Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] zmiana silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200] zmiana silnika
Autor Wiadomość
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Pią Maj 02, 2014 22:01   [r200] zmiana silnika

Witam pomalu przygotowuje sie do swapu i zastanawiam w co sie pcha 2.0t z r220 czy 1.8t z r75,Potrzebuje auto do jazdy na codzien nie do modyfikacji,wiec w gre wchodzi jazda na lpg.oczywiscie lpg do normalnej jazdy nie do upalania.Czekam na opinie
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 02, 2014 22:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
osarro 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 04, 2014 10:19   

Jezeli tylko taki wybór to bezapelacyjnie 2.0T na pewno dużo mniej awaryjny silnik,niestety z uwagi na wiek bedzie ciężko o mały przevieg a co za tym idzie zużycie wiec pewnie od razu remont takiego silnika może wchodzić w grę :/ 1,8T to na.pewno nieustajacy problem HGF wiec nie polecam lepszym wyborem byloby nawet wstawienie 1,8vvc od ZRa z uwagi na lepsze osiagi od 1,8T.
Na koniec zastanowilbym sie czy nie warto sprzedać auto i kupic cos z mocniejszym.silnikiem bo cenowo moze wyjsc podobnie.
_________________
R200 turn into R75....
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 04, 2014 11:40   

osarro napisał/a:
1,8T to na.pewno nieustajacy problem HG

troche nie do końca...
osarro napisał/a:
lepszym wyborem byloby nawet wstawienie 1,8vvc od ZRa z uwagi na lepsze osiagi od 1,8T.

to juz bzdura :)

2,0T wchodzi elegancko w tą budę, bez spiny przy kompletnym dawcy w 2-3dni mozna to zrobić :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 04, 2014 13:52   

Wchodzi elegancko, odrazu zamiast tylnych siedzeń montuj dodatkowy zbiornik paliwa haha najlepiej przezroczysty aby widzieć monsuny i wiry hehehe
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 04, 2014 18:28   

jrdarus1 napisał/a:
Wchodzi elegancko, odrazu zamiast tylnych siedzeń montuj dodatkowy zbiornik paliwa haha najlepiej przezroczysty aby widzieć monsuny i wiry hehehe


Nie gadaj ze 100km na baku zrobisz :-) xD a tak serio to może dobrać jakieś słabsze wtryski i ubogą mieszankę to nie będzie rujnować portfela ale niewiem jak podtlenek lpg będzie się sprawował :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Wto Maj 06, 2014 20:31   

Mi bardziej chodzi po glowie 1.8t po 2004 roku,najbardziej ciekawi mnie hgf,osarro chyba niewiesz co mowisz 1.8t a 1.8 vvc to inna bajka
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Maj 06, 2014 21:30   

Przyłącze sie do tematu swapu z czego silnik by mi podszedł do mg tf mam już dosyć tego silnika zrobiłem w nim hgf a przy okazji nowe większość części teraz a teraz znów widzę biała plamkę na końcu bagnetu:( a teraz słyszę jak ostro przyspieszę albo na wstecznym takie cykniecie może być ze oleju jest mało bo mam mały przeciek z półosi.

Ile wzioł by ktoś za silnik i kompletnego swapa ??
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 11:38   

Jak masz przeciek z półosi to olej ze skrzyni ucieka nie silnikowy co do zmiany zorientuj się co do silników toyoty bo w lotusie silniki z mg zastąpili toyotowskimi aczkolwiek niewiem czy to już nie poszło ze zmianą nadwozia
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 11:47   

No własnie wczoraj wyczytałem ze 3 silniki od toyoty by podeszły tylko z jaki kosztami by sie to wiązało całkowitymi ??
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 15:05   

Możesz pytać ale chyba nikt tego nie robił kwestia ile dłubania bo tak naprawdę każdy silnik wsadzić można ale jakim kosztem
Skoro wsadzali właśnie z toyoty to strzelam w ciemno koszt silnika, skrzynia + osprzęt to z dograniem elektroniki i upchnięciem do tej klitki od 2-4tys
W tej cenie powinni zrobić już tak żeby to wmiarę chodziło ale to już musisz pytac w firmach gdzie takie swapy robią najwyżej że robisz sam to pewnie koszta dodatkowe około 1000zł wyjdą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 15:30   

1.8t jest idealny na miasto na codzień :) duży moment bardzo nisko i śmiga to fajnie w budzie 200/25/źr
:)

Problem 2.0t dorwać ideal sztukę jak masz kasę to remontuje 2.0t ale ja bym szedł na 1.8t jak nie szukasz mega mocy a dynamicznie jako allrounder.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 15:32   

jak widać po przygodach Dzelo23, tak samo ciężko o dobre 1,8t :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Maj 07, 2014 20:23   

osarro napisał/a:
nieustajacy problem HGF wiec nie polecam .


Ale to jest pier....... HGF to wada konstrukcyjna, i po wymianie uszczelki ma się spokój na kilka długich lat. No chya, że ktoś pałuje na zimnym non stop i później go boli HGFF to sorki ale pretensje do samego siebie... To samo o HGF można powiedzieć w przypadku Fiatów Peugotów Opli i 2 litrowych BMW... więc nie siejmy teorii z Roverem HGF gratis :/
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 20:35   

mam teraz wszytko zrobione po hgf i widzę plamkę na bagnecie białą więc, boje sie ze to znów mnie dopadło a nie dałem mu więcej niz do 4tys obrotów nie wiem co robić już z tym 6 tysięcy był bym w stanie poświecić ale dopiero za 2 wypłaty bo na razie mam zero oszczędności a macie jakieś namiary na warsztaty co sie tym zajmują
 
 
rudealis 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 186



Wysłany: Sro Maj 07, 2014 20:47   

Czyli dobrze myslalem nad 1.8t,silnik lepiej jest kupic z auta ktorym mozna sie jeszcze przejechac i sprawdzic.150/160 km i sporo momentu by mi wystarczylo,mozna zawsze cos podubac na 190 km.Teraz kwestia z czym to spiac najlepiej myslalem nad skrzynia pg1 ze szpera? Tylko co z elektryka,co prosciej elektryke z r75 przezucic?czy odpalic na kompie z 1.4 i dodatkowy sterownik?
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Maj 07, 2014 21:09   

cortez napisał/a:
mam teraz wszytko zrobione po hgf i widzę plamkę na bagnecie białą więc, boje sie ze to znów mnie dopadło a nie dałem mu więcej niz do 4tys obrotów nie wiem co robić już z tym 6 tysięcy był bym w stanie poświecić ale dopiero za 2 wypłaty bo na razie mam zero oszczędności a macie jakieś namiary na warsztaty co sie tym zajmują


Zawsze będą lekkie pozostałości ale ni panikuj od razu. Sprawdz czy sie nie przegrzewa. Zrób test na obecność gazów w płynie chłodniczym i spokój :)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Sro Maj 07, 2014 21:17   

a jak ten test zrobić?? na razie kupiłem korek nowy od zbiorniczka bo zbiera mi sie ciśnienie nie umiem odpowietrzyć i murze wywalić ten zawór w kolektorze tylko nie wiem jak sie go pozbyć
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 08, 2014 07:25   

Zdjąć kolektor ssący i wydłubać śrubokrętem, po czym założyć kolektor na nowej uszczelce. Ważniejszą zmiana jest założyć termostat PRT wtedy na pewno odsuniesz HGF w niebyt.

[ Dodano: Czw Maj 08, 2014 08:25 ]
Mój Landrower od HGF przejeździł już 120kkm ale po pierwszych 30kkm poprawka była i została uszczelka jeszcze raz wymieniona bo przy okazji uszczelniania silnika naprawiliśmy malusieńki wyciek na zewnątrz silnika spod głowicy.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 11:26   

Gdzie mogę kupić taki termostat ??
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 08, 2014 11:52   

Np. tu http://www.s-part.pl/55,p...-zt-tf-mgf.html
albo taki http://allegro.pl/termost...4197622294.html
podobno działają tak samo, ile w tym prawdy nie wiem. Ja u siebie mam od diesla.
Najlepiej jednak było by kupić komplet z przewodami bo kombinowanie trochę ciężkie jest.
http://www.s-part.pl/30,p....8-benzyna.html
Nie wiem tylko jak z miejscemna PRT w MG F
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Brak nowych postów [Rover 200 vi]1.8 vvc zmiana silnika
sebek22445 Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 02, 2014 13:31
sebek22445



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink