Wysłany: Wto Lip 22, 2014 09:41 [Range Rover l322] Problem z pilotem centralnego zamka
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 2004
Witam,
wiem, że na ten temat trochę było ale co post to każdy podaje inny sposób i żaden nie działa.
PROBLEM:
Po wymianie baterii w kluczyku - centralny zamek przestał reagować na pilota. Potrzebuje jakiś skuteczny sposób powtórnej synchronizacji - kluczyka. Nie chce mi się wierzyć, żeby po wymianie baterii trzeba było za każdym razem jeździć do serwisu.
Dziękuję za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 09:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
możesz przytoczyć zdjęcie pilota. Jeśli to taki sam system jak w R75 to w instukcji piszą, ze trzeba 5krotnie nacisnąć szybko oba przyciski trzymając kluczyk blisko odbiornika, a jak to stary lucas, to trzeba po otwarciu drzwi kluczykiem 4-5 krotnie przycisk zasilania
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ach ta autokorekta. Chodziło mi o przycisk zamykania. Chociaż ten Twój pilot wygląda bardziej na ten nowszy Valeo niż na starego lucasa. Sprawdzić możesz. jak nie zadziała, to posprawdzaj wszystko w środku, spróbuj wyciągnąć baterię na dłużej itpitd. Dioda miga jak wciskasz guziki?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Tak diody migają, wszystko bez zarzutu. Pilot został rozkręcony w celu wymiany baterii na nową i od tego skończyła się komunikacja z samochodem. Dziwne ... ale jak myślę o tym, że mam wydać pieniądze na programowanie kluczyka po wymianie baterii to mnie krew zalewa
Problem jest taki, że nie mam żadnej instrukcji do tego samochodu a wszystko co znajduje jest po angielsku i to jakieś wyrywkowe informacje. Model to Range Rover 2.9 TD6 L322 2004 rok. Może ktoś ma polską instrukcję do tego modelu. Będę wdzięczny...
http://chomikuj.pl/ka_ef/instrukcje+obs*c5*82ugi+samochod*c3*b3w+Rover+Landrover+Range+rover/LandRover-rave02,2513973947.iso
Tu masz instrukcję serwisową i w środku instrukcja obsługi też jest. niestety po angielsku
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Chciałem podziękować forumowiczowi sTERYD za linka. Na stronie 86-5-7 znalazłem odpowiedź na mój problem i muszę przyznać, że jestem w szoku. Otóż co piszą:
Na wymianę baterii w pilocie mamy dokładnie 1 minutę. Jeżeli nie zdążymy pilot się rozprogramuje ! Jakaś masakra.
Aby przywrócić pilot do życia należy:
1. Wsiąść do samochodu i zamknąć z centralnego przycisku drzwi.
2. Włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić do pozycji 1 a następnie na pozycję 0. Musi to trwać krócej niż 5 sekund.
3. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki.
4. Wciśnij i trzymaj przycisk UNLOCK i trzy razy spokojnie naciśnij przycisk LOCK. Cała operacja nie może trwać dłużej jak 15 sekund.
5. Puść obydwa przyciski.
6. Jeżeli poszło wszystko ok BCU powinien otworzyć i zamknąć z powrotem samochód.
7. Jeżeli poszło wszystko ok, włóż kluczyk z powrotem i włącz zapłon.
8. Procedura zakończona.
Jutro wypróbuje i dam znać. Dziękuję za wszytsko.
[ Dodano: Sro Lip 23, 2014 18:58 ]
Nie mogłem wytrzymać i pobiegłem do samochodu. DZIAŁA ! Wystarczy zachować w/w procedurę i wszystko wraca do normy. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum