Ja wymieniłem tłumik końcowy na nowy za około 300zł ----- masakra porażka. Wydech był bardzo głośny w nieprzyjemny sposób - przy 80 km/h z tyłu nie dało się wysiedzieć.
Kupiłem używkę z BMW e46 2.0 150 KM - mój silnik po zmianie map paliwowych ma 140 KM - jestem mega zadowolony. Tłumik jest cichutki, nie buczy i co równie ważne wystarczy do końca żywota Roverka ponieważ jest z nierdzewki.
Ja nie rozumiem jednego, o tym że nie mam ostatniego tłumika powiedział mi kolega który jechał na tylnej kanapie i powiedział ze jest głośno bo pewnie sie tłumik przepalił, a z miejsca kierowcy nie było żadnej różnicy.
Jak sie okazało zniknęło całe zewnętrzne poszycie tłumika a mimo to było nadal cicho, wymieniłem na nowy z allegro (asmet) i jest naprawde bajka.
Więc dlaczego, u was jest tak głośno?
Choć udało mi się trafić w dobrym stanie za dobre pieniążki. O wszystkim poinformuję jak będzie ok to będzie można się zastanowić nad zakupem NOWEJ skorupy do E46 jest tańsza niż Rover - owa.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
rafalmis1, Ale benzyna czy diesel? Czy są takie same? U mnie w cdti zewnętrzna średnica to 57mm jak kojarzę.
damiwr, jestem strasznie ciekaw coo wykombinujesz Jaki efekt będzie.
damiwr, jestem strasznie ciekaw coo wykombinujesz Jaki efekt będzie.
Ja też
Ale jak chociaż uda się zniwelować te uporczywe buczenie w wielu przedziałach obrotów silnika będzie super.
Ogólnie jak jest na wolnych obrotach nie słychać go aż tak bardzo ale wystarczy że się podniosą do 900 i już słychać wnerwiające buczenie. A weś teraz jedź 4h i słuchaj.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum