepu, powiedź, że masz 20Si i Ci dopasują tarcze i klocki.
Całość Cie wyjdzie maks 200zł a to co dałeś + przesyłka prawie to samo więc to tyle ..




Wiem że to nie temat tu ale jakiej firmy tarcze i klocki polecacie?
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 30, 2014 11:30   

Ja brałem zawsze TRW i byłem zadowolony ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Si Lpg] ABS
Drool Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Kwi 27, 2014 18:04
carlo
Brak nowych postów [r620si] ABS raz dziala, raz nie
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Kwi 07, 2014 11:56
Joe112
Brak nowych postów [r620si] maglownica
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Paź 15, 2012 17:12
Chudeck
Brak nowych postów [R620] ABS do R620si
koszta
Marcin620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Lis 05, 2009 22:51
NEOSSS
Brak nowych postów [R620Si] Problem ze sprzęgłem
arras5 Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Maj 12, 2013 07:46
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink