Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 400 ] Wyczucie braku mocy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R 400 ] Wyczucie braku mocy.
Autor Wiadomość
Mocniak 



Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 79



  Wysłany: Nie Sie 10, 2014 17:37   [ R 400 ] Wyczucie braku mocy.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Hej :)

Posiadam Roverka 400 Si w sedanie 1.4, z mocą 103 koni...

Od kilku dni zauważyłem, że przy przyśpieszeniu brakuje mu mocy... Kilkanaście dni temu szedł jak burza.., Nie są to jakieś wielkie zmiany, jednak troszkę mnie zdziwił, bo kręcił lepiej.

Do zrobienia mam .. praktycznie do wymiany lub wycięcia katalizator... Nie wiem którą z opcji wybrać, ponoć katalizator jest już pusty, bo warczy przy 3 tys obrotów...

Nie wiem za bardzo co może mu dolegać...
Czytałem coś o przepływomierzu, ale nie mam pojęcia.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 10, 2014 17:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Sie 10, 2014 17:42   

Nie ma przepływomierza w tym silniku. Ogarnij temat z tym katem. Radzę Ci, żebyś wstawił tam zamiennik katalizatora, czyli tłumik przelotowy z obudowie katalizatora.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 05:58   

bez katalizatora będziesz mial głośniej w aucie, przy gazowani będzie nieprzyjemny metaliczny dźwięk. Jeśli kat jest drożny to jego usuniecie nie da nic poza negatywnym dźwiękiem. Co do mocy - najpierw sprawdź filtr powietrza, paliwa, układ WN.
Masz lpg?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Mocniak 



Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 79



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 16:09   

Wszystko bylo wymieniane w czerwcu.. nie lpg tylko benzyna tak jak powyzej :)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 20:31   

pompa paliwa do sprawdzenia, wtryski, kompresja
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 20:56   

Na tłumiku przelotowym zamiast kata nie będzie głośniej. Może być nawet ciszej. Sprawdzone ;)
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 04:52   

zacekpl napisał/a:
Na tłumiku przelotowym zamiast kata nie będzie głośniej. Może być nawet ciszej. Sprawdzone

za to bankowo ubędzie mocy - sprawdzone na hamowni. Jeśli kat jest zapchany, kup jakiś uniwersalny albo używany i wstaw. NIe zaszkodziło by podpięcie pod komputer ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 09:42   

tez wstawiałem przelot i było głośniej, metaliczny dźwięk przy gazowaniu. Rozmawiałem z innym userem r400 z silnikiem 1,4 i miał to samo
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 11:29   

Markzo napisał/a:
za to bankowo ubędzie mocy - sprawdzone na hamowni

Na jakim silniku i o jakim spadku mówimy ?
Ja wstawiałem do 416 zamiast kata to uważam, ze nie ma zmian w głośnosci, a jak wstawiłem do 200Vi, gdzie wczesniej był pusty kat to obecnie jest duuuużo ciszej. Przelot wytłumia wysokie dźwięki, niskie za to ma tłumić tłumik komorowy. W katalizatorze za to tłumienie jest bardziej efektem ubocznym.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Mocniak 



Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 79



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 18:35   

Będe musiał zaprowadzić auto do mechanika zeby sprawdził to.. Innej opcji nie ma.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 20:29   

zacekpl napisał/a:
Na jakim silniku i o jakim spadku mówimy ?

1,8VVC; 1,4 Kseries; 2,5KV6 - od 5 do 10KM. Mierzone na profi hamowni po kilka razy ;) wykresy są na forum ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [mg zs 2.0 td] brak mocy
miki..00 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sty 05, 2010 09:53
Brt
Brak nowych postów [R45 2.0TD 01r] Brak mocy
baltian Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Cze 10, 2009 21:06
konradp
Brak nowych postów [r45 gaz]spadek mocy
baton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 14, 2011 22:28
baton
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] zwiekszenie mocy w IDT
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Paź 27, 2015 08:23
Adrian
Brak nowych postów [MG ZS] Brak mocy
mORGAN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 06, 2008 09:34
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink