Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Nie znalazłem w archiwum odpowiedzi, stąd moje pytanie.
Od kilku dni podczas skręcania - niezależnie w którą stronę, jest słyszalne skrzypienie. Jak myślicie co może być przyczyną?
Ponadto dodam:
- nie zauważyłem by koła o cokolwiek tarły,
- w układzie wspomagania, w zbiorniczku płyn jest na dolnej kresce (podczas, kiedy silnik nie pracuje). Natomiast, kiedy jest uruchomiony to poziom nieznacznie zwiększa się. Znajomy mechanik zasugerował, że po dolaniu płynu do poziomu pomiędzy obie kreski (kiedy silnik nie pracuje) załatwi sprawę. Moim zdaniem jest to bzdura. Bardziej obstawiałbym wymianę płynu (odkąd mam to auto- a to już bez mała 8 lat, nigdy nie był wymieniany)
Co tym sadzicie? Podzielcie się proszę swoimi spostrzeżeniami, w tego typu "dolegliwościach" swoich pupilów.
_________________ remikwiat 214 Si
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Sie 19, 2014 22:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 30, 2014 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Łożyska wymienione i w autku błoga cisza Na razie nic nie trzeszczy, nie stuka, nie chrupie i nie skrzypi, a te wszystkie dźwięki wydawał przedni lewy amortyzator.
etimark, Sworzeń amortyzatora też może być przyczyną, jak najbardziej. Jak znów zacznie u mnie chrupać to już pozostaje wymiana amortyzatorów.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sro Sie 20, 2014 08:20
Borykam się z podobnym problemem. Tylko nie wiem czy to można nazwać skrzypieniem. Otóż słychać to tylko w momencie kiedy koła są skręcone obojętnie w którą stronę i gdy ruszamy z miejsca, czyli podczas parkowania w tył i przód. Taki stuk charakterystyczny jak przeguby są na wylocie.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Wto Wrz 09, 2014 20:33
Mi została jedynie do wymiany maglownica. Albo sprawdzić poduszkę podtrzymującą silnik.
[ Dodano: Wto Wrz 09, 2014 21:33 ]
Wpadła mi jeszcze jedna myśl odnośnie stuków przy skręcaniu na postoju i ruszaniu. A mianowicie czy element zaznaczony na rysunku ulega zużyciu. Czy jest tam jakiś przegub? Tak jak pisałem wyżej wymieniłem już prawie wszystko i nadal stuka. Dzisiaj wymieniłem przeguby wewnętrzne. Czy ktoś mi jest w stanie odpowiedzieć co z tym elementem z rysunku?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum