A jest jakiś inny sposób dostania się bezinwazyjnego jak nie przez otwór wylotu powietrza z lewej strony auta za zderzakiem? Czy tu chodzi o sposób otwarcia klapy bagażnika bez użycia kluczyków ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A jest jakiś inny sposób dostania się bezinwazyjnego jak nie przez otwór wylotu powietrza z lewej strony auta za zderzakiem? Czy tu chodzi o sposób otwarcia klapy bagażnika bez użycia kluczyków ?
MaReK każde R75 można otworzyć bez kluczyków w ok 10-15 minut i nie przez otwór wylotu powietrza W dodatku ten sposób dezaktywuje alarm tak jakbyś posłużył się kluczykiem lub pilotem
;) W dodatku ten sposób dezaktywuje alarm tak jakbyś posłużył się kluczykiem lub pilotem
Bez dewastacji czegokolwiek?
Elektronicznie? To tylko najbliżej dostępna jest wiązka w nadkolu, ale bałbym się ryzykować jakiś zwarć, chyba, że ew. otwarcie maski przez linki i odłączenie klemy...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Generalnie, żeby otworzyć auto bez użycia kluczyka/pilota należy pozbawić BCU prądu na chwilę.
Można przeciąć wiązkę, można próbować metodą na ginekologa rozpiąć puszkę bezpieczników w komorze. Ja jednak osobiście otworzyłbym maskę (na łączeniu linek, przez nadkole), następnie w odgłosach alarmu rozpiął klemę akumulatora i podłączył ponownie.
W sumie niczego się nie zniszczy, aby tylko robić ostrożnie, ale nie nazwałbym tej metody bezinwazyjną
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kiedyś go gdzieś sprawdzę. Porównam też czas jaki będzie potrzebny do otwarcia auta za pomocą linek pod maską oraz Twojego sposobu
Wszystko zależy od zdolności i od znajomości budowy elementu do którego musisz sie dobrać. Ja do tego doszedłem tylko dlatego ze rozebrałem ich kilkanaście na części
Z tym odpięciem i zapięciem aku to na serio? W weekend sprawdzę. Maskę juz awaryjnie otwierałem szybko i bezproblemowo bo mi się linka wypięła z kostki, ale aku w czasie pracy czegokolwiek nie odpinałem. Powiedzcie chociaż czy odpinac plus i czy na pewno nic się nie uszkodził. Mam tylko jeden kluczyk od auta wiec choć jeden sposób znać warto w razie w.
Maskę juz awaryjnie otwierałem szybko i bezproblemowo bo mi się linka wypięła z kostki, ale aku w czasie pracy czegokolwiek nie odpinałem. Powiedzcie chociaż czy odpinac plus i czy na pewno nic się nie uszkodził. Mam tylko jeden kluczyk od auta wiec choć jeden sposób znać warto w razie w.
Ja rok temu straciłem kluczyk przez podmianę baterii w pilocie. Zrobiłem najprawdopodobniej jakieś zwarcie i... pilot bezużyteczny. Ponieważ mam zamek w drzwiach kierowcy od anglika, to nie mogę kluczykiem go otworzyć. Została mi opcja wysłania drobnej osoby przez bagażnik, właz na narty do środka. No ale co z tego, jak auto zamknięte. Nie otworzę wtedy ani od środka przyciskiem, ani od środka ciągnąc za klamkę... Oczywiście alarm się włączył bo mam czujki ruchu Po otwarciu maski w ruch poszedł klucz 13 i odpiąłem masę Poczekałem kilka sekund, podłączyłem ponownie i zamki poszły w górę Później okazało się, że robiłem błąd. Wystarczy bowiem włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić zapłon i też się otworzy No ale ja mam kluczyk, a temat traktuje o tym jak się go nie ma bo leży w czeluściach bagażnika
U mnie zabranie prądu i podłączenie go ponownie pozwoliło otworzyć auto.
Czy tak jest wszędzie i zawsze? Nie wiem, bo nie sprawdzałem tego gdzie indziej
Ale odpinając BCU i podpinając je przy zamkniętym aucie także udawało mi się rozbroić auto. Zatem myślę, że może być podobnie.
Jeśli jednak nie musisz odłączać klem, to nie rób tego... kto wie co może się uszkodzić U nas nie ma jeszcze takiej zaawansowanej techniki jak w wyższych modelach BMW, ale zawsze jest ryzyko że coś się spieprzy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Została mi opcja wysłania drobnej osoby przez bagażnik, właz na narty do środka
heh mnie ratuje to że poprzedni własciciel włożył kanapę skórzaną z anglika zdaje się i nie ma ona zatrzasków ani jakoś nie jest przymocowana, więc z bagażnika popycham oparcie i mam spory otwór do środka
Byłem zmuszony ostatnio do wymiany akumulatora. Nie zakręcił nawet raz .... Tylko pykanie przekaźnika i pupa
Odpiąłem klemy, wyjąłem aku i zawiozłem do sklepu na wymianę. Nowy akumulator podłączyłem i nie widziałem innych objawów braku prądu poza przestawionym zegarkiem no i oczywiście zablokowanym kodem radioodbiornikiem. Wszystkie urządzenia pokładowe działają poprawnie. Komputer uczy się od nowa spalania
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez AfricaTwin Czw Lut 06, 2014 11:16, w całości zmieniany 1 raz
Aku wyjmowali mechanicy robiąc skrzynię, wymieniałem również ja bo tylko cykał, ale zawsze w tym czasie zamki były otwarte. Co się dzieje jak zamknięte i alarm wyje, nie wiadomo. Pomyślę nad próbą bo może faktycznie nie warto ryzykować.
Nic się nie powinno stać... ale zawsze jest ryzyko, że coś się stanie
Odwieczne prawo natury Mnie też, odpukać, nigdy nie spotkała żadna nieprzyjemność w związku z odłączeniem klemy
[ Dodano: Czw Lut 06, 2014 02:48 ]
UWAGA!
Sprawdziłem. Wczoraj będąc na myjni zrobiłem doświadczenie.
Zamknąłem auto z otwartą maską i przyciśniętym czujnikiem otwarcia. Zamknął się, uzbroił. Puściłem przycisk, włączył się alarm. Zdjąłem klemę, odczekałem chwilę, podłączyłem i... alarm zaczął wyć, a zamek ani drgnął
Jestem pewien, że wcześniej to zadziałało (rok temu) miałem wtedy BCU przedliftowe, ale nie sądzę aby to miało znaczenie większe. Myślę, że były zachowane jakieś inne warunki. Może fakt, że otworzyłem kluczykiem bagażnik? Nie wiem... wtedy auto się otworzyło. Jak odłączam BCU od instalacji i podłączam to zamki idą w górę... ale też ja jestem w środku. Na pewno też przekręcenie kluczyka w stacyjce daje podniesienie się rygla. Ale to wszystko jak mam kluczyk przy sobie A jak leży w bagażniku, to metoda 7Tomi może się udać, chociaż dzisiaj próbowałem ją pobieżnie wykonać i poległem na pierwszym kroku I tak nie spełniam warunków na jej powodzenie, ale chciałem chociaż dojść do punktu przedostatniego kroku
Gdybym dzisiaj zatrzasnął sobie kluczyki w aucie miałbym kłopot
Oczywiście mając dostęp do komory silnika mam dostęp również do zasilania i do linii K oraz CAN po której działa BCU. Wiem, że nie potrzebuje ono INGITION ON aby wejść w stan komunikacji. A przy odrobienie szczęścia można go sprowokować nawet INPA do tego aby otworzył okno, bądź któryś z zamków. To jednak karkołomna zabawa, ale zawsze lepsza niż bicie klosza czy szyby
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ja ostatnio próbowałem metodą 7Tomi otworzyć auto ale mi się nie udało
Pierwsza sprawa, to dlatego, że akumulator był rozładowany i nie dało się go w ten sposób otworzyć. Niestety w aucie zamknięty był zwierzak i zaczynał już się topić z gorąca, dlatego właściciel musiał wybić szybę z tyłu. Przez tę szybę trzeba było wejść do środka, podłączyć T4 i próbować odryglować zamki. Niestety z powodu braku prądu T4 nie chciał gadać. Dopiero zdjęcie boczku z drzwi kierowcy, włożenie ręki i próba przekręcenia zamka od wewnątrz uświadomiła nas, że w tym aucie nie ma już prądu Po podłączeniu zasilania zewnętrznego udało się otworzyć drzwi, bagażnik i podłączyć T4.
Także zanim zaczniecie robić metodą 7Tomi (swoją drogą skuteczną) to upewnijcie się, że jest prąd w aucie. Do wykonania tej metody należy mieć dużo cierpliwości, płaski śrubokręt i zestaw śrubokrętów typu TORX.
Metoda zadziała jeśli zamek jest europejski ( w przypadku kierownicy po lewej stronie) lub/i anglik (w przypadku kierownicy po prawej) i otwierania z prawej. Zalecenia 7Tomi są takie, aby przy tej procedurze być bardzo cierpliwym
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum