Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Sro Cze 18, 2014 18:56 [r45] 2.0 idt swieci się kontrolka po remoncie pompy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam. Odebrałem dzisiaj swojego Rovera z uszczelniania pompy, przy okazji okazało się że czujnik halla się kończy to został wymieniony na nowy, i jakiś zawór z dwoma kabelkami bo kabelki się ledwo co trzymały,przy okazji okazało się że wtrysk sterujący leży nie ma żadnej oporności. Po odpaleniu w aucie świeci się kontrolka silnika i nie chce zgasnąć, auto normalnie pali i jeździ,w domu miałem stare wtryski IDT i podłączyłem na szybko wtrysk sterujący ale kontolka dalej nie gaśnie. Może być wada w naprawie pompy? w poniedziałek mam jechać do nich na komputer bo dzisiaj już nie było gościa co sie tym zajmuje. Ktoś coś podpowie w czym może tkwić problem? w piątek wymienie wtrysk sterujący bo pożycze sobie od kolegi z SDi
Z góry dziękuje za rożne uwagi i pomoc .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 18, 2014 18:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Czw Cze 19, 2014 07:30
w poniedzialek mam jechać na kompa więc skasuja jak tak bo zaczynałem mysleć że może coś zle zrobili i wolałem się upoewnić na forum tutaj jest dużo speców
[ Dodano: Czw Cze 19, 2014 08:30 ]
wczoraj w nocy troche przegonilem roverka zeby zobaczyc jakj idzie i wydaje mi sie ze tak w okolicach 4 tys juz slabnie a wczesniej od tych 2tys do odcinki krecil sie rowno i bez zadnych spadkow mocy.
lukasz17, Cześć. Możesz powiedzieć, jakie miałeś objawy uszkodzonej pompy? Co się działo z silnikiem? Ja borykam się właśnie problemem, który być może powoduje zawór z kabelkami, o którym napisałeś. Co do kontrolki pompy to też miałem. Powstała w wyniku uruchomienia zapłonu przy zdjętej wtyczce od pompy. Jeśli masz ochotę przejechać się w okolice Kozienic, przed poniedziałkiem to jest ogromne prawdopodobieństwo, że mógłbym Ci tą kontrolkę wyłączyć.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Czw Cze 19, 2014 21:55
u mnie byly objawy ze na niskich obrotach czasami szarpal, ale glownie chcialem tylko uszczelnic pompe,ale w trakcie okazalo sie ze czujnik halla zdech, ten zawor juz ma kabelki na wykonczeniu i ze wtrysk sterujacy nie ma zadnej opornosci,kontrolke maja mi zgasic w poniedzialek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum