Wysłany: Nie Maj 25, 2014 21:02 [R75] Nierówna walka z biegami /pompa/wysprzeglik ----masakr
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Panie i Panowie jak Wy nie pomożecie to R pójdzie do żyda.Do rzeczy.Biegi ciężko wchodziły wymieniłem pompe sprzegła(z allegro nowy typ od naszego kolegi) po krótkim czasie wysprzęglik w warsztacie został wymieniony.Ufff myśle będzie cacy.Wsiadam do R, nie zapalam, przebieram biegami wszystko ok jak w masełko.Zapalam silnik, ruszam pare metrów na już wrzuconej jedynce chce zapodać dwójke i znowu opór na lewarku.Można go porównać do przełamania żeby bieg zmienić najgorzej jest 1 i wsteczny.Nigdzie nie widze żeby płyn uciekał.Płyn w zbiorniczku jest, układ odpowietrzony, tylko cholera mi rece opadają bo nie wiem co go gryzie.Jak potrzebne zdjęcia piszcie jakie to wrzuce.Chyba się starzeje bo do R zaczynam tracić cierpliwość ale ciągle nie mam serca go sprzedać ... pomóżcie ps. może ten mechanizm zmiany biegów pod aku.
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 25, 2014 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak lopatologicznie jak powinno sie odpowietrzyc uklad.Wlewam do zbiorniczka plyn zakrecam pompuje potem wezyk z plynem pod maske popuszczam odpowietrznik i tak kilka razy. Dobrze to robie? Jak nazywa sie ten mechanizm dokladnie chce go zobaczyc ma on duze luzy w czasie poruszania lewarkiem
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
cięgna zmiany biegów. ruszając nie powinno być żadnego luzu na zasadzie łączenia między cięgnem a łapą.
Dziś według instrukcji odpowietrzyłem sprzegło jest o niebo lepiej pytanie tylko na jak długo ... żonka wy testuje:) Niestety nie jest to praca jaka mnie zadowala bo choć sprzęgło pracuje dobrze to można wyczuć opór przy zmianie biegów na lewarku.Odnośnie mechanizmu pod aku ( rusza się on gdy poruszam lewarkiem ) jest na nim widoczny spory luz to o tym mechanizmie mówimy?
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
Dokladnie chodzi i o ten mechanizm w centralnym miejscu zdjecia. lewarek mechanizm pod nim linki i wlasnie ten mechanizm pod ktory linki sa podlaczone w komorze silnika.
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
A jak wchodza biegi z uszkodzona ta glowka? Podajcie nazwe tej czesci czy link do niej jakikolwiek bo na allegro nie moge znalesc. Wymienie to i mysle ze R na drodze sie odwdzieczy.
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum