Na cukierze masz napisane w jednym miejscu na gumie LWR (w skrócie lower) czyli spód. Dobrze jest zaznaczyć położenie po prostu, żeby elementy montażowe były poziomo i guma nie była od razu skręcona po zmontowaniu.
Co do głębokości zamontowania, to najlepiej zmierzyć jak głęboko są tuleje zanim je wymontujesz i nowe wbić tak samo. wtedy wiesz, w którym miejscu mierzyć i w którą stronę, żeby pasowało.,
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
[ Dodano: Czw Kwi 24, 2014 15:43 ]
Panowie, Myslałem że cieknie mi pompa wspomagannia.... dzisiaj ją obejrzałem i nie zauważyłem żeby coś takiego miało miejsce. Jednak cała gumowa osłona maglownicy o stronie pasażera jest mokra a pod nią zbierają się krople. Czy można wymieniać sam simmerig???
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 15:06
wymieniał ktoś w ogóle tym sposobem te cukierki ? Ja zabrałem się za to ostatnio na kanale ale szybko skapitulowałem
cukierek odkręciłem, poluźniłem śrubę wahacza kompensacyjnego i odciągnąłem wahacz w dół ale nie na tyle aby cukierek był widoczny "pod progiem" i swobodnie wychodził z drugiej strony bo blokował juz wężyk hamulcowy.
Do tego nie wiem czy można wbić cukierek od wewnętrznej strony ?
[ Dodano: Sob Kwi 26, 2014 13:44 ]
No i już po wymianie:) czas: 2 h;) Ogólnie jeden cukierek to tak naprawde jakbym go nie miał;) wahacza nie wyciągałem;) Wsystko da się zrobić na samocodzie ale musi byc kanal;) Pozdrawiam i dzięki za info;)
ja osobiscie nie musialem używać brzeszczota tylko wziałem i wybijałem cukierki. Robiłem to w dwie osoby ponieważ jest wygodniej.
Odmierzajcie sobie suwmiarką ile wystają cukierki z wahacza i pozniej na tą samą głębokość wbijać. Wyczyścić tą dziurę w wahaczu i nasmarować ją i cukrasa deikatnie smarem. No i odkręcamy przewód hamulcowy od wahacza.
Wbijałem przez drewniany kołek.
Myślałem że to trudniejsza robota. Ale narawdę jeśli ktos ma kanał to idealnie;)
Masz tam przewód hamulcowy przymocowany śrubą na klucz nr. 10.
I najlepsze jest to że pierwszy cukierek wybijałem od zewnątrz(ten po str pasażera)
A ten drgi to wybijałem od wewnątrz.
Trzeba 4 śruby odkręcić:
Od zbieżności
Od linki hamulca
i dwie śruby od cukierka i tyle
No i oczywiscie koło zdjąć;)
A ja mam pytanie z innej beczki....Podczas wymiany cukierków zauwazylem wyciek z maglownicy....I teraz powstaje moje pytanie:\
Ile kosztuje regeneracja maglownicy???
Czy jestem w stanie wymienić te usczelniacze sam?
jeśli nie to czy warto kupować dobrą używke???
Czy maglownica od 2/0TD pasowałaby do mojego 1.6???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum