Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam kolegów,jak w temacie mam wibracje auta w zakresie prędkości 80-90km landek jest TD4 z 2001roku automat.Myslałem ze to podpory , wał odpięty kilka dni temu bo wisko idzie do regeneracji . Teraz jak go mocniej pocisnę kiedy skrzynia spina na sztywno czyli po 5 biegu auto bardzo wibruje , przy równym trzymaniu gazu wibracje są delikatne , a kiedy puszczę gaz ustają zupełnie. Przeleciałem tematy i podejrzewam łapę od IRD , dobrym tropem idę? a może to przegub ? Jak macie jakieś sugestie będę wdzięczny . Dodam że stało się to nagle wcześniej żadnych symptomów nie było. Pozdrawiam i czekam na info.
Ostatnio zmieniony przez bong1967 Czw Kwi 10, 2014 22:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Sob Sie 09, 2014 08:07
Przyjrzyj się poduszkom pod silnikiem. Może któraś naderwana. U mnie w 75 to poduszki powodowały wibracje. (nawiasem mówiąc mam na zbyciu wkład do Freelandedra) Użyj jakiejś breszki, pręta do odginania poduszki, bo nie zawsze widać pęknięcia gumy.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Ja bym szukał w napędzie, wał, most, połosie itp. Weź go na podnośnik, odpal, i na biegu rozpedz troche koła a ktoś ogarnięty niech ogląda od spodu co sie dzieje.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 09:01
Witam,kolego pisałem że wał mam zdjęty , to podpory i most odpadają . Generalnie auto nawet na stacji diagnostycznej wytrzepane na szarpakach bo też sugerowali luzy w zawieszeniu . Oczywiście nic nie wyszło. Ja stawiam w 99% na skrzynię . A teraz najlepsze , byłem w jednym z lepszych serwisów od skrzyń automatycznych testowali na wszystkie sposoby i diagnoza.... skrzynia idealna! Właśnie jestem landkiem na urlopie trasa 2tyś km machnięta na raz 25godzin jazdy non-stop.Oczywiście wibracje jak były tak są , tylko zauważyłem że przy ręcznej zmianie biegów troszkę mniej wibruje .Teraz tylko modlę się żeby dojechał z urlopu do polski hehe.Reasumując stawiam na kosz wysokich biegów (tam jakiś luz jest) bo na niskich nie wibruje.Tylko to się wiąże z rozebraniem skrzyni a to raczej wtedy remont całej czyli 4500-5000zł
i pewnie to mnie czeka.Pozdrawiam z zajefajnej Chorwacji.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 13, 2014 21:28
To po powrocie z urlopu zadzwonię w sprawie skrzyni , a montaż chyba prostszy niż manuala 2 złącza od sterownika i cięgno zmiany biegów.Ale sam też mogę zamontować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum