Witam
tak jak pisałem w niedziele wymieniłem ten płyn i całe 5 dni codziennie było ok dzisiaj odpalam jade 2km i woda sie zagotowała a było tak pięknie. I co wy na to ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 10, 2013 19:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szukaj jakiegos wycieku, obstawialbym ktorys z wezy do chlodnicy ( gorny/dolny ) i jakies minimalne pekniecie/przebicie - przy cieplym silniku szybko paruje i nie widac zeby lecialo
generalnie przejzyj sumiennie uklad: wszystko od poczatku i powoli
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
chodzi ci o metodę za pomocą co2 czy jakos tak? gosciu nalozyl jakis pojemnik z kolorowym płynem do zbiorniczka wyrownawczego. nic nie wykryło, płyn nie zmienił koloru
[ Dodano: Pią Paź 11, 2013 00:12 ]
a powiedzcie czy jezeli p ozgotowniu plyn wywala góra ze zbiorniczka to oznacza ze korek jest uszkodzony?
a powiedzcie czy jezeli p ozgotowniu plyn wywala góra ze zbiorniczka to oznacza ze korek jest uszkodzony?
moze byc uszkodzony ale nie musi, on przepuszcza jesli cisnienie wzrosnie powyzej zadanego ( bodajze 1,1 bara ), oczywiscie jak jest zepsuty to moze przepuszczac wczesniej
jezeli masz powietrze w ukladzie chlodzenia to ono pod wplywem ciepla rozszerza sie bardziej niz ciecz i powoduje WIEKSZY niz w cieczy wzrost cisnienia - dlatego pisalem: poszukaj wycieku
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Korek można sprawdzić w ten sposób: zdjąć przy zbiorniku wyrównawczym wężyk odpowietrzający chłodnicę i zaślepić wężyk (koniecznie z opaską) W miejsce wężyka wpiąć wężyk z trójnikiem, na który trzeba założyc manometr a trzecim wężykiem podać powietrze płynnie zwiększając ciśnienie. Zawór w korku powinien się otworzyć przy ciśnieniu 0,9 bara.
będe musiał jechac z roverem do mechanika bo samemu nic nie zdziałam:)
znacie jakiegoś dobrego mechanikia?
i jeszcze jedna sprawa.
kupilem dwie lampy przód zamienniki i powiedzcie mi czy oprócz silnikiem da sie je jakoś ręcznie obniżyc jeszcze bo mi swięcą do góry.
I jak pomogło coś mam ten sam problem zrobiony hgf płyn nowy termostat sprawny rozrząd wymieniony olej itp korek raczej sprawny bo nie wywala płynu
po tym pierwszym odpaleniu pochodził z 15-20 min i zaczoł się gotować jak odkręciłem korek momentalnie poziom płynu w zbiorniczku wzrósł do pełna a zanim go odkręciłem to odpowietrznik chłodnicy otwieram a tam nic nie leci tak samo z tym przy silniku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum