Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam
wiem ze temat rozrzadu przewija sie przez forum ale nei moglem znalezc tematu wymiany rozrzadu do silnika 2.0 SDi. Czy moze ktos podac linka badz napisac jak sie wymienia te dwa paski. Tak jak w tym poscie krok po kroku http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=21617
Z gory dzieki
sammer21
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:49, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 09:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odkopię kotleta...
Czy ktoś z tu obecnych, szanownych użytkowników, jest w stanie mi odpowiedzieć czy do wymiany pasków w turbo dieslu 2.0 (sdi z R25) potrzebne są jakieś blokady?
Nie mam w tej chwili jak sprawdzić w Haynes'ie.
Dzwoniłem do dwóch mechaników i wszyscy twierdzili, że nie mają blokad do tego silnika.
Dzięki,
przejrzałem Haynes'a.. i tak mi się wydaje że wszystkie "narzędzia specjalne" można zastąpić wiertłami: 6.5, 9.5, oraz śrubą z nakrętką M6.
Wniosek, że mechanicy jacyś niekumaci.. strach auto komuś odstawiać.
A może kolego upewnisz mnie w przekonaniu, że jeśli wszystko poblokuję, to po wymianie paska i napinaczy na pompie wtryskowej auto będzie normalnie pracować?
Bo skłaniam się ku samodzielnej wymianie, zwłaszcza że w kilku benzyniakach wymieniałem paski i auta dalej jeżdżą.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Cze 09, 2013 09:15
ronaldo_poznan napisał/a:
A może kolego upewnisz mnie w przekonaniu, że jeśli wszystko poblokuję, to po wymianie paska i napinaczy na pompie wtryskowej auto będzie normalnie pracować?
Oczywiscie ze tak,w koncu jesli wszystkie kola zebate beda poblokowane to nie ma prawa nic sie przestawic .(bez blokowania rowniez mozna to zrobic np u mnie ktos porobił własne znaki i nie mam sie co martwic o przestawienie )
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 11:43
Podepnę się pod ten temat, żeby nie zasmiecać, co jest mi potrzebne, tzn. co musze kupic do wymiany rozrządu. Może żeby było prościej, co się wymienia . Co prawda mam R200, ale silnik ten sam, chyba
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 15:13
Dzięki za odpowiedź , ale żeby sprecyzować to :
- pasek rozrządu przedni
- pasek rozrządu tyny
- rolka napinjąca pasek rozrządu 2x
- rolka prowadząca
Czy tak ?
I jeszcze jedno pytanie, czy pasek oraz napinacz napędzający pompe wtryskową równiez robimy z rozrządem ? Jestem w temacie kompletnie zielony
ja uszczelnienia wału bym wymienił zęby za pół roku znów nie grzebał w rozrządzie kup komplet na jedną i drugą stronę zawsze w komplecie taniej ja nie pomogę ale niedługo się wezmę za to jak zakupię nową skrzynie ta strasznie rzęzi na łożyskach to jak wjadę sobie na kanał to za jednym razem zrobię wszystko
uszczelnienia wału na jedna i druga stronę są takie same I dodam jeszcze nie kupować żadnych FAI czy innych aftermarketow bo długo nie trzymają mi po roku FAI puściły
Najlepiej dorwac orig Rovera albo kupic w salonie Hondy od Civica z tym samym silnikiem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum