witajcie jeśli się mylę to mnie poprawcie? W idt polifcie oryginalne mapy dają 112 koni i 260 niutonów Jeśli włożyć wtryski od wersji sdi te 200 barowe i podkręcić turbinę moc skoczy pod 140 koni i 300 niutów. Wobec powyższego zmiana map co przyniesie poza tym, że ominąć można przepływkę?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 19, 2014 20:14
Remigiusz, mam niby mape z mg w 45 i wtryski - nie ma porownania do setupu z mapkami mafless, tyle ze dymu tez prawie nie ma i tu tez nie ma porownania
bociannielot, Wiem ze nie ma Choć i tak teraz mam nowe wydanie mapek mafless
[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Powiedzmy ze te mapki to jedna wielka wtopa Zmienia się w tedy ECU od MK2 jak by na Mk1 czyli traci się opcje kasowania błędów przez elm Jest to forma nad treścią. Taniej wychodzi jednak kupić komputer gotowy od Mk1 za 40zl i do niego te maflessy od Mk1 wsadzić oraz przelutowac kość immo tez Mniej roboty a efekt końcowy lepszy
[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Chyba na tym się zakończy temat
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jestem zielony w temacie tuningu mechanicznego, dlatego prosiłbym o wyrozumiałość. W MK2 nie działają jedynie mapki mafless czy w ogóle nie da się podnieść mocy? Bo nie wiem jak się ma to do tego:
http://vtech.pl/katalog/c...-CDT-83kW-113KM
Czy te wtryski SDI same dodają jakoś mocy czy trzeba coś kombinować w ustawieniach kompa? Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem. Zawsze uważałem, że fabryczne 113KM mi wystarczy, ale po ostatnich przebojach przy wyprzedaniu (niemal czołówka z mojej winy ) teraz dopiero na poważnie zainteresowałem się tematem podniesienia mocy. Najbardziej wkurza mnie turbodziura na 3 biegu, mam wrażenie że tak między 75 a 90 jest lekki przestój. Parametry przepływki sprawdzałem, są ok.
bociannielot, pytam własnie o to bo nie wiem czy mogę sobie jakoś na raty rozplanować ten tuning czy całość robić od razu w pakiecie. Ktoś sprawdzał ile konkretnie więcej jest KM na samych wtryskach SDI bez chipa? Czyli wystrczy podmienić same wtryski i z automatu jest większa moc i cisnienie 1,35 bara?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 11:30
wtrsyki i podkładki, w komplecie tez kolektor sie odkręca wiec uszczelke w razie co zakupic trzeba, przy okazji wymien wezyki przelewowe ze 130km to mysle ze spokojnie bedzie mial po takim zabiegu(a nawet więcej), spokojnie mozesz same wtryski na razie zmienic
[ Dodano: Wto Wrz 16, 2014 11:30 ]
...nie doczytalem o cisnieniu, samo sie nie zmieni na 1,35 raczej
Piszesz o SDI+chip? Bo przy samej zmianie wtrysków to chyba niemożliwe. Chodzi mi właśnie o to czy można, a jeśli tak to ile, zyskać KM na samej zmianie wtrysków na SDI bez ustawiania turbo na 1,35.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:19
szylozbi, wez zmien tak czy siak bez zastanawiania sie ile, warto - bez wzgledy na to ile wypluje po prostu warto, mam mape ta co Ty w 45, turbo 1.0 bar, wtryski sdi, teraz to dla mnie malo przy 25-ce, a jak inni moga na serii jezdzic to sobie wrecz nie wyobrażam
[ Dodano: Wto Wrz 16, 2014 16:19 ] Raptile, nie wiem jak hamownia ale w 25 roznica ogromna jednak byla po dodaniu map, wiec cos tam dają nie to auto normalnie nie wyjąłbym ich teraz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum