SeniorA, dzięki - jutro biorę dzień wolnego i będę walczył a jak się nie uda to chyba będę musiał się poddać.
[ Dodano: Wto Lip 15, 2014 16:50 ]
Sprawdziłem cewki i wymieniłem przewody na nowe - iskra jest na wszystkich świecach.Wygrzałem również tylne świece oraz cewki.Niestety te zabiegi nie pomogły.Samochód wciąż się dusi i gaśnie.Mam wrażenie ,że przy próbie dodania gazu gaśnie jeszcze szybciej i w ogóle nie reaguje na pedał gazu.Na zimnym potrafi pochodzić kilka minut trzęsąc się cały ale już przy następnej próbie gaśnie w kilka sekund lub wcale nie odpala.Powiedzcie co mogę jeszcze sprawdzić? Sprawdzałem również masę na silniku - jest w porządku.
To że nie ma błedów nie gwarantuje że dany czujnik jest sprawny, te kompy są tak naprawdę dość głupie, bo potrafią zdiagnozować tylko zwarcie, albo przerwę w obwodzie, jeśli czujnik będzie pracował w złym zakresie, to nie zostanie to potraktowane jako błąd. Nie chcemy naciągać Cię na koszty związane z zakupem czujnika, najlepiej by było na chwilę podmienić od kogoś znajomego podejrzane czujniki. Jedyny czujnik który może tak skutecznie unieruchomić silnik to właśnie czujnik wałka i położenia wału.
Poza tym jeśli któreś z cewek dostały przebicia to wygrzanie może okazać się nieskuteczne, i tu znowu sugeruję podmianę na próbę.
Widzę że jesteś z warszawy co zwieksza szanse znalezienia kogoś.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
AndrewS, ale jeżeli jest iskra na cewkach to też mogą być uszkodzone?
sTERYD, sprawdzałem filtr powietrza jak pisał SeniorA, i w środku suchutko - zero śladów wody.
Chyba zaryzykuję te 100-150zł i zamówię jeszcze czujnik wałka tylko powiedzcie czym one się różnią bo niby obydwa są do v6:
http://allegro.pl/rover-7...4426146360.html http://allegro.pl/rover-7...4390227919.html
no widać ze jeden styki do kostki ma bezpośrednio na sobie, a drugi ma kawałek przewodu i wtyczke
Iskra na oko może być ok, ale przy warunkach i ciśnieniu jakie panuje w cylindrze może być już nie wystarczająca, gdzies czytałem już o podobnych przypadkach z tym że to bardziej tyczyło usterki samych swiec
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Chyba zaryzykuję te 100-150zł i zamówię jeszcze czujnik wałka
ja bym nie ryzykował jak odpala, to raczej nie jego wina, ze silnik pracuje złe, może przewody zapłonowe z przodu podłączyłeś w złej kolejności, bo z tyłu się nie da pomylić
[ Dodano: Sro Lip 16, 2014 06:17 ]
mogą być jeszcze fajki na tylnych cewkach tylko do podmiany.
Jak sprawdzałeś czujnik wałka??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SeniorA, próbowałem już wcześniej odpalić bez filtra i bez zmian.
Samochód oddałem do warsztatu i tam też jak na razie rozkładają ręce...masakra jakaś mówią ,że może rozrząd jakoś przeskoczył ale to jest takie gdybanie.
Jak ściągałem rurę od filtra powietrza to ta klapka w przepustnicy była otwarta.Najgorzej jak się okaże ,że to ten rozrząd i będę musiał silnik wymieniać...
[ Dodano: Pon Lip 21, 2014 20:57 ]
No i mechanik się poddał...masakra jakaś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum