Wysłany: Pią Mar 09, 2007 13:37 Tuning układu wydechowego
Robil ktos moze w roverze (1.4; 1.6; 1.8) przebudowe ukladu wydechowego zeby
dodac mocy?
Czy warto ile to kosztuje itd..
--
bizon9ek
ROVER 216Si 96r.
Częstochowa
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 09, 2007 13:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tommyyogi Gość
Wysłany: Pią Mar 09, 2007 19:59 Re: Tuning układu wydechowego
Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.
Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.
Efekt.
przy 4tys obrotow dostaje fajnego kopa.
1 i 2 bieg fajnie sie zbiera.
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
nio i troche bardziej halasuje niz inne roverki.
Pozdro
Pietrek/PTE Gość
Wysłany: Pią Mar 09, 2007 20:26 Re: Tuning układu wydechowego
Użytkownik "tommyyogi" <tomek86@o2.pl> napisał w wiadomości
news:essffb$6dl$1@host-ip211-14.crowley.pl...
Cytat:
Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.
Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.
A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)
--
Pietrek
Rover 25 1.4 2001 r.
Gdańsk
xavier Gość
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 11:22 Re: Tuning układu wydechowego
Pietrek/PTE wrote:
Cytat:
A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych
przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem
motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)
efekt placebo;)..jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
kpt Gość
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 18:11 Re: Tuning układu wydechowego
Użytkownik "xavier" napisał
Cytat:
dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
o to to to, uzyles bardzo dobrego slowa- "może"....
xavier Gość
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 10:31 Re: Tuning układu wydechowego
kpt wrote:
Cytat:
Użytkownik "xavier" napisał
dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
o to to to, uzyles bardzo dobrego slowa- "może"....
eheheh..dokladnie MOZE eheh bo sam msylem ze w mojmi przyadku cos dalo
jendak hamowania sie okazala okrutna;/..
pozdr:)
--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
bizon9ek Gość
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 16:49 Re: Tuning układu wydechowego
"xavier" wrote in message
Cytat:
eheheh..dokladnie MOZE eheh bo sam msylem ze w mojmi przyadku cos dalo
jendak hamowania sie okazala okrutna;/..
pozdr:)
No oki stozek mozemy sobie darowac
Chodzi o zmiany tłumika końcowego, tłumika środkowego i metaliczny
katalizator.
Dokonywał ktos podobnych zmian w swoich roverkach. Jakie byly tego rezultaty
jaki sprzet uzyl ile to kosztowało. Chcialbym wydac ok 1000pln na ta
operacje. Ktos moze cos doradzic??
--
bizon9ek
ROVER 216Si 96r.
Częstochowa
Adolvo Gość
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 17:43 Re: Tuning układu wydechowego
Cytat:
jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)
gwarantuje Ci, że przez stożek dostaje się duuuużo
więcej syfu do silnika..
Cytat:
..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
oczywiście że może..
z tym, że zrobienie dobrego wydechu wiąże się z jego
obliczeniem, tak więc ogromnej wiedzy mechanika..
no i jeszcze koszty.. cały wydech (a tylko to tak naprawdę
ma sens) to w wolnossącym aucie kwoty nie kilkaset zł..
a raczej kilkukrotnie więcej..
bosniak Gość
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 19:45 Re: Tuning układu wydechowego
bizon9ek wrote:
Cytat:
No oki stozek mozemy sobie darowac
Chodzi o zmiany tłumika końcowego, tłumika środkowego i metaliczny
katalizator.
Dokonywał ktos podobnych zmian w swoich roverkach. Jakie byly tego rezultaty
jaki sprzet uzyl ile to kosztowało. Chcialbym wydac ok 1000pln na ta
operacje. Ktos moze cos doradzic??
Jak to zrobisz profesjonalnie, to koszt 1,5-2 tys. zł. efekt z 2 KM i 3-4
nM może i napewno głośniej?
--
Był 220 coupe turbo z 96r, jest Honda Accord 2.0 iTD z 98r.
214 Si z 97r.
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Valander_warszawa Gość
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 22:34 Re: Tuning układu wydechowego
kwasówka na miarę to koło 2,000 - 2,300 zł z montażem w pełnym wypasie (wraz
kolektorem)
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 12:08 Re: Tuning układu wydechowego
piter34 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni biegów.
Miało być:
"...zależy wyłącznie od..."
dodalbym jeszcze, ze od obwodu kola
pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
piter34 Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 13:41 Re: Tuning układu wydechowego
Vit0 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
piter34 napisał(a):
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni biegów.
Miało być:
"...zależy wyłącznie od..."
dodalbym jeszcze, ze od obwodu kola
pozdro
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów powietrza.
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 13:49 Re: Tuning układu wydechowego
piter34 napisał(a):
Cytat:
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza.
No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a
wczoraj sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do 175-180,
wiec roznice sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...
Zycie jest niesprawiedliwe
pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
piter34 Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:03 Re: Tuning układu wydechowego
Vit0 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza.
No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a wczoraj
sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do 175-180, wiec roznice
sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:05 Re: Tuning układu wydechowego
tommyyogi wrote:
Cytat:
Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.
Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.
Efekt.
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu
--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 http://skocz.pl/moje_roverkihttp://skocz.pl/szczuropsy
Vit0 Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:25 Re: Tuning układu wydechowego
piter34 napisał(a):
Cytat:
Vit0 napisał(a):
piter34 napisał(a):
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza.
No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a
wczoraj sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do
175-180, wiec roznice sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...
Może nie dbasz o swój?
tzn?
chetnie bym zadbal ale nie wiem jak do Gawina sie wybiore to moze sie
okaze, ze trzeba bardziej zadbac...
a co? ze moj Rover brudny jezdzi to juz wszyscy wiedza? Walkie!!! jak
moglas?
pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
piter34 Gość
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:28 Re: Tuning układu wydechowego
Przemek_Docent napisal(a):
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum