Wysłany: Sro Cze 04, 2014 16:56 [MG ZR] pilot immo
tak pilot mam razem z kluczem na tym samym kolku,no okskoro mowisz ze nie panikowac ,ale lepiej byc zabezpieczonym,wczesniej jak mialem rover 214 99r to mialem ksiazke i mialem taka biala dyskietke jak dowod os. z 4cyfrowem kodemchyba immo. a tutaj niema ani kodu i w dodatki 1pilot,tam mialem dwa piloty i niemialem czegos takiego jak po przekreceniu w poz dwa pipczenie +dioda. musze znalesctroche czasu i jak bedzie pogoda to przejzec ten samochod caly pod wzgledem kabli kabelkow itd wiazka w tylniej klapie,np oswietlenie tablicy rejestracyjnej z tylu juz dzis zauwazylem ze cos bylo kombinowane wogle niema mozliwosci podlaczenia zarowek,ajjj
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 16:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 19:24 [MG ZR] pilot immo
hmm,widocznie z tego co mowisz ,to moj pilot musi slac zly kod i dlatego pipczy,i wylanczam go przyciskiem,cos musialo byc kombinowane.ale mam nadzieje ze da sie tak z tym zyc i jezdzic,oby nic sie nie zchrzanilo.
W każdym moim Roverku mam tak, że jeśli otworzę drzwi z pilota i odejdę na kilka metrów i pilot straci połączenie ze stacyjką nie da się odpalić samochodu gdyż immo blokuje rozrusznik poprzez wydawanie właśnie tego pikania. Naciśniecie pilota powoduje, że pikanie ustaje i rozrusznik po przekręceniu w pozycje III kręci. Nie ma znaczenia czy drzwi otworzę fizycznie czy też nie. Po otwarciu drzwi pilotem i zerwaniu połączenie pilota ze stacyjką nie zapalę samochodu i koniec. Natomiast, gdy pilot nie straci połączenia ze stacyjką nawet po 10 minutach mogę odpalić samochód. Nie sądzę abym w każdym samochodzie miał coś nie tak z immo.
Ok, ja nie będę się sprzeczał i udowadniał tylko odsyłam do RAVE.
[ Dodano: Sro Cze 04, 2014 23:31 ]
robsson78 napisał/a:
To działa tylko w modelach gdzie antena od immo jest przy stacyjce.
Ale z tym się nie zgodzę. W stacyjce antena? Bez najmniejszego sensu. Antena odbiornika sygnału radiowego znajduje się w ECU.
The anti-theft alarm ECU combines the RF receiver
within its housing. - z RAVE do R25, MG ZR itp.
Each time the handset button is pressed, the radio signal code is changed in a
sequence mirrored by the receiver in the alarm ECU. - zdanie z RAVE do R200, 100 itp.
Ostatnio zmieniony przez NoPE Sro Cze 04, 2014 22:41, w całości zmieniany 1 raz
Ale co masz udowadniać, bo nie rozumiem? Sądzisz, że każdy z moich Roverków ma coś nie tak z immo? Ostatnio byłem u mechaników z Roverkiem 416 gdyż samochód mi nie odpalił tak jakby immo był zablokowany z tym ze sygnału nie dawał. Sprawdzili instalacje i winnym okazał się bezpiecznik, który nie do końca był spalony, ale już zaczynał coś mieszać w elektryce. Po wymianie odpala normalnie i powiedzieli, że immo jest w 100% sprawne i działa jak należy. Więc nie rozumiem. Każdy z kim rozmawiałem ma tak samo działające immo nawet kolego który niedawno kupił Toyotę Picnic.
Ok, mój błąd przyznaję się! Głównie przeglądam nowsze RAVE i stąd pomyłka.
Wszystko się wyjaśniło:
inaczej działa pasywne unieruchomienie w R200, a inaczej w R25.
W R25 usprawnili syzdem i pilot automatycznie wysyła sygnał re-mobilise do ECU jeśli tylko znajdzie się w pobliżu stacyjki, która to zostanie przekręcona w pozycję I. W R200 trzeba go skasować naciskając przycisk na pilocie. Domniemam też, że w R200 nie ma transpondera w stacyjce.
Oficjalnie przepraszam za usilne upieranie się przy swoim
Robsson i fredii mieliście rację z pikaniem, a Ty maldini się nie przejmaj, bo immo masz sprawne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum