Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all]popychacze - wszystkie z Kseries i Tseries
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R all]popychacze - wszystkie z Kseries i Tseries
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 14, 2014 14:46   [R all]popychacze - wszystkie z Kseries i Tseries
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam!
Mam problem z popychaczami. Konkretnie: wyjąłem z 2,0T popychacze (są takie same jak w Kserii). Nie stukały, po wyjęciu wszystkie twarde jak skała. 3 dni leżały w benzynie i wziąłem się za rozbieranie ich. Z 16 udało się rozberać 1. Czy istnieje jakiś sposób rozbierania poza pukaniem popychaczem o drewienko? Ręce mnie już bolą od naparzania nimi w stół... Proszę o pomoc, bo chce je wymyć dokładnie i wyczyścić przed włożeniem do swojego motoru.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 14, 2014 14:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 19:38   

można sprobowac strzelić powietrzem w dziurke, czy się uda nie wiem - tak teraz na szybkości to wymyslilem :D

co do walenia szklanka - ja lupalem w metalowy blat stolu warsztatowego :P ale w skórzanych rękawicach a i tak mnie lapy bolały
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 14, 2014 21:11   

flapjck1 napisał/a:
można sprobowac strzelić powietrzem w dziurke, czy się uda nie wiem - tak teraz na szybkości to wymyslilem

próbowałem i dupa :/ nabije z 8bar i spróbuje jeszcze raz :D

flapjck1 napisał/a:
co do walenia szklanka - ja lupalem w metalowy blat stolu warsztatowego ale w skórzanych rękawicach a i tak mnie lapy bolały

czyli nie przejmować się tak znowu bardzo? tylko mogę np: o kowadło grzmocić? nie powinny się uszkodzić? mocno uderzałeś? bo na razie starałem się z czuciem... :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 14, 2014 21:25   

na YouTube na patrzyłeś jak ludziska walą o stół ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 04:52   

Tak, chociażby oprawca z tego forum, i im coś to szybciej szło... mi to parunastu uderzeniach wylatywalo stopniowo trochę oleju i popychacz robił się miękki, bez żadnego problemu daje się wcisnąć i obracać, ale wyjść nie chce :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 06:41   

Zaraz spróbuję rozebrać moje z ciekawości.
Tutaj masz stronę jak odpowietrzać popychacze. Jak juz odpalisz samochód. http://www.zssplus.pl/tra...opychacze09.htm
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 13:19   

Odpowietrzyć?? :-| popychacz rozbiera się, czyści i wkłada na miejsce, sam się uzupełnia olejem i jesli jest w porządku to nie będzie się tłukł, niektóre potrafią i 15 min stukać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 13:58   

O widzisz a jednak nie, bo puste popychacze mogą tak ustawić zawór że się spotka z tłokiem dlatego fabryczne są napełnione olejem, a i tak tłuką chwilę
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 14:07   

sknerko napisał/a:
O widzisz a jednak nie, bo puste popychacze mogą tak ustawić zawór że się spotka z tłokiem dlatego fabryczne są napełnione olejem, a i tak tłuką chwilę

rozmawiałem z 2 mechanikami i każdy mówil, żeby wylac stary olej. Podstawić zawory mogą popychacze z innego silnika ze starym olejem, bo nie będą się dobrze układać do obecnej pozycji zaworów...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 14:25   

Mi to kiedyś kumpel mechanik powiedział jak mi w poldku HGF robił i ta stronka wyżej wymieniona to potwierdza niestety
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 14:28   

Szczerze to nie wiem komu wierzyć... i jeśli napełnić to jaką ilością oleju?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 16:23   

Większej bzdury dawno nie słyszałem. przecież popychacz bez oleju nie powoduje większego podnoszenia zaworu z gniazda, tylko mniejsze.

Jak już montować popychacze to puste i wciśnięte. Większe ryzyko jest spotkania zaworu z tłokiem jak popychacz będzie wypełniony olejem i się nie skróci przy rozruchu. Jak popychacz jest pusty, to sprężyna zaworowa powinna go wepchnąć, chyba że jest uszkodzony, ale wtedy i woda święcona mu nie pomoże.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 16:50   

Steryd czyli mechaniory mieli racje?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 17:28   

Kupiłem nowe. Były napełnione olejem. Założyłem, pokrecilem walkami i zapalilem. Tłukły się i zrobiłem tak jak jest na stronie którą podałem, po 4-5 minutach ucichły. Puste jak włożysz możesz mieć problem z odpalenie samochodu, tak mi pisali
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Maj 15, 2014 17:30   

Jak tłukłem popychaczami o solidny stolik przez gazetę by nie uszkodzić powierzchni i nie powiem z niektórymi był problem. Uderzałem praktycznie całą siłą, aż ręka bolała, ale puszczały po kilku (czasami nastu...) uderzeniach. :wink:
Rozbierałem je do zera, wrzucałem wszystkie części do słoiczka z benzyną ekstrakcyjna. Następnie wylewałem syf, wydmuchiwałem to co zostało, wycierałem i suszyłem. Potem strzykawka z olejem i każdą część delikatnie smarowałem + niewielka ilość do środka przed poskładaniem. Niektóre po odpaleniu uciszyły się praktycznie od razu, niektóre po 10minutach, a ze 2 czy 3 dopiero po jeździe testowej, gdzie dostał pare razy do 6000obr. :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2014 21:08   

ja raczej nie będe nic wlewał do środka, ewentualnie tylko odrobinkę - nie chce podstawić zaworów i rozwalić góry silnika, dzieki za podpowiedzi ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Maj 16, 2014 06:54   

Markzo a to czytałeś? https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=849377#849377
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 16, 2014 09:46   

Sknerko tak czytałem, jednak z kim nie pogadam co składa motory nawet nie chce słyszeć o wkładaniu napełnionych popychaczy, chyba, że chce rozwalić góre silnika... więc coś w tym musi byc.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Maj 16, 2014 11:39   

Ja się nie znam więc mogę tylko przekazać co słyszałem.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Maj 16, 2014 12:32   

Ja wlewałem w zasadzie tylko tyle, żeby na każdym elemencie była warstewka oleju. Do środka popychacza to może dwie krople ze strzykawki 20ml... :wink:

https://plus.google.com/photos/117490381414864581624/albums/5981425080109868737/5984308298861128722?banner=pwa&authkey=CJ_gmaWnuYOHXA&pid=5984308298861128722&oid=117490381414864581624
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Kseries, czy termostaty pasują do każdego?
Markzo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pon Gru 10, 2012 20:08
sknerko
Brak nowych postów [Seria K]wymiary i dokŁadne foto skrzyni do silników Kseries
Bocian_s Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 12 Nie Sty 27, 2008 20:41
Bocian_s
Brak nowych postów [Wszystkie R] Co to za część
kovalek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Czw Mar 13, 2008 10:33
piter34
Brak nowych postów [Wszystkie] Opony.
Krzysi3k Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 160 Wto Paź 30, 2012 20:41
kangaroo69
Brak nowych postów [MG i R wszystkie] rozmiar kół a ABS
jaka maksymalna dopuszczalna róźnica obwodu kół
spider666 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pią Sty 30, 2009 09:03
spider666



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink