Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Przed lift , czy po ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Przed lift , czy po ?
Autor Wiadomość
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:37   

cos w tym musi byc. Ile razy widze kogoś jak jedzie po mieście jakimś bzykiem i jadąc za nim pokazuje mi 35-40 kmh:D może u tego kogoś na liczniku bzyka jest 50 :D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 20:11   

Licznikowo, to mój diesel 230 leciał i jeszcze miał rezerwę
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 21:13   

piotrek1000 napisał/a:
Licznikowo, to mój diesel 230 leciał i jeszcze miał rezerwę

No to SUUUPER !! !...a jakich dokonywałeś modyfikacji?,kiedyś widziałem filmik na you tube jak gostek w Anglii zamknął budzik na 160 milach ,to chyba ok 240 km\h,ale był to Roverek,lub MG V8 z silnikiem Mustanga 260 KM
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:21   

Żadnych modyfikacji nie dokonywałem oprócz zmiany mapy na cdti, przy 230 na liczniku prawdopodobnie było to około 210 w realu. Przy około 180 licznikowych gps pokazuje 165.
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:33   

alpacino napisał/a:
piotrek1000 napisał/a:
Licznikowo, to mój diesel 230 leciał i jeszcze miał rezerwę

No to SUUUPER !! !...a jakich dokonywałeś modyfikacji?,kiedyś widziałem filmik na you tube jak gostek w Anglii zamknął budzik na 160 milach ,to chyba ok 240 km\h,ale był to Roverek,lub MG V8 z silnikiem Mustanga 260 KM


MG V8 160 mil to jakies 257kmh i całkiem możliwe, że tyle miał jeśli nie zdjął blokady elektronicznej która jest ustalona fabrycznie na 250. Wydaje mi się grubo, że v8 poleci bite 270 kmh bez blokady.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:34   

panowie, nad czym się tu zastanawiać? któryś z was będzie latał po polskich drogach 270 czy 257? no bez jaj... zejdźcie na ziemię ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:34   

piotrek1000 napisał/a:
Żadnych modyfikacji nie dokonywałem oprócz zmiany mapy na cdti, przy 230 na liczniku prawdopodobnie było to około 210 w realu. Przy około 180 licznikowych gps pokazuje 165.


Postaraj się zmierzyć prędkość z ECU.
Jak mierzyłem ELMem to prędkość z silnika pokazywało o 6 kmh mniej niż licznikowe.
Czyli wychodzi na to, że na płaskiej drodze wykręciłem 226 kmh na zimówkach.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:36   

j0zek napisał/a:
Czyli wychodzi na to, że na płaskiej drodze wykręciłem 226 kmh na zimówkach.
ma się rozumieć że na torze do dragów? na naszych drogach taka prędkość jest poważnym wykroczeniem
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 22:46   

Pewnie, że na torze do dragów - trasa na Krzesiny w Poznaniu :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] przed lift i polift pare pytań
Firq Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Mar 07, 2014 21:15
Firq
Brak nowych postów [R75] lampy lift- przeróbka
wkornas Rover serii 75, MG ZT 15 Nie Gru 30, 2018 22:38
martinsc
Brak nowych postów [R75] Emblemat na przednią atrapę R75 lift
pieknyiro Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Kwi 16, 2016 08:54
pieknyiro
Brak nowych postów [R75] Koło dwumasowe w Rover 75 lift V6 2.5
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Paź 05, 2021 15:58
milky
Brak nowych postów [R75] czujnik deszczu w Rover 75 lift V6 2.5
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Paź 02, 2021 10:06
0L0



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink