Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] licznik z wyświetlaczem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] licznik z wyświetlaczem
Autor Wiadomość
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 05, 2014 19:24   [R75] licznik z wyświetlaczem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam
sluchajcie potrzebuje porady odnośnie zmiany zegarów moje zegary maja numer YAC11047 -1 bądź 7- a chce kupić zegary z numerem YAC112392 czy podejdą na podmianke bez problemu?chodzi czy nie będzie napisu err ? I druga rzecz numer na obudowie jest taki san! Wielkie dzięki za szybka odpowiedz
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 05, 2014 19:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Sob Lip 05, 2014 19:37   

Zdaje sie ,że w zegarach masz numer vin zapisany więc raczej lipa.
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 05, 2014 21:34   

Dlaczego chcesz zegary podmieniać? Coś się zepsuło, padł wyświetlacz? :-)

Jedyną pewną metodą na podmianę zegarów na inne używane jest przelutowanie kości EEPROM z Twoich obecnych zegarów do nowych. Tam jest zapisany VIN, przebieg itp.

Jeśli to Cię nie przeraża to więcej napisał guru Szymon tutaj: http://roadking.pl/rover/. :-)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lip 05, 2014 23:04   

Najpierw zadaj sobie pytanie czy konieczna jest wymiana zegarów?
Jeśli nie spaliła się elektronika albo nie padł wyświetlacz (wyblakł)

Praktycznie każde zegary możesz sobie zaadoptować do swojego auta poprzez przelutowanie EEPROMu, bądź zaprogramowanie eepromu pustym wsadem i za pomocą odpowiednich narzędzi dopisać do auta podając rzeczywisty przebieg i VIN. Różnica w zegarach może być jednak taka, że nie będą one dobrze funkcjonować po przelutowaniu EEPROMu. Różnice w emblematach, softwarze i hardwarze, ikona z fotelikiem brak sygnalizacji FOGów itp.

Jeśli Twoja zmiana jest podyktowana tylko martwymi liniami wyświetlacza, lepiej skorzystać z oferty firmy aceef.pl (http://aceef.pl).

Pozdrówki,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 05, 2014 23:58   

Nie mam wyświetlacza w tym liczniku a chcialbym wstawic taki z wyświetlaczem ! Wiem ze zapisany jest vin ale mi tam nie przeszkadza jeśli będzie inny i inny przebieg ale obchodzi mnie zeby one dzialały! Żeby nie bylo err na wyświetlaczu! Manetka do wymiany to wiem i mam wszystko na oku tylko ze czytalem na forum ze mozna zmienić zegary bez przelutowywania i tez będą działać
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 00:20   

borsuk88 napisał/a:
Nie mam wyświetlacza w tym liczniku a chcialbym wstawic taki z wyświetlaczem ! Wiem ze zapisany jest vin ale mi tam nie przeszkadza jeśli będzie inny i inny przebieg ale obchodzi mnie zeby one dzialały! Żeby nie bylo err na wyświetlaczu! Manetka do wymiany to wiem i mam wszystko na oku tylko ze czytalem na forum ze mozna zmienić zegary bez przelutowywania i tez będą działać

Do któregoś roku faktycznie tak było, ale raczej nie liczyłbym na taki fart. Chyba, że dokupisz do tego zestawu moduł świateł LSM z tego samego auta. Oczywiście dużo łatwiej przypisać LSM do zegarów niż na odwrót, ale będziesz miał auto skundlone wtedy. Ew. przyszły nabywca jeśli tylko będzie chciał zweryfikować przebieg, dostanie jasną informację o niezgodności modułów w aucie. Mniemam, że chcesz kupić zegary używane. Zatem nie masz też pewności czy nie kupisz takich z konfiguracją pod inne auto, np. automatyczna skrzynia biegów, lewe/prawe drzwi na odwrót, język francuski :)

Jak już robisz doposażenie auta, zrób zgodnie ze sztuką ;) Z białego do warszawy nie masz daleko. Zakup części, wpadnij do mnie i zrobimy to porządnie :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Lip 06, 2014 09:19   

Licznik ode mnie chyba będzie :-) angielski, diesel, manual 2001r, jest manetka i modul światem od tego samego auta :-)
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 10:28   

Ciekawe czy ten jest faktycznie z auta europejskiego? :
http://allegro.pl/licznik...4332268067.html
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 11:02   

No można się sugerować cyferblatami. Ale cyferblaty z europy można przełożyć do zastąpienia ich w angolu, a to nie zmieni komunikatów na LCD :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 11:14   

A waszym zdaniem warto w ogóle wymieniać zwykłe zegary na te z wyświetlaczem? Sam czasami o tym myślę, ale jak coś się z nim zacznie dziać (np te znikające paski) to nie wygląda już tak fajnie i jest kłopotliwe w naprawie...tak mi się wydaje. Choć gdybym dorwał gdzieś taki licznik w niskiej cenie to kto wie ;-)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 11:37   

pineska napisał/a:
A waszym zdaniem warto w ogóle wymieniać zwykłe zegary na te z wyświetlaczem?

To takie samo pytanie jak "czy warto dokładać tempomat?" lub "czy warto doposażać auto w przeciwmgielne?". Odpowiedzieć także można pytaniem (chociaż to nieładnie) czy jest Ci to potrzebne. Jest to bajer, dotajesz komunikaty na wyświetlacz, możesz sobie szybko przełączać te ważne informacje tj. spalanie, dystans, TRIP2, limiter prędkości, aktualna prędkość bez konieczności wchodzenia w ustawienia komputera przyciskiem do resetowania KM.

Padające linie to standard, ale jest firma aceef.pl, która to naprawia i znowu może działać kilka ładnych lat. Moim zdaniem warto doposażyć auto w taki gadżet, ale jest to tylko i wyłącznie gadżet, który jest tylko "ozdobą" ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 12:04   

ja jak ustalę wszystko i będe miał w domu wszystkie rzeczy to na bank sie odezwę do ciebie MaReK i albo pojadę do wawy albo wyślę ci liczniki pocztą jak mi czas nie pozwoli na przyjazd! na razie myślę że wezmę wszytko od AdaskoC bo już u niego trochę rzeczy biorę!
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 12:50   

borsuk88, bezpieczniej podjechać i zrobić wszystko na Twoim aucie.
W domu możesz sobie już wszystko doposażyć w aucie. U mnie zrobimy programowanie.
Możemy diagnostykę zrobić, konfigurację świateł zmienić, dołożyć opcję do licznika :) i podnieść moc odrobinę ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Lip 06, 2014 13:02   

MaReK, to Ty się mnie tam musisz niedługo spodziewać :) Troche podkręcić CDT'ka(2005, automat). A ile kosztuje taka przyjemnosc? Troche go podkręcić i ogarnąć licznik? i ogólnie sprawdzić co " w trawie piszczy" :)
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 14:30   

no i mnie interesuje cenna tego zabiegu??ile sobie liczysz za takie coś??
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 15:31   

AdaskoC napisał/a:
MaReK, to Ty się mnie tam musisz niedługo spodziewać :)

Zapraszam. Wcześniej proszę o kontakt telefoniczny, żebyśmy się zgrali w czasie.

AdaskoC napisał/a:
A ile kosztuje taka przyjemnosc? Troche go podkręcić i ogarnąć licznik? i ogólnie sprawdzić co " w trawie piszczy" :)

Napisz na PW co chcesz zrobić, a ja Ci odpiszę. Robię to hobbystycznie w naszych autach, więc cena nie jest porażająca ;) Nie wiem co oznacza "ogarnąć licznik", w każdym razie jeśli chcesz go cofać, to ja do tego ręki nie przyłożę :) Co Ty masz za silnik tam? Bo z opisu pod avatarem widzę, że 1.8 V6...

W kwestii diagnostyki silnika, to wchodzi w grę tylko jednostka M47R.
Chipnąć można praktycznie wszystko :)

borsuk88 napisał/a:
no i mnie interesuje cenna tego zabiegu??ile sobie liczysz za takie coś??

Kredytu nie będziesz musiał brać :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 15:43   

;> praktycznie wszystko ?? 1.8 turbo też ??
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 15:59   

dzelo23 napisał/a:
;> praktycznie wszystko ?? 1.8 turbo też ??

Można spróbować. 2.5V6 też widzę, że można chociaż nie próbowałem takiego zabiegu :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 06, 2014 16:29   

:mrgreen: :cwaniak: szalenie mnie to cieszy, jak tylko dowiem się kiedy będę w Warszawie to i odezwę się w celu ustalenia szczegółów.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Lip 06, 2014 22:11   

MaReK napisał/a:
Nie wiem co oznacza "ogarnąć licznik", w każdym razie jeśli chcesz go cofać, to ja do tego ręki nie przyłożę


Nie, nie :) Chodzi mi o zmianę z Mil na Km głównie ;) Przekładam angliki, więc głównie w swoich 75 mam zazwyczaj Mile :) Teraz pewnie bym podstawił ze znajomym jego auto które przekładałem, byś może silnik dłubnął i licznik przestawić. CDT, manual, 2005r.
Ja szukam dla siebie jakiegoś polifta na długie lata, ale nic ciekawego nie znalazłem jeszcze :) Bo musi być idealny :) Wtedy pewnie pojawię się moim ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] problem z wyświetlaczem
sawian Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Cze 24, 2014 07:55
sawian
Brak nowych postów [R75] Problem z wyświetlaczem "message centre
gipsy2 Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Lip 05, 2013 08:04
ripek
Brak nowych postów [R75]Wymiana radia z małym wyświetlaczem na duzy
kdamian1996 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Wrz 08, 2019 10:01
piotrpg
Brak nowych postów [R75] Podmiana zegarów na zegary z FISem (wyświetlaczem)
thomassonss Rover serii 75, MG ZT 18 Sro Mar 06, 2019 19:36
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Abs trakcja i licznik
raz działa a raz nie działa
wczerniec Rover serii 75, MG ZT 59 Sro Sty 20, 2010 22:20
wczerniec



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink