Forum Klubu ROVERki.pl :: [ MG ZT-T ] Problem z wrzucaniem biegow na cieplym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ MG ZT-T ] Problem z wrzucaniem biegow na cieplym silniku
Autor Wiadomość
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 22:42   [ MG ZT-T ] Problem z wrzucaniem biegow na cieplym silniku
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Hej witam .Mam taki problem i przyznam sie ze szukalem juz w wielu watkach i ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi i tak
Kiedy odpalam samochod np z rana kiedy silnik jest zimny wszystkie biegi wchodza bez problemow sprzeglo chodzi idealnie zadnych zgzytow czy trzaskow , dopiero kiedy wskazowka temperatury cieczy chlodzacej silnika dochodzi tak do polowy zegara zaczynaja sie problemy np z redykcja biegow lub z przezuceniem na wyzszy bieg .Biegii bardzo ciezko wogole wbic ale zaznaczam dopiero kiedy silnik sie rozgzeje wtedy tez zaczyna ciagnac na sprzegle tzn np stojac w korku na prostej nawiezchni wbijam jedynke sprzeglo w podloge i samochod delikatnie sie porusza do przodu .Przy zimnym silniku sprawdzilem nie ma tego objawu .Pomozcie co sadzicie o takiej sprawie czyzby to wina np oleju w skrzyni biegow i kiedy sie skrzynia rozgzeje wychodza problemy , a moze to objawy konczacego sie sprzegla . Za kazda rade bede wdzieczny .Pozdrawiam z krainy deszczowcow Szkocji dziej
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 27, 2014 22:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Czw Mar 27, 2014 22:50   

Witaj w klubie miłośników układu wysprzęglania w R75/MGZT :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 15:10   

Przyszedł czas na obejrzenie układu wysprzęglania, pompka, wysprzęglik.
Ja to przerabiałem w lutym :)
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 19:55   

Hejka . Dzieki za odpowiedzi i info ale no wlasnie ale od czego zaczac tzn pytam czysto teoretycznie gdyby okazalo sie ze w jest zbyt malo plynu w papce to dolac i problem jak reka odjal czy sprzeglo sie konczy . Pytam bo koszta tych dwoch napraw to chorendalna roznica u mnie .
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Pią Mar 28, 2014 23:09   

sprzęgłu raczej nic nie jest, ale na pewno taka praca mu na dłuższą metę na dobre nie wyjdzie. Zajrzeć do zbiorniczka powinieneś już dawno, jak jest mało płynu to dolej i studiuj wątki o pompce i wysprzęgliku, zbieraj kase materiały, cierpliwość, szykuj warsztat ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 23:31   

sTERYD jestes wielki :-) jutro zaczynam walke od zbiorniczka heeeheeee . DZIEKI WIELKIE WSZYSTKIM .
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Mar 29, 2014 06:59   

Uzupełnij płyn w zbiorniczku, w razie konieczności odpowietrz układ.
Zobacz na łączeniu przewodów od pompki do wysprzęglika (pod skrzynką na akumulator, czy coś się się sączy.
Obejrzyj od spodu łączenie skrzyni z silnikiem,jeżeli coś (płyn) kapie to 100% wysprzęglik do wymiany.

U mnie wymiana wysprzglika i końcówek drążków zamknęła się w prawie 1000zł,licząc razem z kosztem części.

Ale zrobiłem to w dobrym zakładzie, może u "pana Janka" w garażu wyszłoby taniej, ale nie ryzykowałem :)
 
 
Strike 



Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Kwi 01, 2014 16:50   

Wato zerknąć na temat:
[URL=https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=776687#776687
]https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=776687#776687[/URL]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wolniej przyspiesza na cieplym silniku
tazOR Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Gru 06, 2013 11:41
tazOR
Brak nowych postów [MG ZT-T] falowanie obrotów problem z odpaleniem na cieplym
Gusio92 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Wrz 28, 2018 09:17
paul777
Brak nowych postów [R75] odpalanie na cieplym
artik12 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Kwi 10, 2017 20:01
szela81
Brak nowych postów [ R75 ] Problem z odpaleniem na zimnym silniku
kokusia_cz Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Kwi 28, 2014 20:57
paolinio
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
tomimacko Rover serii 75, MG ZT 14 Wto Maj 04, 2010 06:32
tomimacko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink