Wysłany: Sob Lip 05, 2014 19:24 [R75] licznik z wyświetlaczem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
sluchajcie potrzebuje porady odnośnie zmiany zegarów moje zegary maja numer YAC11047 -1 bądź 7- a chce kupić zegary z numerem YAC112392 czy podejdą na podmianke bez problemu?chodzi czy nie będzie napisu err ? I druga rzecz numer na obudowie jest taki san! Wielkie dzięki za szybka odpowiedz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 05, 2014 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dlaczego chcesz zegary podmieniać? Coś się zepsuło, padł wyświetlacz?
Jedyną pewną metodą na podmianę zegarów na inne używane jest przelutowanie kości EEPROM z Twoich obecnych zegarów do nowych. Tam jest zapisany VIN, przebieg itp.
Najpierw zadaj sobie pytanie czy konieczna jest wymiana zegarów?
Jeśli nie spaliła się elektronika albo nie padł wyświetlacz (wyblakł)
Praktycznie każde zegary możesz sobie zaadoptować do swojego auta poprzez przelutowanie EEPROMu, bądź zaprogramowanie eepromu pustym wsadem i za pomocą odpowiednich narzędzi dopisać do auta podając rzeczywisty przebieg i VIN. Różnica w zegarach może być jednak taka, że nie będą one dobrze funkcjonować po przelutowaniu EEPROMu. Różnice w emblematach, softwarze i hardwarze, ikona z fotelikiem brak sygnalizacji FOGów itp.
Jeśli Twoja zmiana jest podyktowana tylko martwymi liniami wyświetlacza, lepiej skorzystać z oferty firmy aceef.pl (http://aceef.pl).
Pozdrówki,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie mam wyświetlacza w tym liczniku a chcialbym wstawic taki z wyświetlaczem ! Wiem ze zapisany jest vin ale mi tam nie przeszkadza jeśli będzie inny i inny przebieg ale obchodzi mnie zeby one dzialały! Żeby nie bylo err na wyświetlaczu! Manetka do wymiany to wiem i mam wszystko na oku tylko ze czytalem na forum ze mozna zmienić zegary bez przelutowywania i tez będą działać
Nie mam wyświetlacza w tym liczniku a chcialbym wstawic taki z wyświetlaczem ! Wiem ze zapisany jest vin ale mi tam nie przeszkadza jeśli będzie inny i inny przebieg ale obchodzi mnie zeby one dzialały! Żeby nie bylo err na wyświetlaczu! Manetka do wymiany to wiem i mam wszystko na oku tylko ze czytalem na forum ze mozna zmienić zegary bez przelutowywania i tez będą działać
Do któregoś roku faktycznie tak było, ale raczej nie liczyłbym na taki fart. Chyba, że dokupisz do tego zestawu moduł świateł LSM z tego samego auta. Oczywiście dużo łatwiej przypisać LSM do zegarów niż na odwrót, ale będziesz miał auto skundlone wtedy. Ew. przyszły nabywca jeśli tylko będzie chciał zweryfikować przebieg, dostanie jasną informację o niezgodności modułów w aucie. Mniemam, że chcesz kupić zegary używane. Zatem nie masz też pewności czy nie kupisz takich z konfiguracją pod inne auto, np. automatyczna skrzynia biegów, lewe/prawe drzwi na odwrót, język francuski
Jak już robisz doposażenie auta, zrób zgodnie ze sztuką Z białego do warszawy nie masz daleko. Zakup części, wpadnij do mnie i zrobimy to porządnie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A waszym zdaniem warto w ogóle wymieniać zwykłe zegary na te z wyświetlaczem? Sam czasami o tym myślę, ale jak coś się z nim zacznie dziać (np te znikające paski) to nie wygląda już tak fajnie i jest kłopotliwe w naprawie...tak mi się wydaje. Choć gdybym dorwał gdzieś taki licznik w niskiej cenie to kto wie
A waszym zdaniem warto w ogóle wymieniać zwykłe zegary na te z wyświetlaczem?
To takie samo pytanie jak "czy warto dokładać tempomat?" lub "czy warto doposażać auto w przeciwmgielne?". Odpowiedzieć także można pytaniem (chociaż to nieładnie) czy jest Ci to potrzebne. Jest to bajer, dotajesz komunikaty na wyświetlacz, możesz sobie szybko przełączać te ważne informacje tj. spalanie, dystans, TRIP2, limiter prędkości, aktualna prędkość bez konieczności wchodzenia w ustawienia komputera przyciskiem do resetowania KM.
Padające linie to standard, ale jest firma aceef.pl, która to naprawia i znowu może działać kilka ładnych lat. Moim zdaniem warto doposażyć auto w taki gadżet, ale jest to tylko i wyłącznie gadżet, który jest tylko "ozdobą"
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ja jak ustalę wszystko i będe miał w domu wszystkie rzeczy to na bank sie odezwę do ciebie MaReK i albo pojadę do wawy albo wyślę ci liczniki pocztą jak mi czas nie pozwoli na przyjazd! na razie myślę że wezmę wszytko od AdaskoC bo już u niego trochę rzeczy biorę!
borsuk88, bezpieczniej podjechać i zrobić wszystko na Twoim aucie.
W domu możesz sobie już wszystko doposażyć w aucie. U mnie zrobimy programowanie.
Możemy diagnostykę zrobić, konfigurację świateł zmienić, dołożyć opcję do licznika i podnieść moc odrobinę
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Lip 06, 2014 13:02
MaReK, to Ty się mnie tam musisz niedługo spodziewać Troche podkręcić CDT'ka(2005, automat). A ile kosztuje taka przyjemnosc? Troche go podkręcić i ogarnąć licznik? i ogólnie sprawdzić co " w trawie piszczy"
MaReK, to Ty się mnie tam musisz niedługo spodziewać
Zapraszam. Wcześniej proszę o kontakt telefoniczny, żebyśmy się zgrali w czasie.
AdaskoC napisał/a:
A ile kosztuje taka przyjemnosc? Troche go podkręcić i ogarnąć licznik? i ogólnie sprawdzić co " w trawie piszczy"
Napisz na PW co chcesz zrobić, a ja Ci odpiszę. Robię to hobbystycznie w naszych autach, więc cena nie jest porażająca Nie wiem co oznacza "ogarnąć licznik", w każdym razie jeśli chcesz go cofać, to ja do tego ręki nie przyłożę Co Ty masz za silnik tam? Bo z opisu pod avatarem widzę, że 1.8 V6...
W kwestii diagnostyki silnika, to wchodzi w grę tylko jednostka M47R.
Chipnąć można praktycznie wszystko
borsuk88 napisał/a:
no i mnie interesuje cenna tego zabiegu??ile sobie liczysz za takie coś??
Kredytu nie będziesz musiał brać
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Lip 06, 2014 22:11
MaReK napisał/a:
Nie wiem co oznacza "ogarnąć licznik", w każdym razie jeśli chcesz go cofać, to ja do tego ręki nie przyłożę
Nie, nie Chodzi mi o zmianę z Mil na Km głównie Przekładam angliki, więc głównie w swoich 75 mam zazwyczaj Mile Teraz pewnie bym podstawił ze znajomym jego auto które przekładałem, byś może silnik dłubnął i licznik przestawić. CDT, manual, 2005r.
Ja szukam dla siebie jakiegoś polifta na długie lata, ale nic ciekawego nie znalazłem jeszcze Bo musi być idealny Wtedy pewnie pojawię się moim
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum