Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Hej!
mam prośbę do posiadaczy R45/MG ZS z silnikiem Diesla. Chodzi mi o wymiary końcowego tłumika. A konkretnie:
1) średnica rury na wejściu do tłumika?
2) czy rura wejsciowa i wyjsciowa, są w jednej linii?
3) czy jest roznica w tłumikach sedan/hatch? bo widzialem na allllegro 2 rodzaje..
Pozdrawiam!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 10:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
3) czy jest roznica w tłumikach sedan/hatch? bo widzialem na allllegro 2 rodzaje..
tłumik do sedana od tłumika do hatchbacka różni się jedynie długością rury wychodzącej z tłumika. Reszta jest taka sama. Ja w swoim R400SDi sedan mam właśnie wstawiony tłumik od hatchbacka. Musiałem tylko przyspawać końcówkę od starego tłumika i to wszystko.
[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 11:58 ]
Cytat:
2) czy rura wejsciowa i wyjsciowa, są w jednej linii?
nie, nie są w jednej linii.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Markzo, Jest na tym cały temat Przelotowy tłumik w Dieslu tam są wymiary Wejście ma jakieś 59mm ale w jednej linii nie jest, poszukaj moje tematu tm sa nawet fotki jak on w środku wygląda
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, koncowy w 2.5 a dieslu się różni. miedzy innymi wieszakami i kształtem puszki ale srednica dolotu i wylotu jest jeśli dobrze pamietam identyczna
http://polmostrow.pl/katalog.html Na tej stronce masz obrazkowo podane jak to wygląda, ja kupiłem ich tłumik końcowy do R25 (na Allegro od Dertomi30), dzisiaj zakładałem i pasuje jak oryginał
Markzo, Jest na tym cały temat Przelotowy tłumik w Dieslu tam są wymiary Wejście ma jakieś 59mm ale w jednej linii nie jest, poszukaj moje tematu tm sa nawet fotki jak on w środku wygląda
szukam jakiegoś komorowego tłumika do siebie, bo teraz mam przelot i jest za luźny
borek88 napisał/a:
Markzo, koncowy w 2.5 a dieslu się różni. miedzy innymi wieszakami i kształtem puszki ale srednica dolotu i wylotu jest jeśli dobrze pamietam identyczna
mocowania i tak już teraz mam nieseryjne, bo mam zupełnie inny wydech srednice na bank są inne, bo z ZS180 ma na wejsciu 49mm.
demin napisał/a:
http://polmostrow.pl/katalog.html Na tej stronce masz obrazkowo podane jak to wygląda, ja kupiłem ich tłumik końcowy do R25 (na Allegro od Dertomi30), dzisiaj zakładałem i pasuje jak oryginał
wlasnie obczailem, ze to czego szukam to najprawdopodobniej tłumik z R200/25/ZR 2.0D - na wejsciu bedzie mial pewnie tez ~60mm a wlot/wylot na srodku, w jednej linii
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pozwole sobie odkopac stary temat, co by niepotrzebnie nie zakladac nowego.
Jak to w koncu jest z tym tlumiekiem koncowym do diesla w R45? Mozna do hatchbacka brac od sedana, czy nie? Bo z tego co widze, to do hatchbacka jest chyba nie do dostania, a facet w sklepie patrzac na katalog stwierdzil, ze troche sie roznia, mowil cos ze jeden jest na przykrecany do rury srodkowej na 3 sruby, a drugi na 4.
Ale patrze w katalog na stronie Polmostrowa i wychodzi na, ze chyba nie jest to prawda, aczkolwiek ciezko stwierdzic z cala pewnoscia czy od sedana podejdzie, bo nie ma nawet pogladowego rysunku do hatchbacka, a w calym ukladzie wydechowym wszystkie elementy maja te same nr w przypadku sedana i hatchbacka, poza wlasnie tlumikiem koncowym.
Tłumiki różnią się tylko długością rury końcowej. Ta od sedana jest dłuższa, więc zakładając go do hatchbacka będzie bardziej wystawać. Można ją wtedy np. przyciąć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum