Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 16:11 [R400]Autodistribution Polska.Warsztat ze statusem Serwis AD
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Czy ktoś z Was naprawiał samochód w warsztacie ze statusem Serwis AD? Jest to powiązane z jakąś tam firmą Autodistribution Polska. Prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą. Układ chłodzący przepłukany, zaworek odpowietrzający był zapchany. Po przeczyszczeniu wyszło delikatne stężenie CO2 ale nie wiedzą czy to, aby na 100% uszczelka więc na razie mam obserwować i jak coś to wyłożyć 2100 zł na uszczelkę, szlifowanie zaworów i ogólny remont górnej części głowicy. Trochę się przeraziłem. Nie za drogo sobie policzyli?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeżeli chodzi o AD jest to sieć hurtowni moto. wcześniej nazwa Stachura.
Warsztaty AD są to warsztaty, które mają z nimi podpisaną umowę i pewnie jakies warunki muszą spełniać. NIektóre firmy leasingowe serwisują u nich samochody
jeżeli chodzi o AD jest to sieć hurtowni moto. wcześniej nazwa Stachura.
Warsztaty AD są to warsztaty, które mają z nimi podpisaną umowę i pewnie jakies warunki muszą spełniać. NIektóre firmy leasingowe serwisują u nich samochody
Czyli coś tam się na tym znają sadząc po tym, że to jakaś spółka motoryzacyjna, która działa od kilkunastu lat? Warto u nich robić?
paolinio napisał/a:
Ja zapłaciłem za wszystko 1000 zł. W takich warsztatach zawsze jest drożej, ale niekoniecznie lepiej. Zależy też w jakim mieście to robisz.
No 1000 zł to też mogę zapłacić u innego mechanika, ale tam to tylko komplet uszczelek, no i szpilki. Do tego planowanie głowicy i tyle. Tutaj za 2100 zł dostaję generalny remont górnej części razem ze szlifowaniem zaworów i czyszczeniem wszystkiego, co już jest zdemontowane. Także nie wiem, na co się zdecydować. W tym AD nie robią taniej gdyż powiedział, że samej uszczelki z planowaniem nie zrobią gdyż się boją wypuścić niedoróbkę i że za rok znowu przyjadę z walniętą uszczelką. Kurcze nie wiem, co o tym myśleć.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:03
co to znaczy dla nich generalny remont górnej części ? Ja zapłaciłem za wszystko 1250 zł a tu prawie jeszcze 1000 zł więcej więc nie wiem co oni chcą zrobić
Co to znaczy? Ja dokładnie nie wiem, ale z tego, co mi się udało dowiedzieć to w tą kwotę jest wliczone;
Robocizna, części potrzebne do złożenia głowicy, planowanie w innym serwisie a więc odsyłają część do Warszawy, szlifowanie i regulacja zaworów, czyszczenie, od razu wymiana rozrządu, nowy olej i płyn chłodzący. Gwarancja na 150000 km. Opłaca się czy nie bardzo?
Za tą gwarancję sie opłaca. Jak będziesz miał robić jeszcze 1 lub 2 razy na ich koszt to się opłaca w większości warsztatów da sie zrobić tak jak kolega napisał wyżej ok 1000 taniej.
Mnie ostatnio z wymianą połowy zaworów remont wyszedł dokładnie 895złych wliczając w to dolne koło rozrządu, wymianę oleju płynu chłodzącego i rozrządu oczywiście, ale wszystko robiłem sam.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 00:06
Jeśli dają gwarancje na 150000 no to jasne ,że sie opłaca. Chyba ,że źle zera policzyłem. Ja też robiłem wszystko łącznie ze szlifem głowicy, wymiana uszczelniaczy itd. Dałem tysiaka ,ale jedyna gwarancja to słowo mojego mechanika
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Za tą gwarancję sie opłaca. Jak będziesz miał robić jeszcze 1 lub 2 razy na ich koszt to się opłaca w większości warsztatów da sie zrobić tak jak kolega napisał wyżej ok 1000 taniej.
Mnie ostatnio z wymianą połowy zaworów remont wyszedł dokładnie 895złych wliczając w to dolne koło rozrządu, wymianę oleju płynu chłodzącego i rozrządu oczywiście, ale wszystko robiłem sam.
Ja się za bardzo nie znam na mechanice pojazdowej i prawdę powiedziawszy wiem tylko, co i gdzie znajduje się w silniku Drobne rzeczy owszem zrobię, ale taką uszczelkę nigdy w życiu. To czarna magia dla mnie.
paolinio napisał/a:
Jeśli dają gwarancje na 150000 no to jasne ,że sie opłaca. Chyba ,że źle zera policzyłem. Ja też robiłem wszystko łącznie ze szlifem głowicy, wymiana uszczelniaczy itd. Dałem tysiaka ,ale jedyna gwarancja to słowo mojego mechanika
kezmanq napisał/a:
jakoś mi się nie chce wierzyć w gwarancję na 150tys. Przyjdzie co do czego to wymyślą, że to Twoja wina i tak się skończy.
Jak dla mnie to lepiej znaleźć jakiś polecany warsztat i zrobić to taniej niż ładować ponad 2 tys. ale to Twoja kasa
Dają pisemną gwarancję, że mam zrobić na tej uszczelce 150.000 km. Jak to dalej wygląda to tego akuratnie nie wiem. Wiem natomiast to, że dwa tygodnie wcześniej w tym warsztacie robili uszczelkę z tym, że tam już olej tryskał po całym silniku, więc sprawa już zaawansowana. Zrobili dobrze gdyż przypadkowo spotkałem się z właścicielem. Gwarancja daje jakiś komfort, ale tak jak piszecie nie wiadomo jak będę mógł ją wyegzekwować w razie, czego. No nic pewnie, gdy już będę na 100% pewny to trzeba do nich odstawić. Przynajmniej sprawdzony warsztat a nie żaden zapyziały prywatny warsztacik, od których aż roi się w moim mieście.
tematu napisałem, co mnie spotkało jak pojechałem do kogoś innego. Aż mi serce mocniej zabiło. Katastrofa, paranoja, żenada, brak wiedzy i umiejętności a ogłaszają się, jako doświadczona firma z 20-sto letnim stażem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum