wymień szczotki i komutator i będziesz mial naprawę za 20zl + robocizna. Ja 1,5 roku temu komutator tylko polutowałem bez wymiany i do dziś chodzi, chociaż teraz bym wymienił na nowy.
Wymieniaj i to szybko jak nie chcesz przeżywać tego co ja. Mianowicie kiedy zaczął pedał wpadywać to oczywiście dolewka aż do ... no gdzie mógłby pedał wpaść ... oczywiście na skrzyżowaniu w mieście. No ale mój sąsiad mechanik zawzięcie stwierdził że zregeneruje, no to co ja się będę z mechanikiem kłócił, oddałem mu auto i ,,masz kombinuj"(wiedziałem że nic nie zrobi) coś pogrzebał no i zrobił działało 2 dni ok, ok, 20 wciśnięć i co? Gniezno centrum miasta skrzyżowanie i pedał zdechł na Amen. Do domu na trzecim biegu dojechałem i jak wpadłem na podwórko tak zostawiłem. Dziś wymieniłem pompkę na Tazu i polecam ten zabieg każdemu komu zaczynają się problemy z wpadającym pedałem sprzęgła, bez oddawania do mechaników bo oni i tak niewiele zdziałają a kasować was będą. Pozdrawiam.
A moja pompa ma 3 lata już
Była zesłana na Sybir, bo miała wadę. Puszczał zaworek.
Rozebrałem, wyczyściłem, wypłukałem i wbrew zakazom mentorów od pompek, rozciągnąłem sprężynkę od zaworka zwrotnego. Działa bez zarzutu do dzisiaj. Ale jak tylko zacznie dawać o sobie znać przejdziemy na TAZU.
dawidd napisał/a:
wymień szczotki i komutator i będziesz mial naprawę za 20zl + robocizna. Ja 1,5 roku temu komutator tylko polutowałem bez wymiany i do dziś chodzi, chociaż teraz bym wymienił na nowy.
A u mnie już 5-ty roczek idzie na silniku od Chryslera i śmigle od Rovera Do tego rezystor na podłużnicy i śmiga
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pompka TAZU wymieniona. Trzeba pokombinowac z tym przewodem i najebać się z tymi śrubkami od pompki. Reka mnie boli jak nie wiem. Trochę źle działaliśmy przy odpowietrzaniu i przelaliśmy przez układ 0,5 l płynu. Dopiero na tym filmiku od nich zobaczyliśmy, że najpierw trzeba wypełnić tę pierwszą część układu i dopiero podłączyć przewód. No i już było z górki. Tak czy inaczej motalismy 3 godziny
Wentylator został zmieniony na hondowski. Zobaczymy jak będzie śmigał. Jest dwa razy mniejszy, ale sugerując się postami o tym, że te silniki trudno zagrzać to wydaje się wystarczający.
welder, a uszczelniłeś sobie otwory w grodzi silnika przez którą przechodzi miedziana rurka? żebyś kiedyś się nie zdziwił jak po większym deszczu cała woda wleje ci się przez ten otwór do środka samochodu
welder, a uszczelniłeś sobie otwory w grodzi silnika przez którą przechodzi miedziana rurka? żebyś kiedyś się nie zdziwił jak po większym deszczu cała woda wleje ci się przez ten otwór do środka samochodu
No,no masz racje. Trochę to olalem, a trzeba ogarnąć
Toś wymyślił Czyli można było napisać "wpadać", "zapadać"
Nawet wujek google nie znalazł tego słowa
Ale najlepsze jest to że u mnie na Pałukach nieraz to słowo słyszałem.
haszczyc napisał/a:
welder, a uszczelniłeś sobie otwory w grodzi silnika przez którą przechodzi miedziana rurka? żebyś kiedyś się nie zdziwił jak po większym deszczu cała woda wleje ci się przez ten otwór do środka samochodu
Ja osobiście zgiąłem końcówkę w "delikatne z" aby śrubka mi nie uciekała do góry przewodu podczas przetykania. Dobrze jest to zrobić w dwie osoby, jedna przepycha druga pomaga przejść przez uszczelnienie od strony pedałów aby go nie uszkodzić.
Wentylator został zmieniony na hondowski. Zobaczymy jak będzie śmigał. Jest dwa razy mniejszy, ale sugerując się postami o tym, że te silniki trudno zagrzać to wydaje się wystarczający.
grzanie to jedno, pytanie jak poradzi sobie z klimą w upały
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 17:07
longer86 napisał/a:
jak poradzi sobie z klimą w upały
Dokładnie. Przewody gorące i ciśnienie na maksa w układzie klimatyzacji co będzie skutkowało wyłączaniem kompresora.
welder, po co kombinowałeś z hondowskim ... trzeba było wsadzić od suszarki do włosów np. Rowenty ... dużo tańszy i tez silnik przy nim się nie zagrzeje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum