Wysłany: Wto Sie 19, 2014 13:59 [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM
Witam
Planuje wycisnąć z mg zt-t jakieś 200km i 400nm i proszę was o poradę co tam powymieniac:)
Ja myślałem o zmianie wtryskowe na te z bmw od silnika3.5l zmianie turbiny na zmienna geometrię przeróbce odlotu i wydechu a a na koniec to ładnie zestawić:)
A jak Wy to widzicie proszę o jakieś porady propozycje itp.
Od razu mówię że pieniądze.zbytnio w.grę nie wchodzą tak ze tu niema się Czym martwić i swap tez w.grę niewchodzi to ma być mocny diesel:)
Z góry dzieki
[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 14:59 ]
Miało być dolotu i zestroic
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Sie 22, 2014 07:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 13:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szklany, Czyli co budżet jest mały Dolot i wydech nie wiele tutaj da Kata się pozbyć i przerobić na przelotowy wydech jedynie
Problem się zacznie chyba przy dwu masie powyżej 160KM Tutaj slaby punkt jest.
Najlepszy mod jest jednak Turbinę zamienić na większa czy VNT to juz jak ktoś chce, ja osobiście polecał bym jednak większy Wastegate bo mniej kompilacji ze sterowaniem
Problem jest z tego co wiem w CDTI ze brak miejsca na Turbo większe
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Budżet mały nie.jest tak.ze.to nie problem jeśli chodzi o sprzęgło to plan jest wywalic dwumas najlepiej jeszcze jak by szlo jakas skrzynie 6 biegowa wrzucić było by malina no.ale takiej chyba niema
[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 15:22 ]
A jeśli chodzi o brak miejsca na turbo to najwyrzej trzeba będzie ciąć:)
szklany, Problem w tym ze nigdy tak dokładnie 75/Zt nie oglądałem ale dość ciasno było od góry jak się patrzyło Tam Turbo jakoś już seryjnie blisko chyba ściany grodziowej jest
Dwu masę jak się wywali trzeba będzie zrobić mapkę bo tam jak pamiętam z map 75 jest rozłożenie momentu pod dwumase wklepane ale to nie większy problem raczej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jeśli chodzi o mapkę to tak jak mówisz problemu Niebedzie, gorzej z miejscem na turbine ale jak to się mówi niema rzeczy niemożliwych. A co Wy byś cie jeszcze zmienili żeby dodać troszkę mocy.
szklany, Ja 75/MG jeździłem tylko dwa razy a silnik widziałem tylko od góry
Ja bym zaczął od decat i przelotowy wydech i potem od Turbiny oraz remap Choć myślę ze wyżej jak 200Km się nie pójdzie za bardzo bo Angole twierdza ze te silniki są słabsze jak L-seria i te od BMW
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum