Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Nie ma ducha do 4 tysięcy obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Nie ma ducha do 4 tysięcy obrotów
Autor Wiadomość
notokey 



Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 16



Wysłany: Sob Maj 24, 2014 21:03   [R45] Nie ma ducha do 4 tysięcy obrotów
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2002

Witam, tak więc mam poważny problem z moim RoVERkiem 45 z 2002. O co chodzi, mój gazownik (tak w aucie jest instalacja gazowa) postanowił zmodyfikować mi moją instalację i wywiercił nawierty LPG w GŁOWICY, niestety jak to bywa dał ciała i przewiercił mi jeden kanał olejowy co skutkowało wymianą głowicy na inną (splanowana, dotarte zawory, sprawdzona szczelność), wymianie uległ jeszcze kolektor ssący na inny. Głowica została zamontowana, uszczelka nowa, szpilki nowe auto nie dymi na biało !! Ale problemy jak to często bywa chodzą parami, teraz auto nie ma za chu* ducha, ale tylko do 3,5-4 tysięcy obrotów powyżej 4 już chodzi tak jak zawsze czyli zacnie (oczywiście na paliwie PB95) po podłączeniu pod komputer mieszanka paliwowa jest non stop na bogata (co mnie bardzo dziwi), świece czarne, auto z wolnych obrotów czasami gaśnie (świece się pewno zalewają) :( ( W aucie nie podłączyłem jeszcze instalacji LPG (brak nawiertów w kolektorze ssącym).

Teraz tak co patrzyłem, bez filtra paliwa, wymieniłem sonde przednią na inną, wyjąłem kata, założyłem kata, wyczyszczony silnik krokowy, świece mają 1 miesiąc (bosch irydowe), kable zapłonowe nowe. Czego nie sprawdzałem jeszcze to czujnika kolektora ssącego, czy ktoś może może mnie nakierować co mogę jeszcze ewentualnie sprawdzić ?? ? bo kończą mi się pomysły. Najpierw myślę, że podłączę gaz i się zobaczy jak na gazie jeździ, jak będzie lepiej to może coś z wtryskami.

HELP ME bo już prawie na naprawy wydałem tyle samo co za auto :( (((((((((((
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 24, 2014 21:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 25, 2014 17:02   Re: [R45] Nie ma ducha do 4 tysięcy obrotów

notokey napisał/a:
Witam, tak więc mam poważny problem z moim RoVERkiem 45 z 2002. O co chodzi, mój gazownik (tak w aucie jest instalacja gazowa) postanowił zmodyfikować mi moją instalację i wywiercił nawierty LPG w GŁOWICY, niestety jak to bywa dał ciała i przewiercił mi jeden kanał olejowy co skutkowało wymianą głowicy na inną (splanowana, dotarte zawory, sprawdzona szczelność), wymianie uległ jeszcze kolektor ssący na inny. Głowica została zamontowana, uszczelka nowa, szpilki nowe auto nie dymi na biało !! Ale problemy jak to często bywa chodzą parami, teraz auto nie ma za chu* ducha, ale tylko do 3,5-4 tysięcy obrotów powyżej 4 już chodzi tak jak zawsze czyli zacnie (oczywiście na paliwie PB95) po podłączeniu pod komputer mieszanka paliwowa jest non stop na bogata (co mnie bardzo dziwi), świece czarne, auto z wolnych obrotów czasami gaśnie (świece się pewno zalewają) :( ( W aucie nie podłączyłem jeszcze instalacji LPG (brak nawiertów w kolektorze ssącym).

Teraz tak co patrzyłem, bez filtra paliwa, wymieniłem sonde przednią na inną, wyjąłem kata, założyłem kata, wyczyszczony silnik krokowy, świece mają 1 miesiąc (bosch irydowe), kable zapłonowe nowe. Czego nie sprawdzałem jeszcze to czujnika kolektora ssącego, czy ktoś może może mnie nakierować co mogę jeszcze ewentualnie sprawdzić ?? ? bo kończą mi się pomysły. Najpierw myślę, że podłączę gaz i się zobaczy jak na gazie jeździ, jak będzie lepiej to może coś z wtryskami.

HELP ME bo już prawie na naprawy wydałem tyle samo co za auto :( (((((((((((

Jak dla mnie to może być źle założony rozrząd.
A głowica była przekładana razem z wałkami? Czy wałki twoje? Od jakiej pojemności była głowica, a jaką poj ty masz?
 
 
 
notokey 



Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 16



Wysłany: Nie Maj 25, 2014 19:50   

Witam, wałki były te co w głowicy kupiłem nie przekładałem starych, od jakiej pojemności nie wiem bo to z allegro zamówił mi gazownik w temacie aukcji było: "ROVER 25 45 MG 1.6 16V" Była splanowana, sprawdzona na szczelność, z hydrauliką i wałkami, zawory miała dotarte. Ja mam Rover 45 1.6 16V 2002 rok. Z tym rozrządem w sumie nie głupi pomysł sprawdzić bo nie wiem czy to brali pod uwagę, że źle zamontowali...
 
 
Fakir 



Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 3



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 08:57   R45-2,0

Mam bardzo podobny problem w nowo-nabytym R45 (2.0, 150KM) z automatem.
W samochodzie w ogóle nie czuć tych 150 KM( mój stary passat z 90KM i automatem zostawia go daleko w tyle), dopiero przy 3,5 tys obrotach coś zaczyna się dziać.
Jak myślicie problem jest w skrzyni( jeśli tak to czy jest to sprawa odrwacalna), czy szukać gdzie indziej?
z góry dzięki za pomoc,
 
 
notokey 



Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 16



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 08:58   

Dowiedziałem się, że głowica była na pewno zdjęcia z silnika 1.6. Teraz podłączam gaz, i zostanie sprawdzony kąt wtrysków, jutro rozrząd sprawdzą... Jak nie to, to nie wiem co jeszcze może być nie tak... :( Wałki może przełożyć z tej starej głowicy ?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 09:13   

Fakir, a ty masz tam V6? jak tak, to masz do naprawy VISy na kolektorze ssacym
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Fakir 



Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 3



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 13:50   

sknerko napisał/a:
Fakir, a ty masz tam V6? jak tak, to masz do naprawy VISy na kolektorze ssacym


Dokładnie V6, kojarzysz ile taka naprawa może kosztować?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 14:09   

dzieju z forum regeneruje Visy ale cen nie znam
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Fakir 



Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 3



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 15:09   

Dzieki za pomoc, znalazłem już wszystkie informacje nt kosztów i warunków naprawy.
Mam nadzieje ze szybko poczuje że pod maską pracuje to 150km.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 26, 2014 18:30   

ja sobie sam naprawiłem Visy, to jak by nowe życie w auto weszło :mrgreen: przy okazji po naprawie zorientuj się czy nie da rady wgrać nowszych map do silnika w moim 75 zrobiły mega robotę a wgrywałem u PHJOWI w Nowym Mieście nad Wartą
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
notokey 



Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 16



Wysłany: Wto Maj 27, 2014 20:44   

Witam, tak więc dziś założony gaz (chodzi masakra), sprawdzony rozrząd jest ok ustawiony, sprawdzone numery głowic i głowiczki są takie same, nie wiem czy mogą być ewentualnie wałki inne ? założony też inny czujnik kolektora ssącego i nic :( Ponoć zauważyli też, że kolektor ssący puchnie jak dodaje się mocno gazu... ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły ? cewki raczej dobrze, bo nie przerywa, chodzi równo

[ Dodano: Wto Maj 27, 2014 21:44 ]
Dziś wałki przełożone ze starej głowicy efekt - odpalił nawet ładnie, ale po rozgrzaniu nadal dziura tak jakby powietrze odbijało do kolektora przy gwałtownym przyspieszaniu, jak łagodnie to nawet nawet ... kurdeee już mam dość
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Ile powinno być obrotów?
Rover4545 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pon Lis 14, 2016 12:17
Rov45
Brak nowych postów [R45 1.4 LPG 00r ] falowanie obrotów
baton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lut 25, 2010 20:21
baton
Brak nowych postów [R45 1.4 LPG 00r] falowanie obrotów
baton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sty 04, 2010 21:30
darek_wp
Brak nowych postów [R420] Falowanie obrotów
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Pon Maj 04, 2009 20:15
szoso
Brak nowych postów [R400] Wieszanie się obrotów
irons122 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Sty 29, 2009 11:20
irons122



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink