Takiego samego zestawu używają profi warsztaty, problemem jest zuzycie takich elementów jak wałek czy niestety sam korpus... jeśli ktoś choć odrobine dbał o turbo i nie katował go, to zestaw załatwi sprawę. Jeśli ktoś upalał auto i to w dodatku na kijowym oleju to niestety będze lipton..
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 31, 2013 08:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Fajny ciekawy projekt szkoda ze dopiero teraz odkryłem Jestem ciekaw jak to będzie się dalej zachowywać na dłuższa metę Jakis filmik bym tez chętnie zobaczył w czasie jazdy tego Turba
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja również ! Czekamy na jakiś filmik i fotki po wyjeździe na miasto (:
ahhh jak miło, że wielu miłośników czerwonych znaczków TDI na skrzyżowaniach się rozczaruje! (:
Panowie mam straszny dylemat... nie wiem co zrobić...
Chciałbym Was prosic o wasze opinie, prosze tylko żeby były one przemyslane a nie emocjonalne...
Jak wczesniej pisałem w moim życiu pojawiła sie szansa (tak ja to widzę).
Obecnie jestem w okresie wypowiedzenia i pracuję do końca września, od Października wyjezdżam do pracy do Bristolu (Anglia).
Branie ze sobą Roverka raczej mija sie z celem z kilku powodów.
po pierwsze nie ta strona kierownicy
po drugie na miejscu kupie roverka z kierą po prawej w super stanie za śmieszną kasę
po trzecie Rodzice którzy tam mieszkaja mieli taka sytuację że żeby uznali im polskie zniżki na OC (a tych mam 60%) to nie mogli miec na siebie zarejestrowanego i ubezpieczonego żadnego pojazdu.
Edit: Ogłoszenia umieszczamy jedynie w dziale "Giełda"
Zostawic tez go w Polsce nie mogę ze względu na ww zniżki.
Myslałem nawet czy nie przerejestrować go np oficjalnie na szwagra, ale raczej bez sensu, ja tu będe może ze 2 razy w roku na swięta...
W każdym razie mam dylemat czy sprzedawać Roverka jako niedokończony projekt (nadal nie jest wystrojony) czy wrócic do N/A i sprzedac osobno Turbo Kit który jest plug&play a osobno Roverka.
Ze względu na to że nie zostało mi za wiele czasu a spraw zwiazanych z wyjazdem mam jeszcze mnustwo do załatwienia skłaniam sie raczej do opcji 2.
Wydaje mi się że niedokończony projekt będzie mi trudniej sprzedać...
Chodziło mi tez po głowie czy nie zostawić gratów i zabrac je ze sobą, ale to tez raczej bez sensu. po pierwsze będę leciał samolotem wiec musiały by czekac do czasu jak będę w Polsce samochodem.
po drugie Angole tam na miejscu maja takie kozackie zabawki do przeróbek K-serii że mająs troche więcej kasy bedę chciał tym razem pociągnąć HI-budżetowy projekt.
Jak widzicie mam nie lada rozkminę i nie wiem jeszcze co z tym zrobic, muszę do końca tygodnia podjąć decyzje żeby zostawić sobie jeszcze czas na sprzedaż.
Bez wzgledu na to jaką decyzje podejmę mogę Was zapewnic o 2 rzeczach:
1. zanim wysttawię na allegro to przez kilka dni bedzie wisiec ogłoszenie tylko na forum.
2. www.roverki.pl działa również na wyspach więc prędzej czy później spodziewajcie się nowej odsłony projektu.
Co o tym wszystkim myslicie?
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sob Lis 02, 2013 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Szkoda, że nie skończyłeś projektu i to myślę nie pozwoli Ci przestać działać więc zrobisz new projekt na wyspach - taką mam nadzieje!
Co do rozwiązania sytuacji myślę najlepiej będzie wrócić do serii i sprzedać go jako normalnego, a reszte jakos gotowy projekt dla kogoś do przepięcia - patrząć po ilości komentarzy chętnych będzie sporo
Wyjmuj graty i sprzedawaj oddzielnie ewentualnie cały kit możesz wysłać do UK ale to zależy jakie masz plany.
Choć nie spodziewaj się kokosów za to co masz szczególnie jak będziesz chciał to wszystko sprzedać.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
No raczej, a nawet nie tylko Potrzebujesz komputera typu piggyback podłączonego pod twój sterownik albo już całkiem innego ECU typu standalone. Do tego dochodzi sporo innych rzeczy. Kilka większych oraz kilka "pierdół" jak na przykład MAP sensor który w serii pracuje tylko na podciśnieniu.
Dopingujemy każdego który coś moduje ale przemyśl czy masz odpowiednią zdolność finansową
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum